جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
2.9
(7)

وقتی اصطلاح “بچه پولدار” را می‌شنوید، بی شک به این فکر می‌کنید که او صاحب والدینی پولدار و ثروتمند است که در پر قو بزرگ شده و تمام ثروتش را از پدر و مادرش به ارث برده است. بله، همین طور است، هرچند برخی کودکان صاحب پدر و مادری ثروتمند هستند که ارث بزرگی برایشان به جا می‌گذارند، اما برخی دیگر کار می‌کنند و درآمد خودشان را دارند. امروزه خیلی از کودکان در جهان وجود دارند که با کارآفرینی، حضور در سینما، مدلینگ، داشتن کانال های یوتیوب به ثروت هنگفت و میلیونی دست پیدا کرده اند. اگر مایلید بدانید ثروتمندترین کودکان جهان چه کسانی هستند و منبع درآمد و ثروتشان چیست، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

ثروتمندترین کودکان جهان

با 8 کودک ثروتمند جهان آشنا شوید:

شاهدخت شارلوت کمبریج: 5 میلیارد دلار

شاهدخت شارلوت کمبریج: 5 میلیارد دلار

پرنسس شارلوت فرزند وسط شاهزاده ویلیام و پرنسس کیت است. این دختر 8 ساله صاحب 5 میلیارد دلار است. هرچند او هنوز ارثی به او داده نشده است اما بر اساس گزارش ها ارزش خالص ثروت او میلیاردها دلار تعیین شده است.

شاهزاده جورج الکساندر لوئیس: 3.6 میلیارد دلار

شاهزاده جورج الکساندر لوئیس: 3.6 میلیارد دلار

شاهزاده جورج نه ساله، فرزند ارشد ویلیام و کیت و سومین نفر در صف تاج و تخت بریتانیاست. درست مانند خواهرش شارلوت، دارایی خالص او میلیاردها دلار تعیین شده است.

بلو آیوی کارتر: 720 میلیون دلار

بلو آیوی کارتر: 720 میلیون دلار

بلو آیوی کارتر، 11 ساله، دختر بزرگ بیانسه خواننده رپ است. بلو آیوی علاوه بر دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خانواده‌اش و ارثی که به او می‎رسد، تولید کننده و آهنگ ساز است. او ترانه‌ای به نام «دختر پوست قهوه‌ای» را برای متن فیلم دیزنی «شیر شاه» در سال ۲۰۱۹ نوشت. به علاوه، او راوی نسخه صوتی کتاب صوتی «عشق مو» است.

استورمی وبستر: 410 میلیون دلار

استورمی وبستر: 410 میلیون دلار

استورمی وبستر 5 ساله، فرزند ارشد کایلی جنر و خواننده رپ تراویس اسکات است. او نیز مانند بلو آیوی، سهم بزرگ ثروتش را از والدینش به ارث برده است. با این حال کایلی جنر در یکی از مصاحبه‌هایش گفته که قرار است استورمی برند خودش را داشته باشد و این یعنی اسم استورمی می‌تواند در دریف اول لیست ثروتمندترین کودکان جهان نیز قرار بگیرد.

نورث وست: 375 میلیون دلار

نورث وست: 375 میلیون دلار

نورث وست، 9 ساله، فرزند ارشد کیم کارداشیان و کانیه وست است. او نیز بخش بزرگ ثروتش را از والدینش به ارث می‌برد اما به نظر می‌رسد این کودک ثروتمند نیز می‌خواهد برند خودش را راه اندازی کند. مادر نورث، خیلی جاها و در زمینه‌های مختلف مثل اسباب‌بازی‌ها، تبلیغات و لوازم آرایشی نام فرزندش را آورده است. علاوه بر این، نورث در دنیای سینما نیز فعالیت می‌کند – آخرین کار او صداپیشگی برای فیلم 2023 Paw Patrol: The Mighty Movie است.

ولاد و نیکی: 286.75 میلیون دلار

ولاد و نیکی: 286.75 میلیون دلار

یوتیوبرهای کودک ولادیسلاو و نیکیتا وشتکوف به ترتیب 10 و 7 ساله هستند. والدین آن‌ها سرگئی و ویکتوریا واشکتوف هستند که بیش از 20 سال است که در بخش یوتیوب فعالیت می‌کنند. کانال یوتیوب پسران آن‌ها به نام ولاد و نیکی شناخته می‌شود و 97.5 میلیون مشترک دارد. دارایی خالص پسران این زوج بیش از 286 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، اما ممکن درآمد آن‌ها حتی بیشتر از چیزی باشد که ثبت شده است. آن‌ها نه تنها یکی از موفق ترین کانال های یوتیوب را دارند، بلکه با شرکت های تولید اسباب بازی و بازی‌ها نیز قرارداد امضا می‌کنند.

رایان کاجی: 100 میلیون دلار

رایان کاجی: 100 میلیون دلار

رایان کاجی 11 ساله نیز یک یوتیوبر است که کارش را با کانالی به نام Ryan ToysReview آغاز کرد. اما اکنون نام کانال او Ryan’s World است و 34.8 میلیون مشترک دارد. دارایی خالص رایان 100 میلیون دلار تخمین زده شده است که از درآمدهای یوتیوب و فروش بیش از 5000 آیتم دنیای رایان، از جمله اسباب‌بازی‌ها و چهره‌های اکشن به دست می آید. این خانواده همچنین بیش از 100 کالا با نام خود به بازار عرضه می‌کنند. از طرفی رایان کاجی یک سریال با نام Hulu و یک برنامه تلویزیونی در Nickelodeon نیز دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان