جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

فوربس فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2023 را منتشر کرد. فکرش را هم نمی کنید که چه کسانی در این فهرست حضور دارند.

پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2023

این فهرست شما را غافلگیر می کند:

آدام سندلر – 73 میلیون دلار

آدام سندلر - 73 میلیون دلار

سندلر صاحب شرکت Happy Madison Productions است که بسیاری از فیلم‌های خودش را از جمله «Murder Mystery 2» را برای نتفلیکس تولید می‌کند. این مرد 57 ساله برای تولید 4 فیلم دیرگ برای سرویس استریم قراردادش را با نتفلیکس در سال 2020 تمدید کرد.

سندلر علاوه بر ساختن فیلم چه پشت پرده یا به عنوان بازیگر جلوی دوربین، همچنان استندآپ هم انجام می دهد. به گفته فوربس، او برای هر نمایش بیش از 400000 دلار درآمد دارد.

مارگو رابی – 59 میلیون دلار

مارگو رابی - 59 میلیون دلار

رابی 33 ساله نقش نمادین عروسک باربی را در فیلم “باربی” ساخته گرتا گرویگ بازی کرد. باربی که پرفروش‌ترین فیلم سال شد در اولین آخر هفته اکران در ایالات متحده بیش از 636 دلار به دست آورد و فروش آن به بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان رسید. رابی همچنین تهیه کننده فیلم نیز بود. اما نه او و نه کارگردان هیچکدام نامزد دریافت جایزه اسکار نشدند.

دنزل واشنگتن – 24 میلیون دلار

دنزل واشنگتن - 24 میلیون دلار

برنده اسکار 69 ساله در سال 2023 در «Equalizer 3» ظاهر شد. طبق گفته باکس آفیس موجو، این فیلم بیش از 191 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

تام کروز – 45 میلیون دلار

تام کروز - 45 میلیون دلار

کروز 61 ساله که در سال 2022 در فیلم “Top Gun” حاضر شد، توانست همچنان در ادامه مجموعه معروف “ماموریت ناممکن” در فیلم “Dead Reckoning Part One” نیز خوش بدرخشد. این فیلم بیش از 567 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت.

رایان گاسلینگ – 43 میلیون دلاررایان گاسلینگ - 43 میلیون دلار

بازی در نقش کن در «باربی» نه تنها برای گاسلینگ 43 ساله، نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به همراه داشت، بلکه دستمزد قابل توجهی نیز برای او به جا گذاشت. این فیلم بیش از 1.4 میلیارد دلار در سراسر جهان به فروش رفت و به پرفروش ترین فیلم سال تبدیل شد.

مت دیمون – 43 میلیون دلار

مت دیمون - 43 میلیون دلار

این مرد 53 ساله در نقش لزلی گرووز در «اپنهایمر» بازی کرد که یکی از برترین فیلم‌های فصل تابستان بود و 13 بار نامزدی اسکار را به دست آورد. فیلم کریستوفر نولان نیز بیش از 957 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش رفت. دیمون همچنین تهیه کننده سریال «Air» با بازی دوستش بن افلک بود.

جنیفر انیستون – 42 میلیون دلار

جنیفر انیستون - 42 میلیون دلار

نیستون در «برنامه صبحگاهی» که فصل سوم آن امسال منتشر شد، حضور داشت. او همچنین در کنار آدام سندلر در فیلم نتفلیکس “Murder Mystery 2” نیز نقش آفرینی کرده است.

این خانم 55 ساله همچنین در تبلیغات متعددی – از اسمارت واتر گرفته تا اونو – حضور داشته است و همچنین در بخش تبلیغات با شرکت تولید کننده محصولات مراقبت از مو به نام LolaVie نیز همکاری دارد. اما درآمد او بیشتر از بازی هایی که در فیلم ها دارد، به دست می آید.

لئوناردو دی کاپریو – 41 میلیون دلار

لئوناردو دی کاپریو - 41 میلیون دلار

لئوناردو دی کاپریو 49 ساله برنده اسکار 2023 از فیلم “قاتلان ماه گل” است. این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی توانسته نامزدی 10 اسکار را از آن خود کند.

جیسون استاتهام – 41 میلیون دلار

جیسون استاتهام - 41 میلیون دلار

استاتهام 56 ساله امسال کارگردانی فیلم «زنبوردار» را بر عهده داشت. این ستاره معروف با فیلم های اکشن بیگانه نیست. در سال 2023 او در فیلم‌های “Expendibles”، “Meg 2: The Trench” و “Fast X” نیز نقش آفرینی کرد.

بن افلک – 38 میلیون دلار

بن افلک - 38 میلیون دلار

افلک نه تنها در نقش فیل نایت، مدیر اجرایی نایک در «هوا» ایفای نقش کرد، بلکه کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده داشت که بیش از 90 میلیون دلار فروش جهانی داشت. این مرد 51 ساله همچنین در فیلم «هیپنوتیزم» بازی کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان