جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
393 بازدید

ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند (همراه با عکس همسر دوم)

ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند (همراه با عکس همسر دوم)
خواندن 3 دقیقه
3.1
(84)

ازدواج دوم سلبریتی‌ها همواره یک موضوع جذاب و پرطرفدار بوده است. دست کم تا مدتی طرفداران به این موضوع علاقه نشان می‌دهند و پیگیر هستند تا زمان بگذرد و تب آن سرد شود. ما در این مطلب به ازدواج دوم شهاب حسینی پرداخته‌ایم و البته بیوگرافی کوتاهی از همسر دوم شهاب حسینی یعنی ساناز ارجمند ارائه داده‌ایم.

سلبریتی‌ها با شهرت و احتمالا ثروتی که دارند، زندگی عمومی پررنگ‌تری دارند و هر تصمیمی که بگیرند، تحت توجه رسانه‌ها و طرفداران‌شان قرار می‌گیرد. ازدواج‌های دوم این ستاره‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره مورد توجه خبرنگاران و طرفدارانشان بوده و است.

ساناز ارجمند کیست؟

ازدواج دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند در سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمد. او یک عکاس و فیلم‌بردار است و چند سالی است که همراه با خانواده‌اش به تهران نقل مکان کرده‌اند. همسر دوم شهاب حسینی که چهره‌ای بسیار طبیعی دارد، در پروژه‌های عکاسی و آتلیه‌ای به عنوان مدل نیز فعالیت دارد.

گفته می‌شود که ساناز ارجمند در برنامه هم‌رفیق که با اجرای شهاب حسینی پخش می‌شد، با این بازیگر پرطرفدار آشنا شده است و بعد از جدایی شهاب و پریچهر قنبری با او ازدواج کرده است. اختلاف سنی شهاب حسینی و ساناز ارجمند ۱۷ سال است. بی‌خیال! عشق که سن و سال نمی‌شناسد!

جالب است که تا همین چند وقت پیش خبری از این رابطه و ازدواج دوم شهاب حسینی نبود ولی اخیرا و بعد از حضور این زوج تازه در اکران فیلم مقیمان، خبر ازدواج آنها علنی شد و هر دو نیز این موضوع را تایید کردند.

داستان ازدواج اول شهاب حسینی

ازدواج دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال 1374، هنگامی که 22 ساله بود، با “پریچهر قنبری” که تنها 15 سال داشت و از همکاران او در تئاتر بود، پیوند زناشویی بست. حاصل این زندگی مشترک دو فرزند به نام‌های “محمد امین” متولد سال 1382 و “امیر علی” متولد سال 1390 است.

خود شهاب حسینی در مورد آشنایی با همسر اولش این‌طور تعریف می‌کند:

«یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا پیش دوستان دانشگاهی‌ام بروم، آنجا بود که دختری زیبا و محجوب را دیدم که داشت مطالعه می‌کرد. خیلی تلاش کردم با او ارتباط برقرار کنم، اما نتوانستم، در نگاهش چیزی دیدم که تشویقم کرد بیشتر تلاش کنم و نهایتا با او ازدواج کردم.»

در سال‌های اخیر، شهاب حسینی و همسرش “پریچهر قنبری” در هیچ جایی کنار هم دیده نشدند و تصاویر مشترک‌شان را از فضای مجازی خود حذف کردند. طلاق شهاب حسینی و همسرش در رسانه‌ها مورد بحث و گفتگو قرار نگرفته و آن‌ها به صورت رسمی درباره این موضوع صحبتی نکرده‌اند.

ازدواج دوم شهاب حسینی

هرچند با حضور شهاب حسینی همراه با ساناز ارجمند در محافل اخیر، این موضوع تایید شده است و به هر حال این بازیگر معروف هم زندگی جدیدی را با همسر تازه خود آغاز کرده است. برای این بازیگر محبوب و مردمی آرزوی موفقیت‌های بیشتر و همچنین آرامش تام در زندگی داریم.

ازدواج دوم شهاب حسینی

ازدواج دوم شهاب حسینی

ازدواج دوم شهاب حسینی

ازدواج دوم شهاب حسینی

ازدواج دوم شهاب حسینی

اخبار بازیگران ایرانی در برترین هنرمندان خبرنامه دنبال کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 84

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. دکتر محمد رضا وجودی نیم‌رخ
    دکتر محمد رضا وجودی

    وقتی بازیگر پولدار باشی وقتی رانت داشته باشی و سیمت به این اون وصل باشه وقتی بی غم باشی و دنبال پول و عشق کردن و با دلار ۶۰هزار تومنی بقول خود شهاب ۷۰ تا کشور دنیا دور دور کرده باشی
    خب معلومه جوون ترین دختر هر جور بخواهی دوتا که ده تا بچه هم داشته باشی بهت بدون هیچ شرطی میدن…
    آقا/خانم سردبیر این حرف کسی هست که ۱۲ سال بعد از دیپلم درس خونده دانشگاه تدریس کرده و بازنشسته وزارت علوم هست و هنوز نه خودش نه دانشجوهاش ازدواج کردن …
    این حرف ها حرف های دل همه امثال ما هست . لطفاً حذف نکنید منتشر کنید.

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان