جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

اختلاف دونالد ترامپ و ملانیا: ترامپ می‌گوید که دوستدار دلار قوی آمریکا است

اختلاف دونالد ترامپ و ملانیا: ترامپ می‌گوید که دوستدار دلار قوی آمریکا است
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، روز جمعه در مصاحبه ای با فاکس نیوز اظهار داشت که هیچگاه ارزهای دیجیتال را خریداری نمی کند. ترامپ گفت: من ارزی به نام دلار می‌خواهم. نمی‌خواهم همه این‌ها (ارزهای دیجیتال) را داشته باشم. او اعلان کرد که طرفدار ارزهای دیجیتال نیست و انتظار دارد در آینده سقوط کند. این گفته ها زمانی مطرح می شود که ملانیا ترامپ خبر از راه اندازی ارز دیجیتال یا توکن غیر تبدیل خودش کرد. ارزش یک ارز دیجیتال ملانیا ترامپ یا توکن غیر تبدیلی وی به ارزش حدود 180 دلار خواهد بود.

ارز دیجیتال ملانیا ترامپ؛ ملانیا ترامپ و راه اندازی NFT

این اظهارات پس از آن بیان شد که ملانیا ترامپ همسرش قصد خود برای راه اندازی NFT خود را اعلام کرد.

دفتر ملانیا ترامپ روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد که ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق امریکا، توکن غیر قابل تعویض (NFT) از “چشم آبی کبالتی” خود را می فروشد.

برای آغاز ارز دیجیتال ملانیا ترامپ، تصویر دیجیتالی آبرنگ چشمان آبی ملانیا را به نام نگاه ملانیا برای فروش ارائه کرده است. این اثر توسط هنرمند مد، مارک آنتوان کولون از صبح روز پنجشنبه 1 سولانا، یک ارز دیجیتال به ارزش حدود 180 دلار، قیمت خواهد داشت.

ارز دیجیتال ملانیا ترامپ
این اثر توسط هنرمند مد، مارک آنتوان کولون از صبح روز پنجشنبه 1 سولانا، یک ارز دیجیتال به ارزش حدود 180 دلار، قیمت خواهد داشت.

ملانیا در بیانیه‌ای گفت: من مفتخرم که تلاش جدید NFT خود را اعلام کنم. این خود مظهر اشتیاق من به هنر و از تعهد مداوم من به کودکان از طریق ابتکار «بهترین باش» است. ما از طریق این پلتفرم جدید مبتنی بر فناوری، مهارت‌های علوم کامپیوتری،برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار را برای کودکان فراهم می‌کنیم.

پلتفرم NFT ملانیا ترامپ از پروتکل بلاکچین سولانا استفاده می‌کند و توسط Parler یک شبکه اجتماعی رسانه‌ای، پشتیبانی می‌شود. به گفته وب سایت رسمی ملانیا ترامپ، بخشی از درآمد حاصل از مجموعه NFT ملانیا به سیستم پرورش، مراقبت و آموزش کودکان اختصاص خواهد یافت.

مطلب مرتبط: ۱۰ ارز دیجیتال مهم در کنار بیت کوین

مخالفت ترامپ با گسترش ارزهای دیجیتال

با انتشار این خبر، دونالد ترامپ مخالفت خود را با گسترش ارزهای دیجیتال اعلان کرده است. او در مصاحبه با فاکس نیوز گفت:

این [کریپتو] روزی می‌تواند انفجاری باشد که ما هرگز ندیده‌ایم. این انفجار بزرگ، فناوری را شبیه چیزهای کودک می کند. من فکر می کنم این یک موضوع بسیار خطرناک است. وی افزود که او از دلار قوی آمریکا حمایت می کند، یعنی دلار قوی بجای ارز دیجیتال.

بیت کوین در بعدازظهر چهارشنبه حدود 1 درصد کاهش یافت و به 48770 دلار رسید. به این ترتیب سودهای اولیه صبح خود را از بین برد. در حالی که ارز دیجیتال اتر هم حدود 2 درصد کاهش یافت و به 3989 دلار رسید.

ترامپ در ادامه گفتگوی خود بیان کرد: من هرگز آن [کریپتو] را دوست نداشتم زیرا دوست دارم دلار داشته باشم. ارز باید دلار باشد، بنابراین من هرگز طرفدار ارز دیجیتال نیستم. آنها بزرگتر و بزرگتر می شوند و هیچکس کاری در مورد آنها انجام نمی دهد.

بازار ارز دیجیتال در اوایل سال جاری با ارزش بیش از 3 تریلیون دلار به اوج خود رسید. در روز چهارشنبه این ارزش به حدود 2.3 تریلیون دلار کاهش یافت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان