جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
116 بازدید

آزمون شناسایی مادر واقعی پسر: کدام یکی از این زن‌ها مادر واقعی این پسر است؟

آزمون شناسایی مادر واقعی پسر: کدام یکی از این زن‌ها مادر واقعی این پسر است؟
خواندن 4 دقیقه
3.6
(399)

مطمئنا شما جزء افراد تیزبین و تیزهوشی هستید که تصمیم گرفته‌اید آزمون شناسایی مادر واقعی پسر را حل کنید. جواب این آزمون آنقدر آسان است که خیلی‌ها می‌توانند در نگاه اول متوجه پاسخ شوند، اما می‌تواند آنقدر پیچیده نیز باشد که حتی با تلاش فراوان نتوانید به پاسخ دست پیدا کنید. بنابراین بهتر است دقت کنید. این چالش را دست کم نگیرید.

آزمون شناسایی مادر واقعی پسر

آزمون شناسایی مادر واقعی پسر

همانطور که می‌دانید در تشخیص مادر واقعی پسر باید جزئی نگری داشته باشید. زیرا به همین سادگی و فقط با دیدن تصویر به جواب نخواهید رسید.

بیایید کمی در مورد تصویر صحبت کنیم، شما دو زن می‌بینید و یک پسر، پسر فرزند یکی از این دو زن است. حالا شما باید تشخیص دهید که پسر فرزند کدام یکی از آن ها است. اگر به زن سمت راست نگاه کنید، بیشتر شبیه یک مادر مهربان است. زن سمت چپی اما یک زن با لباس های مد روز و آرایش زیبایی است که اصلا نمی‌توان فکر کرد، بتواند مادر این پسر باشد. بیایید بیشتر دقت کنیم، موهای زن سمت چپ به رنگ موهای پسر است، اما آیا به جز این تشابه نکته دیگری در تصویر وجود دارد که نشان دهد کدام یکی از زن ها مادر این پسر است؟

10 ثانیه زمان برای حل آزمون هوش

خوب اگر بخواهیم هیجان این چالش را بیشتر کنیم، بهتر است آزمون شناسایی مادر واقعی پسر را در طول چند ثانیه حل کنیم. مثلا بهتر است این چالش را ظرف 10 ثانیه پیدا کنید! چطور است؟ آیا این مدت زمان برای پیدا کردن مادر واقعی منصفانه است؟ قطعا زمان کافی برای پیدا کردن جواب خواهید داشت. بهتر است تایمرتان را روی 10 ثانیه تنظیم کنید و سرعت العملتان را بالا ببرید. به هر حال به یاد داشته باشید که پاسخ آزمون شناسایی مادر واقعی پسر در پایین صفحه قرار دارد.

بیایید شروع کنیم!

10 ثانیه شما از حالا شروع شد!

10

9

8

7

عجله کنید، می‌توانید به چشم های هر سه نگاه کنید، حتما جواب را پیدا خواهید کرد!

آزمون شناسایی مادر واقعی پسر

6

5

4

3

زمان زیادی باقی نمانده! آیا به نتیجه رسیده اید؟

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون شناسایی مادر واقعی پسر

مطمئنا تا کنون توانسته اید به جواب برسید و مادر واقعی پسر را تشخیص داده‌اید. اگر جوابتان مثبت است، به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال یک سرنخ می گردید، بهتر است ما هم به کمکتان بیاییم. اگر به هر دو زن و پسر با دقت نگاه کرده اید باشید و به چهره شان نگاه کرده باشید، نه تنها پسر به سوی مادر واقعی اش نگاه می‌کند، بلکه مادر و پسر هر دو زیر چشم چپ شان خال دارند که می‌توانید خیلی واضح آن را ببینید.

آزمون شناسایی مادر واقعی پسر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی مادر واقعی پسر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و بهبود حافظه

حل پازل ها و معماها به تقویت ارتباطات بین سلول های مغز کمک می کند. این کار باعث می شود سرعت ذهن و فرآیندهای فکری بهبود پیدا کند. معماها به ویژه برای بهبود حافظه کوتاه مدت خیلی مفید هستند. حافظه کوتاه مدت ما به ما کمک می کند تا اشکال و رنگ ها را به خاطر بسپاریم و تصویر بزرگتر را تجسم کنیم تا بفهمیم کدام قطعات با هم هماهنگ می شوند.

برای باهوش‌تر شدن ذهن ما انسان ها نیاز به محرک های برای فکر کردن دارند. یکی از این محرک ها معماها هستند. معماها اغلب ما را می خنداند و باعث می شوند تا نکات کوچکی در ذهن ما حک شوند. همه ما می دانیم که خنده سلامت بخش است، با کاهش استرس، مغز و بدن را آرام می‌کند. همچنین دانشمندان می گویند معماها مهارت های حل مسئله، منطق و تفکر انتقادی را نیز بهبود می بخشد. اگر ذهن خود را به صورت منظم با معماهای مانند آزمون شناسایی مادر واقعی پسر تمرین دهیم، می تواند به تمرکز، دقت و مهارت های مغز ما کمک کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 399

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان