جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.6
(23)

به تازگی خبر ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی، خواننده ایرانی 45 ساله با پگاه آهنگرانی 39 ساله در رسانه‌ها منتشر شده است.

علی عظیمی با انتشار عکسی مشترک از خود و پگاه آهنگرانی هم تولد او را تبریک گفته بود و هم خبر ازدواج‌شان را اعلام کرد. پگاه آهنگرانی مدتی است که به آلمان مهاجرت کرده و اکنون در این کشور زندگی می‌کند.

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

علی عظیمی کیست؟

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

علی عظیمی در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. او خواننده، نوازنده، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی در سبک راک است.

عظیمی مدرک لیسانس در رشته مهندسی مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران دارد. همچنین او در همین رشته در انگلیستان مدرک فوق لیسانسش را گرفته است.

هرچند علی عظیمی در سال از سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از اعضای اصلی با گروه موسیقی راک “رادیو تهران” کار می‌کرد اما با مهاجرتش به لندن از گروه جدا شده و کارش را به طور مستقل شروع کرد.

در حال حاضر او دارای 5 آلبوم است که از بین آن‌ها آلبوم دوم آن به نام “آقای پست” به خصوص آهنگ “پیش درآمد” او خیلی معروف شده است.

واکنش ها به ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

این اواخر خبر ازدواج بازیگران زیادی به گوش می‌رسد، محمدرضا گلزار، بهرام رادان، آناهیتا همتی، ازدواج دوم شهاب حسینی.

این موضوع باعث واکنش‌های زیاد از سوی کاربران شده است. مثلا یکی به طنز نوشته: بعد از پگاه نوبت کیست؟…

بیوگرافی پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی متولد 2 مرداد سال 1363 در اراک است. او بازیگر و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت، یک کارگردان ایرانی، جمشید آهنگرانی یک کارگردان سینما است.

او دختری کم حرف است و اصلا به سیاست علاقه دارند. هرچند تحصیلاتش در هنرستان موسیقی را ناتمام گذاشته اما نوازنده ویولن سل است.

زندگی حرفه‌ای پگاه آهنگرانی

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

پگاه آهنگرانی کارنامه پرباری در عرصه بازیگری و کارگردانی دارد.

این بازیگر معروف ایرانی اولین بار در سن 6 سالگی در فیلم گربه آوازخوان ساخته کامبوزیا پرتوی در سال 1369 بازی کرد. اما او در دومین بازیش در نقش تداعی در فیلم دختری با کفش های کتانی درخشید. پگاه آهنگرانی آنقدر این فیلم خوب بازی کرد که توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزه بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزه بهترین نقش آفرینی از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال 1378 به دست آورد.

او در سال 1386 در فیلم آتش سبز بازی کرد اما به دلیل نبود بازیگر بدل حین فیلمبرداری به علت سقوط، دچار شکستگی مهره‌های کمر شد و مدت ها مجبور به استراحت بود.

او در فیلم ها با ژانرهای مختلف از تاریخ، درام و طنز بازی کرده است.

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

با این حال پگاه آهنگرانی تنها به بازیگری هم بسنده نکرده به مدت 4 سال بازیگری را کنار گذاشته، مشغول فیلم سازی شد. او بر این باور است که بتواند 6 سال تمام فیلم بسازد تا این که در 2 سال باقی مانده در 17 فیلم سینمایی حضور پیدا کند.

ناگفته نباید گذاشت که او در فیلم مادرش منیژه حکمت، به نام زندان زنان در سه نقش متفاوت بازی کرده است. این فیلم هم جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه را در دوره ششم جشن خانه سینما به دست آورد.

هرچند حالا می‌دانید که او نه تنها کارگردان و بازیگر فیلم‌های سینمایی است بلکه باید بگوییم که او در مستندها و تئاترهای زیادی هم حضور داشته است.

پگاه آهنگرانی در مستند روزگار ما که درباره انتخابات ریاست جمهوری بود کنار باران کوثری در سال 1380 بازی کرد.

از بازی هایی که او در تئاتر داشته می‌توانند به منهای دو به کارگردانی داوود رشیدی، متولد 1361 به کارگردانی پیام دهکردی اشاره کرد.

فعالیت های پگاه آهنگرانی فارغ از دنیای سینما

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

این بازیگر فعال نه تنها در بازیگری و کارگردانی دست بالایی دارد بلکه او به عنوان نوازنده ویلونسل سابقه عصویت در گروه نوازندگان آثار حسین علیزاده و هوشنگ کامکار در ارکستر ملی را هم دارد. او همچنین نویسنده ستونی در روزنامه اعتماد نیز است.

در حال حاضر هم او بازیگر است و از آن به عنوان حرفه و شغل اصلی‌اش یاد می‌کند.

تصاویری از علی عظیمی

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

ازدواج پگاه آهنگرانی با علی عظیمی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 23

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان