آزمون بینایی همسر پیرمرد: 11 ثانیه فرصت دارید تا همسر پیرمرد را در پیدا کنید!

توسطسهراب شهریار

بهمن ۱۷, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۱ ,
آزمون بینایی همسر پیرمرد

آیا دوست دارید چهره‌های پنهان درون تصاویر توهمات نوری مانند آزمون بینایی همسر پیرمرد را پیدا کنید؟ پس این یکی نیز مورد علاقه شما خواهد بود! توهم نوری تصویری است که ذهن را گمراه می کند، کاملا جذاب است و راه گم کن. بیشتر مواقع این نقاشی ها، اشیاء و تصاویر هستند که مغز شما را به چالش می کشند. درست مانند آزمون بینایی همسر پیرمرد که از شما می خواهد با تمرکز و مهارت بینایی خود همسر این پیرمرد را پیدا کنید!

آزمون بینایی همسر پیرمرد

برای محک ضریب هوشی خود بگویید “همسر پیرمرد کجا پنهان شده است؟”

مطلب مرتبط: آزمون شناسایی پزشک قلابی: فقط باهوش ها می توانند پزشک قلابی را در 5 ثانیه تشخیص دهند

آزمون بینایی همسر پیرمرد

تصویر فوق یک پازل فوق العاده پیچیده است که برای تمرین ذهنی کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. این توهم نوری تصویری را نشان می دهد که در آن پیرمردی در مزرعه به دنبال همسرش می گردد و از شما برای پیدا کردن آن کمک می خواهد. همسر او یک جایی در این تصویر مخفی شده است کمی دقت کنید حتما ردپایی از او پیدا خواهید کرد. فراموش نکنید شما فقط 11 ثانیه فرصت دارید او را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون تشخیص زن مجرد: آیا می توانید بگویید کدام یک از این زنان مجرد است؟

بیایید از حالا 11 ثانیه را با هم بشماریم!

11

10

9

مطلب مرتبط: معمای کیف پول: چه کسی کیف پول مرد را برداشته؟ برای گفتن جواب 13 ثانیه وقت دارید!

8

7

هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟

6

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

5

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی زن باردار: در میان زنان، کدام یک باردار است؟

4

3

عجله کنید و آزمون بینایی همسر پیرمرد!

2

1

زمان شما به پایان رسید!

مطلب مرتبط: فقط تیزبین ها می توانند در 7 ثانیه تست بینایی ماهی پنهان را حل کنند، شما چطور؟

جواب

اگر موفق به پیدا کردن همسر او شده اید، به شما تبریک می گوییم، در غیر آن بهتر است به پایین صفحه نگاه کنید. ما او را به شما نشان خواهیم داد.

هرچند ممکن است هنوز هم تشخیص او مشکل باشد، اما خوب او رو به روی چشمان شما است. کافی است از نزدیک به تصویر نگاه کنید، حتما او را می بینید که در حال نگاه کردن به پیرمرد است.

آزمون بینایی

خوب برای پیدا کردن چهره پیرزن باید تصویر را وارونه کنید. بله او آن پایین کنار پای پیرمرد زیر بوته ها پنهان شده است.

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی مادر و دختر: اگر باهوشی بگو کدام یکی مادر دختر است!

فراموش نکنید که توهمات نوری می خواهند عملکرد شگفت انگیز مغز شما را به چالش بکشد. آن ها ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها هستند که با فریب مغز می خواهند ضریب هوشی و مهارت بینایی شما را به چالش بکشند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی همسر پیرمرد لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 246

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *