جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
255 بازدید

حضور عربستان در رقابت‌های ملکه زیبایی قطعی نشده؛ انتخاب اولین ملکه زیبایی پارسی‌تبار

حضور عربستان در رقابت‌های ملکه زیبایی قطعی نشده؛ انتخاب اولین ملکه زیبایی پارسی‌تبار
خواندن 3 دقیقه
4.7
(3)

برگزارکننده رقابت‌های «ملکه زیبایی» جهان از عدم تایید شرکت عربستان سعودی در این مسابقات خبر می دهد و یادآور می شود که برای اولین بار جایگاهی نیز باری ملکه زیبایی پارسی تباران در گرفته شده است.

سازمان برگزارکننده مسابقه ملکه زیبایی، امروز جمعه 24 فروردین گزارش‌ها در مورد شرکت عربستان سعودی در این مسابقات را «غلط» عنوان کرده و آن را تکذیب کرد.

این سازمان در بیانیه‌ای که برای شبکه خبری سی‌ان‌ان ارسال کرده، و با انتشار آن در وبسایتش علام کرد که «هیچ روند گزینشی در عربستان سعودی انجام نشده و این ادعاها غلط و گمراه کننده هستند.»

در ادامه بیانیه آمدده است که «ما در حال بررسی دقیق نامزدهای بالقوه برای شرکت در مسابقات سال 2024 هستیم و مشارکت عرسبتان سعودی هنوز تائید نشده و تا زمانی که این موضوع توسط کمیته مسئول تائید نشود عربستان سعودی امکان شرکت در این مسابقات را نخواهد داشت.»

این بیانیه در حالی منتشر شده که رومی القحطانی، مدل و ملکه زیبایی عربستان سعودی روز 24 مارس در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و تیک‌تاک نوشت که به شرکت در مسابقات ملکه زیبایی جهان افتخار می‌کند و این اولین حضور کشورش در این مسابقات خواهد بود.

این پیام با تصویری از او در حالی منتشر شد که او حمایلی منقش به «ملکه زیبایی عربستان سعودی» به تن دارد و در کنار پرچم ملی کشورش ایستاده است.

پست او به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و توسط رسانه ها پوشش داده شد.

به رغم رد ادعای او توسط برگزارکنندگان مسابقات ملکه زیبایی، پیام و عکس خانم القحطانی هنوز در صفحه او در شبکه‌های اجتماعی باقی مانده است.

سخنگوی این سازمان به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته بود: «ما نمی دانیم که خانم رومی القحطانی به چه دلیل نامزدی خود را در این مسابقات اعلام کرده است. اما اگر او می‌خواهد در رقابت‌های عربستان سعودی شرکت کند باید مثل همه نامزدهای دیگر روند گزینش را طی کند.»

اين سخنگو همچنین تایید کرد که امسال برای نخستین بار در چارچوب ضوابط جدیدی که «ملکه زیبایی میراث فرهنگی» نام گرفته است جایگاهی نیز برای «ملکه زیبایی پارسی‌تباران» تعیین شده و در نظر گرفته شده است.

امسال تمام زنان «پارسی‌تبار» در سراسر دنیا می توانند برای کسب این مقام رقابت کنند و برنده آن همچون نامزدان همه کشورها در مرحله نهایی مسابقات شرکت خواهد کرد.

در مسابقات ملکه زیبایی سال 2024 که بخش نهایی آن در ماه سپتامبر در مکزیک برگزار می شود نمایندگان بیش از صد کشور شرکت خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان