جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

انار پخته برای سرماخورگی، معجزه‌ای که حیرت زده تان خواهد کرد!

انار پخته برای سرماخوردپی
خواندن 3 دقیقه
2.8
(13)

همان طور که همه می‌دانیم سرد شدن هوا، سرماخوردگی را نیز به دنبال دارد و پدیدار شدن علائم سرماخوردگی در افراد آنها را به فکر استفاده از داروهای طبیعی و غیرشیمیایی می‌اندازد که برای بهبود این بیماری موثر هستند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با یک آنتی بیوتیک قوی که تاثیر زیادی بر گلودرد و سرماخوردگی دارد، آشنا کنیم: انار پخته! واقعیت این است که بسیاری از افرادی که این درمان سرماخوردگی را امتحان کرده‌اند بر این باورند که انار پخته برای سرماخوردگی معجزه می‌کند! اگر تاکنون از این روش درمانی استفاده نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانش کنید. با ما همراه باشید تا این روش درمانی عجیب اما موثر را بیاموزید!

پیشنهاد می شود بخوانید: طرز تهیه رب انار خانگی (راهنمای قدم به قدم)

انار پخته، معجزه فصل سرما

برای درمان سرماخوردگی انار پخته بخورید. این آنتی بیوتیک قوی هر نوع عفونت ناشی از سرماخوردگی مثل گلودرد، گوش درد، برونشیت مزمن و عفونت ریه ها را درمان می‌کند.

آیا انار برای سرماخوردگی مضر است؟

ویتامن c موجود در انار برای درمان کم خونی و فقر آهن، هنچنین جلوگیری از سرماخوردگی تاثیر زیادی دارد. کارشناسان تغذیه بر این عقیده هستند که انار ویتامنی دارد که در پیشگیری از کم خونی و فقر آهن افراد و پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و پیشگیری از آلزایمر و کاهش فشار خون بسیار موثر است.

اگر تا هنوز نمی دانستید: خواص آب انار؛ از اثرات آنتی اکسیدانی تا التیام زخم!

همچنین پتاسیم موجود در این میوه باعث پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و همچنین پوکی استخوان در زنان بعد از یائسگی می‌شود.

طرز تهیه انار پخته برای سرماخوردگی

با پختن انار آنتی بیوتیک خیلی قوی به وجود می‌آید. که می تواند هر عفونت ناشی از سرماخوردگی مثل گلودرد، گوش درد و عفونت های ریوی را درمان کند.

برای سلامتی شما: مضرات انار؛ در صورت مواجهه با آلرژی چه باید کرد؟

دستورالعمل:

انار را روی شعله پخش کن با حرارت خیلی کم قرار دهید. اجازه دهید به مدت 20 دقیقه حرارت ببیند و از درون پخته شود. فقط دقت کنید که نسوزد برای همین باید گاهی آن را بچرخانید.  پس از پخته شدن پرده ها و رگه های داخل آن را با دانه های انار میل کنید.

مطلب مرتبط: سالاد با انار: طرز تهیه ۸ نوع سالاد با انار مخصوص دورهمی و میهمانی

فراموش نکنید که شب قبل از خواب این کار را انجام دهید و بعد از آن چیزی نخورید. انار پخته برای سرماخوردگی فوق العاده است. همچنین در صورت عفونت های خیلی شدید بهتر است از این روش درمانی سه شب استفاده کنید. در صورتی که از بیماری خاصی رنج نمی‌برید این روش درمانی سرماخوردگی را امتحان کنید و از معجزه آن بهره‌مند شوید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان