جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
46 بازدید

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد: باهوش ها بگن چه کسی تازه به زندان آمده؟

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد
خواندن 4 دقیقه
3.4
(69)

در آزمون شناسایی زندانی تازه وارد از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما باید جواب این معمای جذاب را پیدا کنید. با حل این معما ضریب هوشی و مغز خود را به چالش بکشید.

در این تست هوش می خواهیم میزان هوش شما را با تشخیص زندانی تازه وارد بسنجیم. چالش این است تا در طول 7 ثانیه یا کمتر حدس بزنید کدام فرد تازه وارد سلول زندان شده است. پیشنهاد می کنیم آزمون شناسایی زندانی تازه وارد را به صورت گروهی حل کنید تا از هیجان و چالش بیشتری لذت ببرید.

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد در تصویر

تست هوش

آیا می توانید فرد تازه وارد در سلول را تشخیص دهید؟ تصویر سناریوی عجیبی را نشان می دهد. 4 زندانی در یک سلول زندان قرار دارند که هر یک مصروف کاری هستند. به هر حال، یکی از افراد تازه وارد زندان شده است. حالا به نظر شما کدام فرد تازه وارد سلول زندان شده است؟

این تست هوش یک راه جذاب و سرگرم کننده دیگر برای مغز شما است. پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به جواب از مهارت های استدلال منطقی خود استفاده کنید و سعی کنید زندانی تازه وارد را شناسایی کنید.

برای دیدن جواب به پایان صفحه بروید

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی زندانی تازه وارد

پاسخ آزمون شناسایی زندانی تازه وارد فردی است که موهای سرش تراشیده نشده است. اگر توانستید جواب این تست هوش را در طول 7 ثانیه یا کمتر پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم. این می تواند نشان دهنده میزان ضریب هوشی بالای شما باشد. به هر حال، امیدواریم آزمون شناسایی زندانی تازه وارد مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.

جواب تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی تازه وارد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آیا می دانید؟

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی زندانی تازه وارد را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، امیدواریم این تست هوش لذت برده باشید. فراموش نکنید در بخش کامنت ها به ما بگویید آیا توانستید زندانی تازه وارد را شناسایی کنید.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 69

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان