جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1288 بازدید

هانده ارچل به ایران می آید (حضور هانده ارچل در اکران فیلم مست عشق)

هانده ارچل به ایران می آید (حضور هانده ارچل در اکران فیلم مست عشق)
خواندن 3 دقیقه
4.2
(13)

این که هانده ارچل به سینماهای ایران می‌آید، سوالی است که بارها پس از اعلام تاریخ اکران فیلم مست عشق پرسیده شده است. با توجه به اکران فیلم مست عشق که از 29 فروردین در سینماهای سراسر دنیا از جمله ترکیه و ایران اکران می شود، گمانه زنی در مورد ورود هانده ارچل بازیگر معروف ترکی به ایران نیز افزایش یافته است. پس با ما همراه باشید تا بدانید آیا هانده ارچل واقعا به ایران می آید یا خیر!

احتمال این که در روزهای نزدیک ارچل برای اکران فیلم مست عشق به ایران بیاید، زیاد است و طرفداران او منتظرند تا او را نه تنها از نزدیک ببینید بلکه با او سفلی نیز بگیرند. برای همین تاریخ دقیق ورود هانده ارچل به ایران برای آن ها خیلی مهم است.

خلاصه ای از بیوگرافی هانده ارچل

خلاصه ای از بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل در 24 نوامبر 1993 در ترکیه به دنیا امد. او با بازی در مجموعه های تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو در خانه ام را بزن در ترکیه، ایران و سراسر جهان به شهرت رسید. با این حال نکته مهم این است که شهرت او بیشتر به خاطر زیبایی ظاهریش است. او در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد، توانست مقام دوم را به دست بیاورد. این بازیگر هرچند با اکین مرت دایماز نامزد کرد اما بعد از دو سال از هم جدا شدند… . بیوگرافی هانده ارچل را به طور کامل بخوانید.

بازی هانده ارچل در فیلم مست عشق

همانطور که می دانید، هانده ارچل بازیگر معروف ترکیه در فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی بازی کرده است. این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است که بعد از حواشی زیاد و چندین سال فیلمبرداری، در نهایت قرار است در 29 فروردین 1403 در سینماهای سراسر جهان از جمله ایران و ترکیه اکران شود.

تاریخ و جزئیات ورود هانده ارچل به ایران

خلاصه فیلم مست عشق - تاریخ و جزئیات ورود هانده ارچل به ایران

به همین دلیل طرفداران ارچل امیدوارند، این بازیگر در اکران فیلم مست عشق در ایران حضور داشته باشد. هرچند تاریخ دقیق ورود او معلوم نیست اما علی سرتیپی مدیر عامل شرکت پخش فیلمیران در باره حضور بازیگران ترکی به خصوص هانده ارچل گفته است: “قطعا در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم و به محض نهایی شدن درباره آن اطلاع رسانی می‌شود.” همچنین او افزود:‌ “فکر می‌کنم با اکران «مست عشق» اتفاق خوبی در سینمای غیرکمدی ایران در سال جدید رخ دهد. چون این فیلم هم به لحاظ ساخت و هم بازیگران پتانسیل کافی را برای جذب مخاطب دارد و به عنوان یک محصول مشترک در خارج از ایران ساخته شده و می‌تواند جهانی هم باشد.”

خلاصه داستان فیلم مست عشق

مست عشق روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی است که هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون در آن حضور دارد. همچنین از بازیگران معروف ایران نیز می توان از شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نام برد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان