جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
33 بازدید

تست بینایی پروانه از شما می خواهد تا در کمتر از 6 ثانیه پروانه داخل اتاق را پیدا کنید!

تست بینایی پروانه از شما می خواهد تا در کمتر از 6 ثانیه پروانه داخل اتاق را پیدا کنید!
خواندن 5 دقیقه
4.1
(27)

تست بینایی پروانه: توهم نوری تصویری عمیقا جذاب یک شی یا یک نقاشی است که مغز ما را برای درک مفهوم آن به چالش می‌کشد. مغز انسان عادی درک متفاوتی از اشیا دارد، مثلا هر کدام از شما درک متفاوتی از تصویر تست بینایی پروانه دارید.

جذابیت توهمات نوری فریب است که ذهن شما می خورد. بیش از یک دهه است که توهمات نوری به روش های مختلف محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است. این بازی های فکری نه تنها روشی برای سرگرمی است بلکه به تقویت قدرت ذهنی و بینایی شما نیز کمک می کند.

تست بینایی پروانه

توهمات نوری می توانند به بهبود توانایی های شناختی و مهارت های بینایی افراد کمک کنند. با تمرین منظم، می توان به سرعت بر توانایی درک توهمات نوری مسلط شد.

آیا شما نیز می خواهید مهارت بینایی و قدرت ذهنی تان را محک بزنید؟ پس بیایید با تست بینایی پروانه این کار را انجام دهیم.

تست بینایی پروانه از شما می خواهد تا تنها پروانه داخل اتاق را در طول 6 ثانیه پیدا کنید.

به تصویر نگاه کنید:

پروانه کجاست

تصویر بالا داخل اتاق یک پیرمرد را نشان می دهد که در حال بافتن کاموا است. او در حالی که روی مبل قرمزش نشسته و سگش نیز کنارش قرار دارد، کاموا می بافد. پشت سر این پیرمرد نیز عکسی از یک منظره، عکس های دونفره اش با همسرش و یک گربه و سگ نیز روی دیوار دیده می شود. سمت راست او نیز یک قفسه کتاب است.

این همه جزئیات بزرگ تصویر بود که باید به آن ها دقت کنید تا بتوانید پروانه را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید. حالا تنها کاری که باید بکنید، روشن کردن یک تایمر است. سپس همان طور که ثانیه ها حرکت می کنند، شما نیز باید چشمان تیزبین تان را حرکت دهید و جزء به جزء تصویر را از نظر بگذارنید تا در آخر به پروانه برسید.

زمان شما از حالا شروع شد!

1

2

عجله کنید زمان زیادی برای حل تست بینایی پروانه ندارید!

3

4

سرنخ تست بینایی پروانه

یک راهنمایی کوچک که می تواند به شما در یافتن پروانه کمک کند؛ لطفا به جزئیات کوچک تصویر دقت کنید!

5

6

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ

اگر توانسته اید در کمتر از 6 ثانیه موفق به یافتن پروانه شوید، به شما تبریک می گوییم. شما نه تنها قدرت ذهنی بالایی دارید، بلکه چشمان تیزبین همچون عقاب نیز دارید. وگرنه تشخیص پروانه آن قدرها هم آسان نیست. اما اگر هنوز عده ای به دنبال پروانه می گردند، بیایید ما به شما کمک کنیم.

خوب بگذارید یک بار دیگر هم از شما بپرسیم، آیا پروانه را دیدید؟

مشکلی نیست می توانید به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست بینایی پروانه

بله پروانه روی سبد کامواها قرار دارد. کافی بود با جزئی نگری بیشتری به تصویر نگاه می کردید تا خیلی زود پروانه را پیدا می کردید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی پروانه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان