جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

یک توهم نوری می تواند به راحتی مغز شما را فریب دهد. اما با تمرین و تجربه می توانید مغز خود را قوی بسازید. آزمون پاندای پنهان نیز از جمله تصاویر توهمات نوری می باشد که توسط هنرمند مجارستانی گرگلی دوداس ساخته شده است.

کارشناسان می گویند، اگر بتوانید پاندای پنهان را در این توهم نوری ببینید، جز ده درصد خاص هستید. این حیوان دوست داشتنی در میان نواری از آدم برفی های خندان پنهان شده که برخی از آنها حتی شال و کلاه به سر دارند. اما آیا شما می توانید آن را پیدا کنید؟ بیایید ببینیم!

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی تصویر حیوانات؛ آیا می توانید تمام ۲۵ حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید؟

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید، آزمون پاندای پنهان در تصویر کجاست؟

آیا آن را پیدا کردید؟ پاندا در کجا قرار داشت؟ اگر آن را پیدا کردید قدرت بینایی و مغز شگفت انگیزی دارید و در حمله 10 درصد برتر قرار دارید، به شما تبریک می گویم. اما اگر تا هنوز موفق نشده اید، چند سرنخ می تواند به شما کمک کند.

سرنخ ها:

تنها در صورت پاندا هویج وجود ندارد. فقط پاندا گوش دارد. پاندا دو دست سیاه دارد که گوشه های آن در تصویر دیده می شود.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ آیا می توانید پنگوئن مخفی در میان پرنده ها را تشخص دهید؟

اگر اینها کافی نیست، پاندا در سمت راست تصویر در ردیف های مرکزی وجود دارد.  در تصویر زیر برای شما آن را حلقه کرده ایم.

به گفته کارشناسان، توهمات نوری به شما کمک می کند تا مغز خود را تیزتر کنید. آنها چگونگی درک و عملکرد مغز شما را در مورد دیدن چیزهای خاص مشخص می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

آزمون دقت ذهن: فقط یک درصد افراد می توانند در 10 ثانیه T را پیدا کنند. شما چطور؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان