جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

تست دقت تفاوت تصویر: اگر بتوانید 3 تفاوت را در 11 ثانیه تشخیص دهید، چشمان به تیزی عقاب دارید

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست دقت تفاوت تصویر: اگر بتوانید 3 تفاوت را در 11 ثانیه تشخیص دهید، چشمان به تیزی عقاب دارید
خواندن 3 دقیقه
4.1
(31)

اگر بتوانید تست دقت تفاوت تصویر را در طول 11 ثانیه حل کنید، پس چشمان به تیزبینی عقاب را دارید. اکنون مهارت های بینایی و هوش خود را با این معما آزمایش کنید. در تصویر شما می توانید دو عکس شبیه به هم را ببینید. اما تفاوت های کمی بین آن‌ها وجود دارد و شما باید آن تفاوت ها را پیدا کنید.

در تست دقت تفاوت تصویر برنده کسی است که بتواند تمام تفاوت های دو تصویر را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهد. این فعالیت تمرکز شما را افزایش می دهد و توانایی های شناختی شما را بهبود می بخشد. آیا می خواهید مهارت های بینایی خود را بیازمایید؟ پس این تست دقت را حل کنید.

جذاب: آزمون شناسایی زن باردار: در میان زنان، کدام یک باردار است؟

تست دقت تفاوت تصویر

تفاوت های تصویر را تشخیص دهید

تصویر بالا خانمی را در حال انجام کارهای خانه نشان می دهد. اگرچه تصاویر یکسان به نظر می رسند، اما 3 تفاوت بین آن‌ها وجود دارد و شما 11 ثانیه فرصت دارید تا آن‌ها را پیدا کنید. بهترین راه برای یافتن تمام تفاوت ها این است که تصویر را با دقت بررسی کنید و تفاوت بین دو عکس را شناسایی کنید.

برای شما: 

در حالی که برخی از تفاوت ها به راحتی قابل مشاهده است، تشخیص برخی از آن‌ها دشوار است و ممکن است نیاز به جستجو داشته باشد. به هر حال، زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

چند تفاوت را پیدا کردید؟

.

تست هوش: معمای کیف پول: چه کسی کیف پول مرد را برداشته؟ برای گفتن جواب 13 ثانیه وقت دارید!

.

.

افرادی که بینایی خوبی دارند، می‌توانند همه، تفاوت‌ها را در محدوده زمانی مشخص کنند.

.

برای باهوش ها: آزمون تشخیص زن مجرد: آیا می توانید بگویید کدام یک از این زنان مجرد است؟

.

عجله کن؛ فقط چند ثانیه باقی مانده است

3

2

1

برای شما: آزمون شناسایی پزشک قلابی: فقط باهوش ها می توانند پزشک قلابی را در 5 ثانیه تشخیص دهند

زمان شما به پایان رسید. آیا 3 تفاوت را در 11 ثانیه تشخیص دادید؟

جواب

این معما با تحریک تفکر منطقی و تحلیلی به عنوان یک تمرین عالی برای مغز عمل می کند. به هر حال، آیا تمام تفاوت ها را پیدا کردید؟ کنجکاو هستید که بدانید هر 3 تفاوت چیست؟ پس به تصویر زیر نگاه کنید:

تفاوت های تصویر

جذاب: آزمون بینایی همسر پیرمرد: 11 ثانیه فرصت دارید تا همسر پیرمرد را در پیدا کنید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست دقت تفاوت تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 31

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان