جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

راه های متفاوتی برای تست ضریب هوشی وجود دارد. اما یکی از ساده ترین آنها توهمات نوری می باشند. در این تست سعی کنید هوش خود را با مشاهده تمام b  ها در ردیف های d آزمایش کنید. آیا می توانید تمام b ها را در 20 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید؟

در موقعیت های مختلف زندگی تمایل داریم فقط آنچه را که می‌خواهیم ببینیم، از فیلتر مشخصی ببینیم. توهمات نوری تصاویر پیچیده و بغرنجی از یک شی، نقاشی یا چیزها هستند. آنها گونه های متفاوتی دارند، مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و ذهنی… . این توهمات نوری نیز بخشی از زمینه روانکاوی هستند چون سطح ضریب هوشی شما را روشن می کنند. در این مطلب نیز بخش تفریح و سرگرمی خبرنانه برای شما تست ضریب هوشی آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی تصویر حیوانات؛ آیا می توانید تمام ۲۵ حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید؟

تست ضریب هوشی

اگر می خواهید این تست هوش را انجام دهید، فقط باید تمام حرف b را در میان حرف d مشخص کنید. این بازی فکری، که مانند یک توهم نوری عمل می کند، نشان می دهد که آیا ضریب هوشی بالایی دارید یا خیر.

تست ضریب هوش

نکته: هر ردیف را یک به یک نگاه کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید، آیا می توانید همه b ها را در 20 ثانیه پیدا کنید؟

خوب، در 20 ثانیه چند b را دیدید؟

بیشتر بخوانید: آزمون پاندای پنهان: آیا می توانند پاندای مخفی در میان آدم برفی ها را پیدا کنید؟

برخی از افراد ممکن است تمام b ها را در 10 ثانیه تشخیص دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مجبور شوند کمی بیشتر دقت کنند. در تصویر در میان d ها چهار b وجود دارد.

ضریب هوش 1

به گفته کارشناسان اگر بتوانید همه B ها را در 20 ثانیه پیدا کنید، پس یک نابغه هستید و ضریب هوشی بالاتر از متوسط دارید. شما به کمالگرایی علاقه دارید. دوست دارید خود را به چالش بکشید و از تنوع استقبال می کنید. شما همچنین یک حلال عالی مشکلات با تخیل عالی هستید. اگر درگیر نباشید به راحتی خسته می شوید و دائما به محرکی در زمینه های علایق خود نیاز دارید.

اما هر چه B های کمتری پیدا کنید، ضریب هوشی پایین تری دارید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می توانند مغز ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست شخصیت گل ها: گل ها چه چیزی در مورد زندگی عاشقانه شما می گوید

آزمون ذهن؛ آیا می توانید پنگوئن مخفی در میان پرنده ها را تشخص دهید؟

آزمون دقت ذهن: فقط یک درصد افراد می توانند در 10 ثانیه T را پیدا کنند. شما چطور؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان