جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
111 بازدید

آزمون شناسایی زن احمق: کار کدامیک از این زنان باردار احمقانه است؟

آزمون شناسایی زن احمق: کار کدامیک از این زنان باردار احمقانه است؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(313)

در آزمون شناسایی زن احمق شما باید با توجه به فعالیت های که این دو زن باردار در تصویر انجام می دهند بگویید کار کدام یک احمقانه است. آزمون شناسایی زن احمق برای محک زدن ضریب هوشی شما ساخته شده است. اینگونه از بازی های فکری احتمالا یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای افزایش قدرت ذهن و بهبود مهارت های تفکر جانبی است. حل آزمون امروز نیازمند فرآیندهای ذهنی خلاق و قابل تامل است. شاید هم برخی ها بلافاصله پاسخ را حدس بزنند!

نکته: برای حل آزمون شناسایی زن احمق شما تنها 8 ثانیه زمان دارید.

آزمون شناسایی زن احمق

آیا دوست دارید در اوقات فراغت خود با تست های هوش و بازی های فکری سرگرم شوید؟ پس آزمون شناسایی زن احمق برای شما ساخته شده است. این آزمون ذهن شما را به چالش می کشد تا با توجه به شواهد موجود در تصویر بگویید کار کدام یک از زنان باردار تصویر اشتباه است.

همانگونه که قبل گفتیم برای حل این آزمون 8 ثانیه وقت دارید که از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن احمق

حل پازل ها و بازی های فکری به مهارت های هوشی عالی نیاز دارد. حل کردن معماها باعث می شود تا دوپامین در بدن شما ترشح شود که در نتیجه باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

به هر حال، 8 ثانیه شما تمام شده است. حالا وقت آن است که پاسخ آزمون شناسایی زن احمق را برای شما فاش کنیم.

با دقت به تصویر نگاه کنید: منحیث یک زن باردار، کار خانم سمت راست خطرناک و احمقانه است.

جواب آزمون زن احمق

فواید حل تست های هوش

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زن احمق لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 313

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان