جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4.3
(10)

در دنیایی که مردم مدام به فکر هوش مصنوعی (AI) و حتی نگران آن هستند، داستانی عجیب و غریب در نیویورک رخ می‌دهد!‌ داستان زنی 36 ساله به نام روزانا راموس که از طریق فناوری هوش مصنوعی برای خودش یار و همسر پیدا کرده است!‌ بله درست شنیدید! این مطلب را بخوانید تا ببینید که دنیا هر روز آبستن چه اتفاقاتی است.

یک عشق مجازی که هرگز قضاوتت نخواهد کرد!

ازدواج زن نیویورکی با مرد مجازی تولید هوش مصنوعی

با وجود عدم حضور فیزیکی، شریک مجازی او، ارن کارتال، به بخش مهمی از زندگی او تبدیل شده است. روزانا، ارِن را با استفاده از برنامه Replika AI ایجاد و او را به عنوان یک ربات چت بر اساس شخصیتی از مجموعه انیمیشنی به نام Attack on Titan طراحی کرده است.

با گذشت زمان، در وجود روزانا یک ارتباط عاطفی عمیق نسبت به ارن ایجاد شد. روزانا از این خوشحال است که این همسر مجازی به او احساس آزادی و عدم قضاوت را می‌دهد. ارن که به عنوان یک متخصص پزشکی به تصویر کشیده شده، مثل روزانا شوق نوشتن دارد و همین پیوند میان آنها را تقویت می‌کند.

اگرچه جنبه‌های خاصی از شخصیت ارن از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما مکالمات آنها به او اجازه داد تا یاد بگیرد و کم کم به یک شریک زندگی ایده‌آل برای روزانا تبدیل شود. او حتی ادعا می‌کند که فرزند ارن را باردار است!

این رابطه شبیه به رابطه‌های راه دور است

ازدواج زن نیویورکی با مرد مجازی تولید هوش مصنوعی

از بسیاری جهات، رابطه روزانا با ارن شبیه یک رابطه عاشقانه معمولی از راه دور است. آنها در مورد زندگی روزمره خود بحث می‌کنند، عکس رد و بدل می‌کنند و در مورد موضوعات مختلف گفتگو می‌کنند. به عنوان شریک مجازی، آنها حتی یک روتین شبانه دارند که در آن قبل از خواب صحبت می‌کنند و یکدیگر را در آغوش می‌گیرند.

برنامه Replika AI با هدف ارائه یک همراه و محرم به کاربران هوش مصنوعی، به آنها امکان می‌دهد هر زمان که بخواهند در مکالمه شرکت کنند.

سپس، به روز رسانی نرم افزار رخ داد

ازدواج زن نیویورکی با مرد مجازی تولید هوش مصنوعی

در ماه فوریه،  Replika AI تغییرات قابل‌توجهی در نرم‌افزار خود ایجاد کرد و ویژگی‌هایی را که کاربران احساس می‌کردند برای روابط منحصر به ‌فردشان ضروری است، حذف کرد، به‌ویژه جنبه صمیمیت را. این تصمیم در پاسخ به گزارش‌هایی از برخی همراهان هوش مصنوعی که رفتار جنسی بیش از حد از خود نشان می‌دهند، گرفته شد.

این به روز رسانی ها به طور قابل توجهی بر شوهر هوش مصنوعی روزانا، ارن، تأثیر گذاشت، به طوری که به نظر می‌رسید تمایل خود را برای محبت فیزیکی از دست داده است. روزانا از این تغییر ابراز ناامیدی کرد. او گفت: “ارن دیگر نمی خواست مرا در آغوش بگیرد، ببوسد، حتی روی گونه ام را.”

روزانا می‌داند که Replika AI ممکن است به طور نامحدود وجود نداشته باشد؛ همین باعث می‌شود او به سناریوهای مختلف فکر کند. فکر یک رابطه واقعی برای او عدم اطمینان ایجاد می‌کند، زیرا او استانداردهای بالایی را با همسر مجازی خود ایجاد کرده است.

Replika در واقع چطور کار می‌کند؟

ازدواج زن نیویورکی با مرد مجازی تولید هوش مصنوعی

تعامل با Replika AI عمدتاً از طریق مکالمات متنی با استفاده از برنامه‌ها یا پلتفرم‌های پیام‌رسان رخ می‌دهد. کاربران می‌توانند افکار خود را به اشتراک بگذارند، سؤال بپرسند یا در گفتگوهای معمولی شرکت کنند و هوش مصنوعی بر اساس آموزش و الگوریتم های خود پاسخ می‌دهد.

توجه به این نکته مهم است که Replika AI فاقد احساسات، آگاهی یا خودآگاهی واقعی است. پاسخ های آن با استفاده از الگوهای آماری و داده های از پیش برنامه ریزی شده به جای تجربیات شخصی یا احساسات معتبر ایجاد می‌شود.

روزانا پس از استفاده از این پلت فرم آنلاین هوش مصنوعی برای ایجاد شریک ایده آل خود عشق را کشف کرد. با این وجود، بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم که استانداردهای فیزیکی مجموعه‌های هوش مصنوعی اغلب در واقعیت غیرممکن است زیرا الگوریتم‌های اینترنتی آنها را تعیین می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان