جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

آزمون بینایی؛ قلب پنهان شده در میان فیل ها در کجا قرار دارد؟

آزمون بینایی قلب پنهان
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

خوانندگان عزیز به آزمون بینایی قلب پنهان از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. آیا می توانید این توهم نوری که در فضای مجازی غوغایی به پا کرده است را حل‌ کنید؟ این آزمون نیاز به دقت و چشمان تیزبین دارد. ببینیم چند مرده حلاجید!

این تصویر فیل هایی که تقریبا به هم چسپیده اند را نشان می دهد. روی اغلب آنها پروانه یا گلی وجود دارد، حتی یکی از آنها که کلاهی بر سر دارد روی دو پای خود ایستاده است. اما در جایی در این تصویر قلب عاشقانه ای پنهان است. آیا می توانید آن را پیدا کنید ؟

حالا به تصویر نگاه کنید، آیا می  توانید قلب پنهان شده را پیدا کنید؟

حدس می زنیم تا هنوز آن را پیدا نکردید. اما اگر آن را پیدا کردید به شما تبریک می گویم، واقعا از بینایی عالی برخوردارد هستید. چطور است به سرنخ های زیر توجه کنید؟

آزمون بینایی قلب پنهان؛ سرنخ ها:

قلب رنگ صورتی دارد. کافی نیست، قلب پنهان روی بدن یک فیل مستتر شده است.

آیا حالا آن را پیدا کردید؟ اگر نه:

قلب در بالایی قسمت بالایی تصویر پنهان شده است. به سرنخ بیشتری نیاز دارید؟ در تقاطع دو فیل با رنگ های متفاوت قرار دارد. کمی دقیق تر نگاه کنید آن را پیدا خواهید کرد.

برای دیدن موقعیت آن به تصویر زیر دقت کنید.

توهمات نوری به شما کمک می کند تا مغز خود را تیزتر کنید. این آزمون ها تاثیر فوق العاده ای روی کوکان دارد. به آنها کمک می کند تا توانایی های شناختی خود را توسعه دهند و حتی هوشیار بودن را از سنین کودکی یاد بگیرند. مگر چند بار می شود یک کودک را از یک ترفند قدیمی و ساده بازی داد؟ آنها بلاخره از تجربیات زیاد استاد خواهند شد!

به گفته برخی از متخصصان سلامت، توهمات نوری به شما در تحریک سمت راست مغز کمک می کند که معمولا توسط بسیاری از افراد استفاده نمی شود. این بازی‌ها باعث تقویت حافظه و ضریب هوشی شما می شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان