جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
21 بازدید

طرز تهیه سس رنچ خانگی برای انواع ساندویچ و سوخاری

طرز تهیه سس رنچ
خواندن 2 دقیقه
1
(1)

اگر عاشق انواع سس های خانگی برای غذاهایی مانند ساندویچ، سوخاری یا سالاد هستید، حتما سس رنچ را تهیه و کنار غذایتان سرو کنید. این سس نه تنها سالم است بلکه طعم و مزه فوق العاده‌ای نیز دارد. سس رنچ که از سبزیجات خوش عطر و طعم آماده می‌شود، ابتدا در آمریکا تهیه می‌شد، اما بعدها در ایتالیا هم طرفداران زیادی پیدا کرد. ما نیز طرز تهیه سس رنچ را به شما آموزش می‌دهیم تا بدون هیچ هراسی از کالری زیاد بتوانید سالاد رژیمی‌تان را بخورید.

طرز تهیه سس رنچ خانگی

طرز تهیه سس رنچ

مواد لازم:

½ فنجان خامه ترش

¼ تا ½ فنجان دوغ (قوام آن را به دلخواه خودتان انتخاب کنید)

2 قاشق غذاخوری سس مایونز

1 قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

1 قاشق غذاخوری گشنیز یا شوید تازه خرد شده یا ترکیبی از هر دو

1 قاشق غذاخوری پیازچه تازه خرد شده

1 حبه سیر له شده یا ریز خرد شده

1 تا 2 قاشق چایخوری آب لیموی تازه

½ قاشق چایخوری نمک

فلفل سیاه تازه آسیاب شده برای چاشنی

نحوه آماده کردن سس رنچ:

طرز تهیه سس رنچ

  • در یک کاسه، خامه ترش، ¼ فنجان دوغ، سس مایونز، همه سبزیجات تازه خرد شده، سیر، 1 قاشق چایخوری آب لیمو، نمک و حدود 5 عدد فلفل سیاه را با هم مخلوط کرده و هم بزنید تا کامل با هم ترکیب شوند.
  • سپس مزه آن را بچشید و اگر می‌خواهید سس رقیق‌تری داشته باشید، دوباره ¼ فنجان دوغ به آن اضافه کنید. همچنین اگر سس ترش تری دوست دارید، 1 قاشق چای‌خوری آب لیمو ترش به آن اضافه کنید، یا حتی فلفل بیشتری در ترکیب بریزید تا طعم تندتری داشته باشد. همه این‌ها به ذائقه شما بستگی دارد.
  • به سس تان 10 دقیقه زمان بدهید، تا همه مواد به خورد هم رفته و جا بیفتند. سپس آن را با هر غذایی که دوست دارید، سرو کنید.

فراموش نکنید این که سس را می‌توانید 5 تا 7 روز در یخچال نگهداشته و مصرف کنید. امیدواریم از طعم آن لذت ببرید. نوش جان!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان