جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1793 بازدید

بابک احمدپور بازیگر مشهور سریال خانه دوست کجاست چه شکلی شده است؟ + عکس

بابک احمدپور بازیگر مشهور سریال خانه دوست کجاست چه شکلی شده است؟ + عکس
خواندن 2 دقیقه
3.5
(21)

بابک احمدپور، بازیگر فیلم “خانه دوست کجاست”، در سال ۱۳۵۸ متولد شد. این فیلم توسط عباس کیارستمی ساخته شده بود. احمدپور همچنین در فیلم “مشق شب” و “زیر درختان زیتون” ایفای نقش کرده است.

پیش از بازی در فیلم‌های عباس کیارستمی، بابک احمدپور تجربه‌ای در سینما یا تلویزیون نداشت. کیارستمی در مرحله پیش‌تولید فیلم “خانه دوست کجاست”، طی سفرهایی به شمال ایران، در شهریور ۱۳۶۵ به رستم‌آباد رودبار و ماسوله رفت و بابک و برادرش احمد احمدپور را برای بازی در این فیلم انتخاب کرد.

سال‌ها بعد، بابک احمدپور در مصاحبه‌ای گفت که در زمان بازی در فیلم کیارستمی، او و برادرش به دلیل اینکه در یک روستا زندگی می‌کردند و از امکانات شهری دور بودند، اصلاً نمی‌دانستند فیلم چیست یا تلویزیون چگونه کار می‌کند. او بیان کرد که حتی نمی‌دانست دیالوگ‌هایی که کیارستمی به آنها داده است، تبدیل به فیلم می‌شود.

سه‌گانه کوکر که با “خانه دوست کجاست؟” شروع شد، داستان کودکی را روایت می‌کند که دفتر همکلاسی‌اش را به اشتباه برداشته و دنبال خانه او می‌گردد تا دفتر را به او برگرداند. بابک احمدپور در این فیلم نقش اصلی را بازی کرد و گادفری چشر، منتقد فیلم آمریکایی، درباره باورپذیری نقش‌آفرینی احمدپور در این فیلم گفت: “این پسر واقعاً بر این باور بود که اشتباهی دفتر کودک دیگری را برداشته است. این واقعیت است.”

بابک احمدپور

در فیلم “زندگی و دیگر هیچ”، دومین بخش سه‌گانه کوکر، داستان پس از زلزله رودبار اتفاق می‌افتد، جایی که یک فرد به مناطق زلزله‌زده می‌رود تا ببیند بابک احمدپور زنده مانده یا خیر. در “زیر درختان زیتون”، سومین بخش سه‌گانه، بازیگر زن (ظریفه شیوا) با برادران احمدپور گفتگوی کوتاهی دارد، که ارتباط بین فیلم سوم و قسمت اول را برقرار می‌کند.

فیلم مستند “درخت زندگی” (۱۳۹۷) با نگاهی به زندگی بابک احمدپور ساخته شده است، جایی که او به همراه کارگردان به زادگاهش در شمال ایران می‌رود و از تجربه بازیگری خود در “خانه دوست کجاست؟” صحبت می‌کند.

بابک احمدپور اکنون در تهران ساکن است و با برخی فیلمسازان همکاری می‌کند. او ازدواج کرده و یک دختر ۱۸ ساله دارد. خاطرات بازی در “خانه دوست کجاست؟” هنوز با اوست و داستان‌های مرتبط با آن فیلم همچنان در زندگی‌اش حضور دارند.

بابک احمدپور

بابک احمدپور

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 21

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان