جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
30 بازدید

آزمون شناخت اشکال تصویر: نکته تصویر چیست؟

آزمون شناخت اشکال تصویر: نکته تصویر چیست؟
خواندن 3 دقیقه
3.3
(128)

آیا می‌توانید نکته تصویر را در آزمون شناخت اشکال تصویر پیدا کنید. حل آزمون شناخت اشکال تصویر می‌تواند ساده اما در عین حال  سرگرم کننده نیز باشد. اگر از حل بازی‌های سرگرم کننده و پازل لذت می‌برید، پس این بازی فکری برای شما مناسب است. بازی‌های فکری باعث می‌شود خلاقانه فکر کنید. برای تقویت ذهن و خلاقیت‌تان باید از چهارچوب فکری و ذهنی همیشگی‌تان دور شده و متفاوت عمل کنید. تست‌ها، معماها و آزمون‌ها را تحلیل کنید و به جواب درست برسید.

آزمون شناخت اشکال تصویر

آزمون شناخت اشکال تصویر

اگر می‌خواهید نکته تصویر را پیدا کنید، باید با دقت به جزئیات آن توجه نمایید. در تصویر بالا شما باید نکته پنهان را تشخیص دهید. همانطور که می‌بینید در این آزمون نکته‌ای وجود دارد که پیدایش کنید.

ظاهرا عده‌ای از مردم در جنگلی برای تفریح آمده‌اند. اگر به جزئیات تصویر نگاه کنید، دو زن پیش روی تصویر در حال گرفتن سلفی هستند. یک مرد و دو زن دیگر نیز در حال بازی با گربه هستند. یک زن و مرد میان سال نیز به کوه نوردی رفته بودند. یک مرد نیز در نقطه دور از تصویر، سمت چپ قرار دارد که یک قلاده سگ و یک لیوان قهوه در دست دارد. حالا شما بگویید نکته این تصویر چیست؟

حتما قبل از سوال من از خودتان پرسیده‌اید که خوب نکته تصویر کجا است وقتی همه چیز سرجای خودش قرار دارد؟ شاید در این تصویر همه چیز سرجای خودش قرار داشته باشد و هیچ عیب و ایرادی ندارد. اما سخت در اشتباهید، زیرا نکته تصویر با یک نگاه سرسری پیدا نخواهد شد. بلکه باید دقت کنید و با حواس جمع به دنبال آن بگردید. بهتر است برای یافتن اشکال تصویر، زمان تعیین کنید، مثلا باید در طول 10 ثانیه به جواب برسید. آیا موافق هستید؟ اگر بله پس بیایید شروع کنیم!

10 ثانیه شما از حالا شروع شد!

آزمون شناخت اشکال تصویر

10

9

8

7

معماها و بازی‌های فکری

معماها و بازی های فکری روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید در آزمون شناخت اشکال تصویر، نکته را پیدا کنید؟

6

5

4

عجله کنید از 10 ثانیه شما چیز زیادی نمانده است!

آزمون شناخت اشکال تصویر

3

2

1

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر

اگر موفق به یافتن پاسخ در آزمون شناخت اشکال تصویر شده اید، به شما تبریک می‌گوییم. زیرا شما از قدرت هوش بالایی برخوردار هستید. اما اگر هنوز به دنبال نکته تصویر می‌گردید، بیایید تا پاسخ را به شما نشان دهیم.

اگر یک بار دیگر به تصویر با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هرچند آن فرد آخری یک قلاده سگ به دست دارد، اما هیچ سگی در تصویر به چشم نمی‌خورد. این نکته تصویر است.

آزمون شناخت اشکال تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت اشکال تصویر کلاس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 128

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان