جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
1
(1)

سریال جوانی یک مجموعه تلویزیونی کره ای است که بر اساس دنیای بی تی اس یا BTS با بازی سئو جی هون، نو جونگ هیون، آن جی هو، سئو یانگ جو، کیم یون وو، جونگ وو جین و جئون جین سئو ساخته شده است. سریال جدید بی تی اس به نام جوانی قرار است در 30 آوریل 2024 در Xclusive منتشر شود.

خلاصه داستان

سریال جوانی داستانی را که هواداران در سرتاسر موزیک ویدیوهای BTS و وبتون Save Me دیده اند گسترش خواهد داد. داستان با ملاقات سوک جین با شش پسر دیگر آغاز خواهد شد. او می‌آموزد که هرکسی با مشکلات و چالش های خود دست و پنجه نرم می‌کند و با هم یاد می‌گیرند که بر بزرگترین مشکلات خود غلبه کنند.

بازیگران و شخصیت های نقش اصلی

  • سو جی هون در نقش کیم هوان
  • سو یانگ جو در نقش کیم دو گئون
  • جون جین سو در نقش جون جونگ کوک
  • جونگ وو جین در نقش کیم جوآن
  • نو جونگ هیون در نقش مین سی این
  • کیم یون وو در نقش پارک هارو
  • آن جی هو در نقش جونگ هو سو

شروع تولید سریال جدید بی تی اس

در تاریخ 21 آگوست 2019، بنگ سی هیوک، مدیر عامل شرکت بیگ هیت انترنتینمنت اعلام کرد که یک درام بر اساس روزهای آغازین BTS در مراحل اولیه تولید است که در نیمه دوم سال 2020 به عنوان بخشی از BTS Universe منتشر خواهد شد. این سریال توسط چوروکبم مدیا تولید می شود. نام اولیه این سریال آسمان آبی بود که بعد به نام جوانی تغییر یافت.

بازیگران سریال بی تی اس

در 17 ژوئن 2020، گزارش شد که شرکت‌های سازنده در حال انتخاب بازیگران اصلی و مکمل هستند و بازیگران اصلی فقط از بازیگران تازه کار تشکیل می‌شوند. در 19 اکتبر، اعلام شد که سئو جی هون، نو جونگ هیون، آن جی هو، سئو یانگ جو، کیم یون وو، جونگ وو جین و جون جین سو در این سریال بازی خواهند کرد.

فیلمبرداری

فیلمبرداری در اواخر اکتبر 2020 به دلیل نگرانی‌هایی که طرفداران درباره یکی بودن نام شخصیت‌ها با نام اعضای گروه مطرح کردند، متوقف شد. در ابتدا قرار بود اوایل دسامبر فیلمبرداری از سر گرفته شود، اما در نهایت تا ژانویه 2021 به تعویق افتاد. در 7 آوریل 2021، اعلام شد که نام شخصیت های اصلی تغییر خواهد کرد و برخی از صحنه ها دوباره فیلمبرداری می شوند.

مرحله پس تولید

رسانه چوروکبم پایان تولید را در اواخر نوامبر اعلام کرد و مرحله پس تولید را برای افزایش “کیفیت” سریال آغاز کرد.

زمان انتشار سریال جدید بی تی اس به نام جوانی

رسانه چوروکبم همچنین خاطرنشان کرد که این سریال به زودی بحث و گفتگو با یک “پلتفرم جهانی OTT” را برای توزیع و پخش خود آغاز خواهد کرد. این سریال در ابتدا قرار بود در سال 2021 نمایش داده شود، اما به دلیل کارهای پس از تولید به تعویق افتاد. در 27 مارس 2024، Chorokbaem Media اعلام کرد که از آوریل ۲۰۲۴ پیش فروش حق تماشا را آغاز خواهد کرد. سریال بی تی اس در مجموع شامل 12 قسمت است که هر قسمت به سه بخش چهار قسمتی تقسیم می شود. پیش فروش حق تماشای کل این سریال کره ای از هفته اول آوریل به مدت یک ماه و فروش واقعی حق تماشا از هفته اول ماه می آغاز خواهد شد.

خلاصه ای بر بیوگرافی گروه بی تی اس

بی‌تی‌اِس که با نام بَنگتَن بویز نیز شناخته می‌شود، گروه پسرانهٔ هفت نفره بسیار پرطرفدار از کره جنوبی است. گروه از سال ۲۰۱۰ کم کم پا گرفت و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت رسما کار خود را شروع کرد. اعضای گروه بی تی اس به نام های جین، شوگا، جی-هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ‌کوک ترانه‌سرایی و تهیهٔ غالب آثارشان را خودشان به عهده دارند. بی‌تی‌اس در ابتدای کار به‌ عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد ولیبه مرور زمان سبک‌های متنوعی را پوشش داد. متن ترانه‌های این گروه که در ایران هم طرفداران زیادی دارد، اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه و مواردی از این دست را شامل می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. ARMY نیم‌رخ
    ARMY

    عالی😉👌

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان