جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
329 بازدید

بازیگر نقش کودکی یانگوم عروس شد + تصاویر؛ بعد از ۲۱ سال چقدر عوض شده!

بازیگر نقش کودکی یانگوم عروس شد + تصاویر؛ بعد از ۲۱ سال چقدر عوض شده!
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اگر طرفدار سریال جواهری در قصر بوده باشید حتما بازیگر نقش کودکی یانگوم را به یاد دارید! دختر شیرین و زیبایی که هر حرکتش فورا به دل می نشست. این بازیگر کره ای، جو جونگ ئون، متولد 10 مارس 1996 است. او به خاطر نقش کودکی یانگوم بود که شهرت زیادی پیدا کرد. اخیرا تصاویری از ازدواج او وایرال شده است که با هم می بینیم:

بازیگر نقش کودکی یانگوم

ٖجواهری در قصر  یک سریال تلویزیونی محصول کره جنوبی بود که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لی بیونگ هون تولید شد. این سریال، اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکهٔ ام‌بی‌سی پخش شد و با میانگین ۴۵٫۸٪ بیننده، یکی از برترین برنامه‌ها در زمان پخش محسوب می‌شد. جواهری در قصر با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار تولید شد و بعدها به ۹۱ کشور صادر شده و درآمدی در حدود ۱۰۳٫۴ میلیون دلار کسب کند. به همین دلیل این سریال یکی از نشانه‌های اصلی گسترش موج کره‌ای در دنیا تلقی می‌شود.

این مجموعه با بازی لی یونگ ئه در نقش اصلی، داستان یک آشپز یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می‌کند که اولین پزشک زن پادشاه می‌شود. در زمانی که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می‌کند اسرار آشپزی و پزشکی کره‌ای را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری‌های مختلف نجات دهد. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خاندان سلطنتی سلسله چوسان ساخته شده است. این مجموعه، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد.

شاید این مطالب هم برای‌تان جالب باشد:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان