جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.7
(208)

دیزنی در طول تاریخ کاری‌اش داستان‌های شگفت انگیزی خلق کرده است که هر کدام از ما با آن ها بزرگ شده ایم. به همین دلیل بسیاری از شخصیت‌های دیزنی را خیلی دوست داریم و از بعضی از آن‌ها به شدت متنفر هستیم. با این حال، چیزی که احتمالا نمی‌دانید این است که بسیاری از آن‌ها بر اساس افراد واقعی و مشهور ساخته شده اند.

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

ما 12 شخصیت دیزنی را به شما معرفی می‌کنیم که ساخت شخصیت آن‌ها از افراد واقعی الهام گرفت هشده است.

4 کرکس – بیتلز

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

در حین تولید نسخه انیمیشنی رمان «کتاب جنگل»، دیزنی و فیلمسازان آن، تصویری مبتکرانه از بیتلز را خلق کردند. سال 1967 آن‌ها یکی از محبوب ترین گروه های حرفه ای بودند.

جان لنون، پل مک کارتنی، جورج هریسون و رینگو استار صداپیشه های 4 کرکس بودند. این چهار کرکس همچنین مدل موی فوق العاده‌ای هم داشتند و آهنگ That’s What Friends Are For را می‌خواندند. با این حال، اگرچه این گروه الهام بخش ساخت این پرندگان بودند، اما این تنها دلیل برای ساخت کرکس ها از روی بیتلز نبود.

بر اساس گزارش ها لنون تمایلی به حضور در این انیمیشن نداشته است. او به مدیر گروه، برایان اپستین، توضیح داد که باید به دیزنی بگوید که به جای او الویس پریسلی را استخدام کنند. به دلیل عدم موافقت او در این انیمیشن، این فیلم فقط کرکس هایی را نشان می‌دهد که با لهجه ای شبیه به لهجه مردم لیورپول با صدای جی. پت اومالی، دیگبی ولف، لرد تیم هادسون و چاد استوارت صحبت می‌کنند.

ملکه بدجنس – النور آدلی

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

النور آدلی نه تنها صداپیشه بدخواه در زیبای خفته است، بلکه فیلمسازان دیزنی از او خواستند صحنه هایی را اجرا کند و تا فیلمبرداری شده و انیماتورها بتوانند شخصیت کارتونی آن را تولید کنند. این بدان معنی است که ویژگی‌های شخصیتی، ظاهر و چهره او، همچنین رفتارهایش همه از النور آدلی الهام گرفته شده است.

علاوه بر این، النور همچنین الهام بخش خلق شخصیت انیمیشن، لیدی ترمین، نامادری افسانه ای و شرور سیندرلا بوده است.

جسیکا رابیت – ریتا هیورث

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

ریتا هیورث، به دلیل نقش آفرینی در فیلم و چهره خیره کننده اش به فرد معروفی تبدیل شد. اما ظاهر او تنها شانسش برای بازی در فیلم ها نبود، بلکه جسیکا رابیت بر اساس بازیگر زیبای ریتا هیورث ساخته شده بود.

در ابتدای طراحی این شخصیت، نویسنده گری کی ولف، او را بر اساس رقصنده انیمیشن کوتاه کلاه قرمزی، ساخته تکس اوری، ساخت. با این حال، در طول تولید فیلم، تصویر جسیکا رابیت تغییر کرد. این تغییر از شخصیت و ظاهر چندین بازیگر زن الهام گرفته شد، اما بیشتر شبیه ریتا هیورث بود. ریچارد ویلیامز، کارگردان انیمیشن گفت که سعی کرده این شخصیت را شبیه به هایورث کند، اما با موهای ورونیکا لیک.

کلاهدوز دیوانه – ادوین

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

اعتقاد بر این است که داستان ادوین، شخصیتی در شگفت‌انگیزان، در ابتدا بر اساس زندگی طراح مد ادیت هد ساخته شود. با این حال، این شخصیت تقریباً شباهت زیادی به بازیگر لیندا هانت دارد تا ادوین.

گربه اسکات – لوئیس آرمسترانگ

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

انیماتورها از گربه اسکات (با نام اصلی گربه ساچمو) از لوئیس آرمسترانگ الگوبرداری کردند زیرا می‌خواستند او صداپیشه باشد. شخصیت. فهرست مندرجات.

انیماتورها از گربه اسکات از لوئیس آرمسترانگ الگوبرداری کردند زیرا می‌خواستند، این خواننده برجسته جاز و ترومپت صداپیشه این شخصیت باشد. اما به دلیل بیماری غیرمنتظره لوئیس، او نتوانست صداپیشه گربه اسکات که در ابتدا قرار بود گربه ساچمو نامیده شود، باشد. این امر سازندگان انیمیشن را مجبور کرد تا اسکاتمن کراترز را جایگزین او کنند. به همین دلیل نام شخصیت را به Scat Cat تغییر دادند و آهنگ جدیدی برای او نوشتند که کروترز آن را اجرا کرد.

دکتر فاسیلیه Facilier – مایکل جکسون

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

دکتر فاسیلیه شخصیت شرور انیمیشن شاهزاده خانم و قورباغه بر اساس مایکل جکسون ساخته شده است. شباهت شدید بین این دو نه تنها در اندام باریک و انتخاب لباس آن‌ها مشهود است، بلکه در طراحی رقصی که شخصیت دکتر Facilier در طول انیمیشن اجرا می‌کند نیز قابل مشاهده است. رفتارها و حالت‌های بدنی‌ها با هم مو نمی‌زنند.

آریل – آلیسا میلانو

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

هنگامی که دست اندرکاران خلاق دیزنی شروع به طراحی شخصیت آریل برای پری دریایی کوچک کردند، می‌خواستند تصویر یک زن جوان زیبا، شیرین و مدرن را به تصویر بکشند، بنابراین از آلیسا میلانو الهام گرفتند.

در طی یک مصاحبه، این بازیگر فاش کرد که از این موضوع آگاه نبوده است، حداقل نه زمانی که این شخصیت در حال تولید بود. با این حال، بعداً از او دعوت شد تا در مستندی حضور پیدا کند که در آن تهیه کنندگان نحوه ساخت فیلم را نشان می‌دادند. پس از آن بود که او متوجه شد که آریل بر اساس شخصیت او ساخته شده است. سازندگان این انیمیشن از تصاویر دوران نوجوانی او برای بازسازی شخصیت پری دریایی استفاده کرده بودند.

اورسولا – الهی

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

هریس گلن میلستد، که با نام الهی نیز شناخته می‌شود، یک هنرپیشه برجسته آمریکایی و درگ کوئین بود که الهام‌بخش خلق اورسولا شیطانی در انیمیشن پری دریایی کوچک شد. ظاهر، ویژگی های شخصیتی و سبک خیره کننده این هنرپیشه برجسته در شخصیت زن شرور این انیمشین حیاتی بود.

آلیس – کاترین بومونت

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

شخصیت اصلی انیمشین آلیس در سرزمین عجایب بر اساس بازیگر کاترین بومونت ساخته شد. او همچنین دبلور آلیس بود. انیماتورهای شرکت از این دختر به عنوان الگو برای شخصیت آلیس استفاده کردند. او در آن زمان فقط 10 سال داشت. عکس‌های بی‌شماری از جریان کار کاترین منتشر شده است، و حتی ویدیویی وجود دارد که در آن او را مشغول بازی در نقش و صداپیشگی آلیس نشان می‌دهد.

کرولا د ویل تلونا بنک‌هد

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

نسخه متحرک کرولا د ویل برای اولین بار در سال 1961 در انیمیشن صد و یک سگ خالدار ظاهر شد. در این انیمیشن، بتی لو جرسون شخصیت شروری داشت. با این حال، مارک دیویس، سازنده این انیمیشن، مجبور شد کرولا را از ابتدا طراحی کند، بنابراین او و تیمش برای طراحی او از ویژگی‌های شخصیتی و ظاهری تلونا بنک‌هد استفاده کردند.

سفید برفی – مارج چمپیون

شخصیت های دیزنی در زندگی واقعی

مارج چامپیون یکی از رقصندگان معروف قرن بیستم بود. این هنرمند جوان هنگامی که تنها 14 سال داشت، برای بازی در نقش سفید برفی تست داد. کار او بازسازی صحنه های این شخصیت در مقابل انیماتورها بود. با این حال، در حین انجام این کار، از او خواسته شد تا ظرافت و حرکات ظریف رقصش را که مشخصه این شاهزاده خانم بود، حفظ کند.

یکی از دلایلی که مارج در این نقش انتخاب شد، به خاطر پدرش بود. او استعداد استثنایی در رقص و بازیگری داشت، اما در عین حال مانند یک خانواده سلطنتی بزرگ شده بود. ارنست بلچر، پدر مارج، به او یاد داد که چگونه تعظیم کند و در عین حال ظرافت رفتارش را حفظ کند. در واقع تربیت او برگ برنده اش برای دریافت این نقش بود، زیرا ژست‌ها و حرکات بدنش او شبیه به چیزی بود که تهیه‌کنندگان برای سفید برفی می‌خواستند.

کدام شخصیت در لیست بیشتر شما را شگفت زده کرد؟ آیا شخصیت های دیزنی دیگری را می شناسید که از افراد واقعی الهام گرفته شده باشد؟ در بخش نظرات برایمان بنویسید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 208

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان