جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.4
(101)

طبیعی است که بعد از یک روز کاری طولانی و خسته کننده، بسیاری از زوج‌ها که دیگر انرژی برای‌شان نمانده، از داشتن رابطه جنسی اجتناب کنند و بدون هر گونه ارتباطی بخوابند. در واقع رابطه جنسی در شب شور و حال چندانی ندارد. در مقابل، رابطه جنسی صبحگاهی گزینه‌ بسیار خوبی برای زوج‌هاست، چرا که سرحال از خواب بیدار می‌شوند و با شور بیشتری رابطه برقرار می‌کنند. به علاوه، برانگیختگی جنسی به احتمال زیاد در هنگام صبح به اوج خود می‌رسد. اگر به دنبال شناخت دیگر فواید رابطه جنسی صبحگاهی هستید، این مقاله را بخوانید.

داشتن انرژی کافی

فواید رابطه جنسی صبحگاهی

بسیاری از مردم صبح‌ها انرژی بیشتری دارند، چیزی که می‌تواند منجر به تجربه‌ جنسی لذت‌بخش‌تری شود. این امر به ویژه برای افرادی که خواب خوب را اولویت قرار می‌دهند و با شادابی و طراوت کامل از خواب بیدار می‌شوند، صدق می‌کند. قطعا با داشتن انرژی کافی، رابطه جنسی لذت بخش تر می‌شود.

تغییرات هورمونی

سطح تستوسترون اغلب صبح‌ها هم در مردان و هم در زنان بالاتر است، اتفاقی که می‌تواند میل جنسی را افزایش دهد. به این ترتیب برقراری رابطه جنسی آسان تر است زیرا هر دو طرف می‌توانند به راحتی برانگیخته شوند و ممکن است حتی نیازی به روان کننده یا لوبریکانت برای رابطه جنسی خوب نداشته باشند.

احساس طراوت و شادابی

افراد زیادی پس از یک خواب خوب شبانه، احساس شادابی و طراوت می‌کنند. این امر می‌تواند خلق و خوی مثبتی در آنها ایجاد کند و میزان لذت بردن از نزدیکی جنسی را افزایش دهد. زوج‌ها می‌توانند اجازه دهند که طراوت در رابطه جنسی آنها جریان بیابد و بلافاصله تغییر را در رابطه‌شان مشاهده کنند.

فقط خودشان هستند و خودشان

فواید رابطه جنسی صبحگاهی

صبح‌ها پر از صلح و آرامش است زیرا زمانی عاری از دغدغه را برای زوج‌ها فراهم می‌کند تا قبل از شروع مشغله‌های روز با هم تنها باشند. این امر می‌تواند فضایی صمیمی و آرام برای فعالیت جنسی ایجاد کند.

شروع یک روز فوق العاده‌

در صورتی که روز را با داشتن رابطه جنسی با شریک زندگی‌تان شروع کنید، هیچ مشکلی پیش نمی آید. به علاوه، اگر به ارگاسم برسید، شادی فراوان و احساسات مثبت زیادی در طول روز خواهید داشت. این احساسات به شما کمک می‌کنند روز را درست شروع کنید و در طول روز به همان منوال پیش بروید.

تقویت سیستم ایمنی

بهترین زمانِ داشتن رابطه جنسی برای تقویت سیستم ایمنی چه زمانی است؟ مطالعات زیادی نشان داده اند که داشتن رابطه جنسی در صبح تولید آنتی بادی‌های IgA را افزایش می‌دهد، آنتی‌بادی‌هایی که برای عملکرد ایمنی غشاهای مخاطی مهم هستند و به بدن در مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کنند. از این رو، اگر می‌خواهید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید، صبح بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی است.

تقویت حافظه

فواید رابطه جنسی صبحگاهی

چی از این بهتر؟ انتخاب زمان خاصی برای داشتن رابطه جنسی و تقویت حافظه! رابطه جنسی صبحگاهی به تحریک فعالیت مغز در تولید هورمون‌های جنسی کمک می‌کند و در نتیجه به مغز کمک می‌کند تا در طول روز هوشیار بماند.

تاثیری مشابه با ورزش صبحگاهی

از فواید رابطه جنسی صبحگاهی، تاثیر مثبت فیزیکی آن است. رابطه در صبح همان مقدار کالری می‌سوزاند که ورزش با شدت متوسط مثل دویدن به مدت حدود 30 دقیقه. با این کار به بدن کمک می‌کنید که هورمون‌های مثبت را برای شل شدن عضلات ترشح کند و انرژی مثبت را در شروع روزتان جاری کند. مردان در رابطه جنسی به طور متوسط 240 کالری و زنان 180 کالری می‌سوزانند.

افزایش میل جنسی

رابطه جنسی صبحگاهی، یعنی زمانی که بدن برای شروع روز آماده می‌شود، به بدن کمک می‌کند مقدار مناسبی از هورمون‌های جنسی به نام اکسی توسین و دوپامین تولید کند. تولید این هورمون‌ها باعث افزایش احساس رضایت و میل جنسی می‌شود.

کاهش استرس

فواید رابطه جنسی صبحگاهی

مطالعات زیادی نشان داده اند که رابطه جنسی در کاهش استرس به مدت 7 روز موثر است. بهتر اینکه، گفته می‌شود داشتن رابطه جنسی در صبح بهترین و بیشترین اثر را ایجاد می‌کند.

جلوگیری از پیری

ارگاسم بعد از رابطه جنسی صبحگاهی می‌تواند به گردش خون بهتر کمک کند، سطح استروژن را افزایش دهد و به این ترتیب از پیری جلوگیری می‌کند. به علاوه رابطه باکیفیت صبحگاهی بر کیفیت پوست و مو هم اثرگزار است و در نتیجه به شما کمک می‌کند جوان‌تر بمانید.

کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها و اختلالات

مطالعات نشان داده اند که دست کم 3 بار رابطه جنسی در هفته می‌تواند خطر حمله قلبی و سکته را تا 50 درصد در مقایسه با افرادی که رابطه جنسی کمی دارند، کاهش دهد. این نتیجه بهبود می‌یابد اگر رابطه صبحگاهی داشته باشید. در واقع این رقم برای کسانی که به طور منظم رابطه جنسی صبحگاهی دارند به 70٪ افزایش می‌یابد. دیگر فایده رابطه جنسی در صبح بهبود کیفیت اسپرم است که به خودی خود شانس بارداری را افزایش می‌دهد.

۱۳. داشتن رابطه طولانی‌تر

ساعات اولیه صبح زمانی است که مردان دارای بالاترین سطح تستوسترون در روز هستند. این امر به افزایش میل جنسی و همین طور بهبود نعوظ کمک می‌کند و در نتیجه به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی کمک می‌کند. فایده‌ای که برای هر دو طرف خوب است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 101

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان