جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
47 بازدید

آزمون شناسایی زن باردار: در میان زنان، کدام یک باردار است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی زن باردار
خواندن 4 دقیقه
3.6
(620)

آزمون شناسایی زن باردار؛ آیا می توانید تشخیص دهید کدام یکی از این زن ها باردارد است؟ تصویر 3 خانم را نشان می دهد که هر سه در توالت هستند و ظاهرا وضع صحی خوبی ندارند. به هر حال، شواهد موجود در تصویر نشان می دهد که یکی از این خانم ها باردار است. حالا چالش این است تا زن باردار را در این تصویر شناسایی کنید.

آزمون شناسایی زن باردار یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود و محک زدن ضریب هوشی شما است. با حل این معما شما می توانید به مغز خود تمرین و استراحت کوتاه اما موثری دهید. با این حال، کارشناسان ادعا می کنند که فقط افراد باهوش می توانند آزمون شناسایی زن باردار را حل کنند. شما چطور؟ آیا می خواهید مغز خود را به چالش بکشید؟ پس منتظر چه هستید، بیایید شروع کنیم.

مطلب مرتبط: تست تشخیص اشتباه تصویر: 11 ثانیه فرصت دارید تا بگویید اشتباه اتاق غذاخوری چیست!

آزمون شناسایی زن باردار

کدامیک باردار است

در آزمون شناسایی زن باردار شما می توانید یک سناریوی ناخوشایند را ببینید. در تصویر سه خانم وجود دارد که هیچ کدام حال خوبی ندارند. به هر حال، یکی از این زن ها باردار است. چالش این است تا نظر به شواهد موجود در تصویر با یک دلیل منطقی بگویید کدام زن باردار است. آیا می توانید زن باردار را شناسایی کنید؟

پیشنهاد می کنیم تصویر را با دقت بررسی کنید و حواس تان به جزئیات باشد. زیرا این آزمون سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.

بیشتر بخوانید: معمای قرار ملاقات نگین: کدامیک از این سه مرد، سام است؟

.

.

برای شما: کدوم لیوان قهوه اول پر می‌شه؟ بگو و ثابت کن تو آی کیو حرف اول رو می‌زنی!

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

برای شما: با پیدا کردن موش متفاوت بینایی‌ات رو تست کن!

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی زن باردار را حل کنید.

جواب

معماها، پازل ها و بازی های فکری همواره یک راه عالی و سرگرم کننده برای محک زدن مهارت های هوش و مغز شما هستند. زیرا این معماها ذهن ما را وادار می کند تا خارج از چارچوب معمولی خود فکر کنیم. به هر حال، آیا توانستید تشخیص دهید کدام زن باردار است؟ اگر تا هنوز موفق نشدید یا به پاسخ خود شک دارید، پس به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست

درست است خانم اولی از سمت چپ باردار است. زیرا او قبلا تست بارداری را گرفته است. به کیفش نگاه کنید، تست او مثبت است.

بیشتر بخوانید: یه چوب کبریت رو تو ۲۰ ثانیه حرکت بده و معادله رو اصلاح کن!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زن باردار لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 620

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان