جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
92 بازدید

بیوگرافی سها نیاستی؛ چهره جدید در سینمای ایران

بیوگرافی سها نیاستی؛ چهره جدید در سینمای ایران
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

سها نیاستی بازیگر ایرانی و جدید سینما و تلویزیون ایران در سال 1373 در تهران به دنیا آمده است. او در کودکی علاقه شدیدی به بازیگری داشته و حالا به یکی از چهره های مشهور در بین بازیگران ایرانی تبدیل شده است.

در بیوگرافی سها نیاستی آمده که او کارشناسی مهندسی معماری دارد و در سال 97 از دانشگاه فارغ التحصیل شده است. سها در نقش مهتاب در فیلم “سال دوم دانشکده” توانست در سال 2019 جایزه بهترین بازیگر زن از چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو را از آن خود کند.

از زندگی خصوصی او باید بگوییم که خانم نیاستی ازدواج نکرده و مجرد است.

سها نیاستی خیلی اتفاقی وارد دنیای سینما شده است

بیوگرافی سها نیاستی

بر خلاف آنچه فکر می‌کنید سها نیاستی مانند خیلی از بازیگران دیگر دوره های بازیگری نرفته و اصلا در این رشته تحصیل نکرده است. پای او خیلی اتفاقی به صحنه بازی و بازیگری کشیده شده است و با بازی در فیلم سینمایی ساخته رسول صدرعاملی برای اولین بار در جشنواره فجر روی فرش قرمز قدم گذاشت.

این که نها نیاستی چطور به بازیگر معروف این روزها تبدیل شد باید بگوییم که او از طریق یکی از دوستانش از فراخوان تست بازیگری فیلم سینمایی رسول صدرعاملی با خبر شده و پس از شرکت در این فراخوان، بدون داشتن هیچ سابقه کاری برای بازی در این فیلم انتخاب شد. او پس از انتخاب به عنوان بازیگر در نقش مهتاب در فیلم “سال دوم دانشکده” بازی کرده است.

کارنامه حرفه ای سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

سها نیاستی برای بازی در این فیلم از میان 900 نفر انتخاب شده است. در واقع بر اساس داستان فیلم، شخصیت دو نفر در این فیلم مهتاب با بازی سها نیاستی و آوا با بازی فرشته ارسطویی پر رنگ تر است. در فراخوان تست بازیگری هم از بین 900 نفر در نهایت 22 نفر و در آخر تنها این دو چهره انتخواب می‌شوند. همچینین از بازیگران معروف و مطرح این می‌توان از بابک حمیدیان و ویشکا آسایش هم نام برد.

جدیدترین فعالیت سها نیاستی بازی در سریال خانگی آکتور به کارگردانی نیما جاویدی است .در این سریال بازیگرانی چون مهرآوه شریفی نیا، نوید محمد زاده، احمد مهرانفر، هومن برق نورد، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مونا فائزپور، هستی مهدوی هم حضور دارند.

مجموعه ای از تصاویر سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

بیوگرافی سها نیاستی

برای دانستن بیوگرافی بازیگران ایرانی به بخش برترین هنرمندان خبرنامه سر بزنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان