جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4
(6)

الگوی زندگی کاری هر فرد در طول دهه ها تغییر می‌کند. مثلا موقعی بود که افراد بعد از 5 بعد از ظهر هیچ کاری برای انجام نداشتند و می‌توانستند آن طور که دل‌شان می‌خواهند از اوقات فراغت‌شان لذت ببرند، اما حالا آنقدر سرشان شلوغ است که 24 ساعت 7 روز هفته هم برای انجام کارهایشان کم است.

با این حال در این مسابقه دو این ما هستیم که باید همه تلاشم خود را به کار ببریم تا سبک زندگی سالمی را دنبال کنیم. اما خوب بعضی وقت ها هم موفق نمی‌شویم، مثلا مرتکب اشتباهاتی می‌شویم که برای‌مان گران تمام می‌شود. برخی از اشتباهات شغلی در دهه 30 سالگی جزء همان اشتباهات بزرگی است که می‌توانند تاثیر عمیقی بر زندگی مان داشته باشند. ما در این نوشتار به 4 اشتباه شغلی پرداخته ایم که باید در دهه 30 سالگی زندگی خود از آن‌ها اجتناب کنید.

هیچ پشتوانه مالی برای آینده ندارید

راه های عجیب پول درآوردن تعبیر خواب تصادف با ماشین اشتباهات شغلی در دهه 30 سالگی

هرچند خریدهای آنچنانی و گران حس خوب و لذت بخشی دارد، اما مهم این است که تا در سن 30 سالگی هستید، یک پشتوانه مالی پیدا کنید. مهم نیست چقدر حقوق‌تان افزایش یافته، مهم این است که همان درصد اضافی را پس انداز کنید و دست از ولخرجی بردارید. بهترین راه برای پس انداز هم سرمایه گذاری است، زیرا هیچ وقت قرار نیست صورتحساب های ماهانه‌تان ارزان‌تر شوند یا کسی به کمک تان بیاید.

بیش از حد کار می‌کنید و به روابط‌تان بی توجه هستید

این که باید سخت کار کنیم تا زندگی مان را تامین کنیم، اصلا بد نیست، اما فراموش نکنید که با سخت کار کردن و بی توجهی به روابط‌تان ممکن است آسیب بدی به زندگی خصوصی‌تان بزنید. مایکل دوریان باخ، طراح محصولات مایکروسافت، که اکنون در اواخر دهه 30 زندگی خود است، در مصاحبه‌اش با یک مجله گفت: “نباید فقط کار کنید! بلکه باید خاطره سازی کنید و به فکر روابط عاطفی‌تان هم باشید. زیرا هر چه بزرگتر می‌شوید، ایجاد روابط معنادار سخت‌تر می‌شود. چنین روابطی را تا زمانی که جوان هستید، بسازید تا در آینده از کنار هم بودن لذت ببرید.”

شما می‌خواهید کاملاً “آماده” برای تشکیل خانواده باشید

اشتباهات شغلی در دهه 30 سالگی

فراموش نکنید که هیچ کس با مهارت‌های فرزندپروری به دنیا نمی‌آید، بلکه باید آن را یاد بگیرید. صرف نظر از ساختار خانواده، دهه 30 سالگی زمان مناسبی برای تصمیم گیری است که آیا می‌خواهید بچه دار شوید یا نه.

اکثر والدین در دهه 40 خود متوجه می‌شوند که ترس از آمادگی نداشتن برای بچه دار شدن بی معنی است زیرا هیچ کس، هیچ وقت به اندازه کافی نمی‌تواند برای بچه دار شدن آماده شود یا آمادگی بگیرید. فقط باید به این نکته توجه کنید که می‌خواهید بچه دار شوید، یکی از شما شغل و درآمد ثابت خودش را داشته باشد.

دست از تفریح کشیدید

اگر در حال حاضر هیچ سرگرمی ندارید، پولی که به دست می‌آورید بی فایده است. شاید حالا 20 ساله نباشید تا ماجراجویی کنید و به تفریحات هیجان انگیز بپردازید، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید در 30 سالگی تفریح نکنید و از زندگی لذت نبرید. در واقع این سن بهترین زمان برای برقراری تعادل بین کار و زندگی است. پس به جمع دوستانتان بپیوندید، در دورهمی ها شرکت کنید، آخر هفته ها به سفر بروید، فیلم های مورد علاقه‌تان را تماشا کنید، فقط طوری برنامه ریزی کنید که مقداری پول برای حساب پس انداز و مقداری هم برای پرداخت صورت حساب ها کنار بگذارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان