جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

طرز تهیه پاستا پنه با سس آلفردو و مرغ

طرز تهیه پاستا پنه با سس آلفردو و مرغ
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

غذاهای ایتالیایی هم خوش طعم هستند و هم به راحتی آماده می‌شوند. انواع پاستاها و ماکارانی‌ها، نان سیر برشته شده و سس‌های فوق العاده خوشمزه، غذاهای لذیذی هستند که  مطمئنا از خوردنشان لذت خواهید برد، به خصوص اگر وقت کافی برای آشپزی نداشته باشید. پاستاهای ایتالیایی مثل پاستا پنه با سس آلفردو و مرغ یکی از همان غذاها است.

مواد لازم برای پاستا پنه برای 6 نفر:

سینه مرغ (680 گرم)، مکعبی خرد کنید

کره 2 قاشق غذاخوری

پونه کوهی خشک ½ قاشق چایخوری

ریحان خشک ½ قاشق چایخوری

نمک ½ قاشق چایخوری

طرز تهیه پاستا پنه با سس آلفردو

فلفل ½ قاشق چایخوری

پاستا پنه (455 گرم)، پخته شده

جعفری تازه (10 گرم) یا ¼ فنجان

پنیر پارمزان رنده شده (25 گرم) یا ¼ فنجان

طرز تهیه پاستا پنه با سس آلفردو و مرغ:

  • تابه‌ای را روی حرارت متوسط رو به بالا قرار داده و مقداری کره درون آن ذوب کنید، سپس سینه مرغ خرد شده را درون آن ریخته و تفت دهید.
  • کمی بعد مرغ را با نمک، فلفل، پونه کوهی و ریحان مزه‌دار کنید. 8 الی10 دقیقه یا تا زمانی که مرغ کاملا پخته شود، آن بپزید. سپس تابه را از روی حرارت برداشته و مرغ را درون یک ظرف ریخته و کنار بگذارید.
  • دوباره تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید و مقداری کره ذوب کنید. سپس سیر خرد شده را تا زمانی که کامل نرم شود، تفت دهید.
  • در این مرحله نیمی از آرد را به سیر و کره اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. بعد بقیه آرد را اضافه کنید و همچنان به هم زدن ادامه دهید.
  • شیر را کم کم به مخلوط آرد و سیر اضافه کنید و هم بزنید تا کامل جا افتاده و سس شروع به غلیظ شدن کند.

طرز تهیه پاستا پنه با سس آلفردو

  • وقتی سس شروع به غلیظ شدن کرد، مقداری نمک، فلفل، پونه کوهی و ریحان به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کامل با هم ترکیب شوند.
  • حالا پنیر پارمزان را به سس اضافه کنید و هم بزنید تا پنیر آب شود. بعد از آب شدن پنیر سس شما آماده است.
  • سس را روی پاستا پنه پخته شده بریزید و مرغ را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا سس به خورد مرغ و پاستا پنه برود.
  • روی آن جعفری و پارمزان اضافی هم بریزید و میل کنید. نوش جان!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان