جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1840 بازدید

آزمون تشخیص زن مجرد: آیا می توانید بگویید کدام یک از این زنان مجرد است؟

آزمون تشخیص زن مجرد
خواندن 5 دقیقه
4.1
(47)

آزمون تشخیص زن مجرد: فقط افراد با ضریب هوشی عالی می توانند زن مجرد را در این تصویر شناسایی کنند. شما چطور؟ تصویر سه زن جذاب را نشان می دهد که ظاهرا باردار هستند. ادعا شده دو تن آن‌ها متاهل و یکی مجرد است. چالش این معما پیدا کردن زن مجرد است. شما باید با یک دلیل منطقی نظر به شواهد موجود در تصویر، زن مجرد را تشخیص دهید. به نظر شما کدام یک از این زنان مجرد است؟

راه های زیادی مانند همین آزمون تشخیص زن مجرد وجود دارید که می توانید با آن ها میزان هوش خود را بسنجید. شما هر روزه در فضای مجازی با آزمون ها و تست های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این تست ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را آشکار کنند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره در تلاش است تا با ارائه چنین آزمون هایی ضمن ایجاد فضای سرگرمی برای خوانندگان خود، آنان را با انواع تست های هوشی آشنا کند. پس بیایید شروع کنیم!

آزمون تشخیص زن مجرد

زن مجرد کیست؟

تصویر آزمون امروز سه زن جذاب و و ظاهرا باردار را نشان می دهد. بر اساس شواهد موجود، دو تن از این خانم ها متاهل و باردار هستند و یکی از آن‌ها مجرد است و فقط شکمی چاق/فربه دارد. اکنون ما از شما می خواهیم تا به تصویر نگاه کرده و زن مجرد را تشخیص دهید. به نظر شما چه کسی مجرد است؟ آیا می توانید تشخیص دهید؟

برای شما: معمای گنج پنهان: گنج کجاست؟ فقط 1 درصد از مردم می توانند گنج پنهان در نقشه را پیدا کنند!

حالا برای چند لحظه‌ چشم های تان را ببندید و خوب حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و آزمون تشخیص زن مجرد را حل کنید. پیشنهاد می کنیم عکس را با دقت بررسی کنید، چون جواب دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد.

.

.

تست هوش: آزمون ذهن؛ آیا می توانید در کمتر از 30 ثانیه جمجمه را پیدا کنید؟

.

.

آیا می دانید؟

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون آزمون تشخیص زن مجرد را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

جذاب: توی 20 ثانیه جواب رو بده و ثابت کن هوش ریاضی‌ت عالیه (هشدار: ساده نگیرش!)

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، کدامیک مجرد است؟

جواب

بازی های فکری و معماها راهکار عالی برای محک زدن میزان هوش شما هستند. زیرا بر اساس شواهد علمی انجام این گونه تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری باعث تقویت هوش شما می شوند. بنابراین، حل معما و آزمون ها را به روتین تقویت ذهن و تمرکز خود اضافه کنید.

برای باهوش ها: اگر فکر می کنی چشمان تیز بینی داری پس توت فرنگی را در مدت 4 ثانیه پیدا کن

برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

زن مجرد

جواب آزمون تشخیص زن مجرد: بیایید تصویر را بررسی کنیم(از سمت راست به چپ): زن اولی متاهل است، زیرا حلقه ای در دست چپش دارد. خانم دومی یا وسطی نیز متاهل است، زیرا او نیز در دست چپش حلقه ای دارد. فقط زن سومی مانده است، او حلقه ای در دستش ندارد و نظر به طرز لباس پوشیدن اش می توان گفت او مجرد است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص زن مجرد لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

برای شما: تست هوش: فقط افراد باهوش می‌توانند ترافیک این خیابان را پایان دهند!

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

تست دقت هوش: فقط یک نابغه می تواند بگوید چه کسی اول می افتد؟

پازل تشخیص مرده: به نظر شما چه کسی مرده است؟

اگه میگی مُخت خوب کار می کنه، جواب این تست رو بده (اونقدرها هم ساده نیست!)

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 47

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان