جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

تست بینایی چتر پنهان: آیا می توانید در 9 ثانیه چتر را پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی چتر پنهان: آیا می توانید در 9 ثانیه چتر را پیدا کنید؟
خواندن 5 دقیقه
3.8
(11)

تست بینایی چتر پنهان: فقط افرادی با چشمان تیزبین و ضریب هوش بالا می توانند چتر پنهان داخل تصویر کافی شاپ را در طول 9 ثانیه تشخیص دهند.

داشتن چشم های تیزبین یکی از بهترین نعمت های است که هر فردی می خواهد داشته باشد. برخی ها ذاتا دارای چنین ویژگی هستند و برخی دیگر با تمرین زیاد آن را بدست می آورند. توهمات نوری و آزمون های مانند تست بینایی چتر پنهان نیز از جمله شیوه های است که می توانند به بهبود مهارت بینایی شما کمک کند. این تست بینایی بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چتر پنهان شده در تصویر را پیدا کنید.

تست بینایی چتر پنهان

چتر را پیدا کنید

تصویر بالا به عنوان یک تست بینایی به اشتراک گذاشته شده است که شما را به چالش می کشد تا چتر مخفی داخل کافی شاپ را پیدا کنید. در تصویر مشاهده می کنید که یک پیشخدمت در حال سرو قهوه روی میزهاست. مردم در کافی شاپ مشغول گپ زدن و لذت بردن از قهوه خود هستند. گارسون عقب پیشخوان است و مردی نزدیک چهارپایه بار ایستاده است. با این حال، جایی در تصویر یک چتر پنهان شده است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا چتر را در طول 9 ثانیه پیدا کنید. با انجام تست بینایی چتر پنهان مهارت های بینایی خود را محک بزنید.

ادعا شده است که فقط اشخاص چشم عقابی می توانند چتر پنهان را در تصویر ببینند. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند چتر پنهان داخل کافی شاپ را تشخیص دهند، سر خود را بخارند. به هر حال، زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

خستگی روحی را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های مغز و ذهن شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا پازل ها و آزمون های چون تست بینایی چتر پنهان را حل کنید.

آیا موفق شدید چتر را پیدا کنید؟ چون زمان شما به پایان رسیده است.

جواب تست بینایی

به این تصویر توهم نوری از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید چتر پنهان داخل کافی شاپ را ببینید. ممکن است پیدا کردن چتر پنهان بسیار دشوار به نظر برسد زیرا به طرز عالی با پس زمینه تصویر استتار شده است. اما اگر با دقت به سمت چپ تصویر نگاه کنید می توانید چتر را پیدا کنید. اگر قادر به تشخیص چتر نیستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، چتر پشت پای مردی است که در نزدیکی پیشخوان ایستاده است:

جواب تست بینایی چتر پنهان

تست بینایی چتر پنهان: ادعا شده است که اگر در طول چند ثانیه موفق به شناسایی چتر داخل عکس کافی شاپ شوید، می تواند نشانه هوش و حافظه فوق العاده شما باشد. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا توانستید چتر پنهان را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی چتر پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان