جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
1
(1)

دختران به دنبال چیزهای ساده و در عین حال زیبا هستند. از حالا تا روز ولنتاین فقط دو روز فرصت دارید. پس عجله کنید و اگر تا به حال به نتیجه‌ایی برای خرید هدیه نرسیده‌اید از این لیست استفاده کنید. در این مطلب، لیستی جامع از جذاب ترین ایده های خرید کادو ولنتاین که دختران واقعا برای روز ولنتاین آن را می پسندند، تهیه شده است.

  1. گل

خوب، ساده‌ترین راه برای ساختن روز او، دادن گل به یک دختر است تا روی گلدان میزش قرار دهد. گل مورد علاقه دختر مورد علاقه‌تان را بشناسید. مطمئناً او را خوشحال خواهید کرد.

مطلب مرتبط: ۱۰ حقایق جالب درباره روز ولنتاین که احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد!

  1. از جذاب ترین ایده های خرید کادو ولنتاین؛ شکلات/آب نبات

فکر می‌کنید دخترها چه چیزی بیشتر از شکلات دوست دارند؟ پاسخ ساده است – هیچ چیز. به سادگی دادن شیرینی‌های مورد علاقه‌اش به او، به او نشان دهید که همیشه به او فکر می‌کنید و همه چیزهای مورد علاقه او را می‌دانید.

  1. جواهرات

شما هرگز نمی‌توانید با این یکی اشتباه کنید. گردنبند، گوشواره، دستبند، انگشتر… می‌تواند بهترین هدیه باشد. دختران جواهرات را دوست دارند زیرا هر بار که جواهرات را می‌پوشند یا به آن نگاه می‌کنند و به یاد شما هستند.

مطلب مرتبط: بهترین هدیه برای ولنتاین: طرز تهیه ۴ اسکراب شکر الهام گرفته از ولنتاین

  1. نامه دست نویس

روز ولنتاین ظاهرا رمانتیک ترین روز سال است. و چه چیزی عاشقانه‌تر از این است که به معشوقه‌ خود نامه‌ای دست نویس بدهید که احساس شما را به او یادآوری کند؟!. دختران عاشق سنت‌های آشنایی تا حدودی قدیمی هستند، و این یکی مطمئناً عشق شما را به لبخند وا می‌دارد.

  1. شامی که فقط برای او درست شده یا انتخاب شده است

آیا عشق شما دختری است که همیشه به رستوران‌های 5 ستاره می‌رود؟. یا دختری که با یک پیتزا و نوشابه معمولی سرته غذا را هم می‌آورد. در هر صورت، دختران عاشق غذا هستند و برنامه ریزی یک وعده غذایی عاشقانه برای او، راهی است که می‌توانید وارد قلبش شوید.

مطلب مرتبط: روز مجردها از کجا آغاز شد و به چه دلیل جشن گرفته می‌شود؟

  1. از جذاب ترین ایده های خرید کادو ولنتاین؛ شب ماراتن فیلم

وقتی عاشق دختری هستید، باید فیلم های مورد علاقه او را بشناسید. آن فیلم‌ها را کرایه کنید یا بخرید (اگر به نتفلیکس دسترسی ندارید). و یک قرار تماشای فیلم عاشقانه و منحصر به فرد با مقدار زیادی پاپ کورن، توت‌فرنگی و شاید حتی مقداری خوراکی معمولی برنامه‌ریزی کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۰ برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ که نباید از دست داد!

  1. رفتن به استخر آبگرم

دختر مورد علاقه شما همیشه از شما مراقبت می‌کند و شما را در اولویت قرار می‌دهد. پس لطف کنید و به او کمک کنید تا از خودش مراقبت کند. برایش ماساژر بخرید یا وقت ماساژ بگیرید. یا او را ببرید تا ناخن هایش را درست کند. مطمئناً باعث می‌شود او احساس خوبی کند و شما را به خاطر فکر کردن به چیزی که برایش اهمیت دارد، همیشه به یاد آورد.

  1. یک لیست آهنگ محبوبش را تهیه کنید

هیچ چیز عاشقانه تر از شنیدن آهنگ‌هایی که شما به معشوقه تان می‌فرستید نیست. او از این که آهنگ‌هایی را گوش می‌کنید که او را به یاد شما می اندازد، لذت می‌برد. برای او یک لیست پخش از جذاب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین آهنگ‌هایی که می‌دانید عشق تان دوست خواهد داشت، بسازید. (و فراموش نکنید که “آهنگ مورد علاقه او را” در اول آهنگ‌های لیست پخش خود، قرار دهید.)

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۵ دلیل عاشق شدن: چرا عاشق می شویم؟

  1. یک عکس یا پرتره از خودتان را به او هدیه بده

این که یادآور تهیه کنید که همیشه شما را به یاد آورد، ایده فوق العاده‌ایی است. زیباترین عکس یا پرتره هر دو خود را در یک قاب قرار دهید. مطمئن هستم که همیشه در کنار تخت او یا هم روی دیوار رو به روی تخت خوابش خواهد ماند.

  1. شیشه ای پر از یادداشت ها، نقل قول ها را آماده کنید

این کار فوق العاده لذت بخش است. مطمئنا او هر روز یکی از آن ها را خواهد خواند. و جملات دوست داشتنی شما را در طول روز هزاران بار در ذهن مرور خواهد کرد. حتی در مورد رویای زندگی دو نفره تان بنویسید. بنویسید که دوست دارید چه تجربه های مشترکی با او داشته باشید. و رویای زندگی عاشقانه تان را برایش به تصویر بکشید.

مطلب مرتبط: ۷ راهبرد روانشناختی برای تقویت روابط عاشقانه

  1. یک سبد پر از چیزهای مورد علاقه او آماده کنید

آب نبات، کارت هدیه، بمب حمام… به معنای واقعی کلمه هر چیزی را می‌توان در یک سبد هدیه که مخصوص معشوقه شما است، قرار دهید. و باعث لبخندش شوید. فهرستی از چند مورد از چیزهای مورد علاقه او تهیه کنید. و راه‌هایی برای گنجاندن آن ها در سبد خرید بیابید که او از آن لذت ببرد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۵ مهمترین عوامل نابود کننده زندگی مشترک که باید به آنها توجه کرد

  1. از جذاب ترین ایده های خرید کادو ولنتاین؛ هر چیز ویژه مختص به او

دختران عاشق تایید هستند. هر کاری که انجام می دهید که او را به یاد شما بیاورد، مطمئنا او را خوشحال می‌کند. جواهرات با حروف اول نام شما، یک عکس با نقل قول زیبا در مورد احساس شما، یا حتی یک نقشه از جایی که برای اولین بار ملاقات یا شروع یک قرار عاشقانه بوده. عالی است.

گرفتن چند مورد از این چیزهای کوچک به معشوقه تان مطمئناً قلب او را در روز ولنتاین ذوب خواهد کرد. اما در نهایت، او عشق شماست و باید بهترین را برایش آماده کنید. هرچیزی که می‌دانید دوست دارد را براش بگیرید! لازم نیست بزرگ باشد، فقط معنادار و بیان کننده عشق شما به او باشد، کافی است.

بهترین شانس 😊

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان