جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.4
(14)

اگر احساس می‌کنید نیاز به استراحت دارید و مغزتان را باید آرام کنید، پس معماهای فکری و پازل های تصویری را حل کنید. فراموش نکنید که برای تقویت هوش و تمرکزتان حتما باید تست های هوش را حل کنید. مغز هم مانند باقی اعضای بدن نیاز به ورزش و تمرین دارد، پس اگر می‌خواهید عملکرد مغزتان را تقویت کنید، تست هوش چالشی به شما کمک خواهد کرد. با حل این 3 معما هم بازی کنید و هم عملکرد مغزتان را تقویت کنید.

تست هوش چالشی

چه فکر می‌کنید آیا موفق خواهید شد؟

برای رفع ترافیک کدام ماشین باید حرکت کند؟

تست هوش چالشی

7 خودرو در یک تقاطع با هم برخورد کرده و ترافیک ایجاد کرده است. برای رفع ترافیک باید یک ماشین را حرکت بدهید، کدام را حرکت خواهید داد؟

این پسر جوان چطور باید حیواناتش را از رودخانه رد کند؟

تست هوش چالشی

مردی با دو گوسفند و یک گرگ می‌خواهد از رودخانه عبور کند. اما چگونه باید این کار را انجام دهد، او یک قایق دارد که هر بار باید فقط یک حیوان را انتقال دهد، اگر او یکی از گوسفندها را اول ببرد، گرگ به گوسفند دومی حمله می‌کند، پس باید چه کار کند که هم گوسفندهایش سالم بمانند هم از رودخانه عبور کنند؟

پلیس از کجا فهمید که مرد قاتل همسرش است؟

تست هوش چالشی

مردی همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند و از آنجایی که در آن لحظه کسی در اطراف نبود، جسدش را روی زمین رها کرد و چاقوی خون آلود را بین درختان جنگل انداخت. سپس سوار ماشینش شد و به سمت دفترش حرکت کرد. ساعتی بعد پلیس با او تماس گرفت و گفت که همسرش کشته شده است و از او خواستند که خودش را بلافاصله به محل قتل برساند. وقتی مرد به محل رسید، بلافاصله دستگیر شد. چرا؟

جواب سوالات 3 معمای پیچیده

  1. اگر ماشین سوم را حرکت بدهید، ترافیک از بین خواهد رفت!
  2. او ابتدا باید گرگ را با خود ببرد. سپس، باید یکی از گوسفندها را ببرد و موقع برگشت، دوباره گرگ را با خود برگرداند. حالا گرگ را روی زمین بگذارد و گوسفند دوم را به آن طرف رودخانه منتقل کند. سپس در آخر دوباره برگشته و گرگ را با خود ببرد.
  3. پلیس به او نگفته بود که صحنه قتل کجاست!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش چالشی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان