جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
205 بازدید

تست هوش پلیسی: آیا می‌توانید قاتل عروس را از بین این 3 ساقدوش عروش پیدا کنید؟

تست هوش پلیسی: آیا می‌توانید قاتل عروس را از بین این 3 ساقدوش عروش پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.2
(68)

امروز ما باز هم با یک تست هوش جدید به سراغتان آمده‌ایم که قرار است ذهن‌تان را به چالش بکشد. شم پلیسی‌تان را به کار بگیرید و بگویید در تست هوش پلیسی امروز چه کسی می‌تواند قاتل آن عروس بیچاره‌ای باشد که در بهترین شب عروسی‌اش به قتل رسیده است.

تست هوش پلیسی

قاتل عروس کیست؟

خوب کارآگاه عزیز آیا می‌توانید قاتل را از بین ساقدوش‌های عروس تشخیص دهید؟ آن‌ها هر کدام یک دست گل به رنگ‌های بنفش، آبی و قرمز به دست دارند و از کشته شدن عروس مو طلایی فرفری غمگین به نظر می‌رسند. اما خوب یکی از آن‌ها آن قاتل چموشی است که خودش را غمگین نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر می‌بینید، عروس در سرویس بهداشتی به قتل رسیده است. خون از روی شکمش جاری شده است. یک تکه پارچه نیز بالای سر او به چشم می‌خورد شاید هم دستمال کاغذی باشد که هنگام بیرون آمدن از دستشویی در دست داشته.

سرنخ قتل در تست هوش پلیسی

حالا به سه نفر نگاه کنید، ساقدوش اولی عروس لباس مجلسی به رنگ صورتی چرک به تن دارد و با دهان باز و شوکه شده به عروس نگاه می‌کند، دومی یک لباس یاسی کمرنگ به تن دارد و مانند نفر اولی شوکه به عروس چشم دوخته اما خوب چند لکه قرمز رنگ هم روی لباسش به چشم می‌خورد. چه فکر می‌کنید آیا او همان قاتلی است که دنبالش می‌گردیم؟

نفر سومی که کمی دورتر از دو ساقدوش دیگر ایستاده ظاهرا بیشتر از این که ترسیده باشد، مضطرب به نظر می‌رسد، او گل را با هر دو دستش محکم گرفته و به خود می‌فشارد. حتما می‌دانید که یک کارآگاه نه تنها باید به سرنخ های حاضر در صحنه جرم دقت کند بلکه باید به رفتار، حرکات و حتی تن صدای کسانی که در آن محل حضور داشته‌اند نیز توجه کند. خوب همانطور که گفتیم ساقدوش سومی لباس آبی آسمانی به تن دارد و ظاهرا گوشه لباسش نیز پاره شده.

به نظرتان پارگی لباس او برای چیست؟ آیا از سراسیمگی شنیدن خبر به قتل رسیدن عروس موقع آمدن به سمت توالت لباسش به جایی گیر کرده یا همان تکه پارچه بالای سر عروس مال لباس او است؟

دقت کنید، آیا چیزی را از قلم نیفتاده است؟

دوباره به تصویر نگاه کنید

برای حل تست هوش بیشتر دقت کنید!

.

.

.

عجله کنید!

.

.

.

پاسخ تست هوش پلیسی امروز

آیا موفق به شناسایی قاتل شدید؟ ما سرنخ‌های خوبی در اختیارتان گذاشتیم، اگر همانطور که در قسمت سرنخ تست هوش پلیسی توضیح دادیم، با دقت به تصویر نگاه می‌کردید و همه توضیحات را کنار هم قرار می‌دادید، حتما به جواب دست پیدا می‌کردید. حتما تعدادی از شما موفق به تشخیص قاتل شده است. با آن‌هایی که این تست هوش سخت را حل کرده‌اند، تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال قاتل می‌گردید بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش پلیسی - جواب

بله! همانطور که در قسمت سرنخ تست هوش پلیسی توضیح دادیم و از شواهد پیدا است، ساقدوش سومی که دامن لباسش پاره شده قاتل عروس است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش پلیسی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 68

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان