آزمون بینایی تصویر حیوانات؛ آیا می توانید تمام 25 حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید؟

آزمون بینایی تصویر حیوانات

خوانندگان عزیز شما را به یک آزمون بینایی دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمد می گوییم. در این آزمون بینایی تصویر حیوانات 25 حیوان در یک تصویر وجود دارد که شما باید تمامی آن ها را پیدا کنید. اما کارشناسان ادعا کرده اند که صرفا فقط 7 در صد از شرکت کننده گان توانسته اند همه 25 حیوان موجود در تصویر را ببینند. بنابراین فقط افرادی که از بینایی و دقت عالی برخورداند می توانند تمام حیوانات پنهان را ببینند. شما چطور؟

آزمون بینایی تصویر حیوانات با 25 حیوان پنهان شده

بیشتر بخوانید: تست ضریب هوشی: چند b در میان d ها وجود دارد؟

کارشناسان می گویند میانگین دیدن همه حیوانات موجود در تصویر 2 دقیقه می باشد. آیا می توانید در کمتر از 2 دقیقه همه آن ها را پیدا کنید؟ پس منتظر چه هستید!

 

این پرتره به سبک آرسیمبولدو، هنرمند ایتالیایی قرن شانزدهم، طراحی شده است. اثر او به خاطر خلق سر انسان از مواد غذایی و اشیا شهرت داشت. اما این تصویر به نوبه خود یک آزمون بینایی چالش برانگیز محسوب می شود. خصوصا قرار گرفتن ده ها موجود متفاوت کنار و روی هم، دیدن همه آن ها را دشوار تر کرده است.

شما باید بتوانید یک فیل، اسب، ببر، نهنگ، روباه، کانگورو و یک خرس را در تصویر ببینید. همچنین یک ملخ، تنبل و طاووسی وجود دارد که پرهای خود را به رخ می کشد. بینندگانی که چشم تیزبین دارند ممکن است بتوانند یک لاک پشت، یک خرگوش و یک گوریل را نیز ببینند. حیوانات دیگر در تصویر: یک صدف، حلزون، بلبل، دودو، توکان، مار، سنجاب، یک پرنده ای مانند قاز در سمت چپ تصویر و یک پرنده ای مانند شاهین در پیشروی ببر، دلفین، مارمولک و خارپشت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ آیا می توانید پنگوئن مخفی در میان پرنده ها را تشخص دهید؟

اگر چیزی از قلم افتاده یا جدید در تصویر دیدید در بخش کامنت ها با ما شریک سازید.

به تصویر زیر نگاه کنید

آزمون بینایی حیوانات

آیا موفق شدید تمامی آن ها را ببینید؟ در کمتر از 2 دقیقه موفق شدید؟ اگر بله، پس بینایی به تیزبینی عقاب دارید!

اما اگر تا هنوز موفق نشده اید، ناامید نشوید و دوباره به تصویر نگاه کنید. پیشنهاد می کنیم قلم و کاغذی را بردارید و هر حیوانی را دیدید یادداشت کنید، این گونه تمرکز شما بیشتر حفظ می شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست شخصیت گل ها: گل ها چه چیزی در مورد زندگی عاشقانه شما می گوید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *