جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
3.5
(2)

در سال 2014، چارلی چانگ با مهارت های پولساز خود تازه از مدرسه فارغ شده بود و فکر می کرد تمام زندگی­ اش را برنامه ریزی کرده: به دانشکده پزشکی برود، یک شغل پزشکی با درامد شش رقمی پیدا کند و مایه افتخار والدینش باشد. در حالی که هیچ کدام از این ها نتیجه نداد. او می گوید«من فهمیدم که از خون و سوزن متنفرم و از 15 دانشکده پزشکی رد شدم. والدینم زیاد خوشحال نبودند.»

مطلب مرتبط: موفقیت در کسب و کار: ۵ راهکار ساده جهت توسعه شخصیتی در محل کار

مهارت های پولساز

از سال 2014 تا 2019، کارهای زیادی به عنوان شغل جانبی انجام داد، معلم خصوصی شد، کنسرت های مدلینگ انجام داد، یک کسب و کار ارسال بسته ها را شروع کرد و حتی به عنوان مشاور املاک کار کرد. اما برای او هیچکدام از آنها منبع درآمد ثابت نبود.

بعد از تلاش­های متعدد در چندین کاسبی، او بلاخره موفق می شود شغلی کارساز برای خودش پیدا کند: دادن مشاوره مالی در یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک. او می گوید: در سال 2021 کسب کار تولید محتوای من 1.5 میلیون دلار درآمد داشت، و سبب شد تا مادرم فرستادن لیست  های شغلی را متوقف کند.

چارلی با مهارت های پولساز

مطالب مرتبط:  ایده یک کسب و کار موفق: ۸ راه برای به دست آوردن یک ایده پرسود

چگونه کاسبی 1.5 میلیون دلاری ایجاد کرد؛ مهارت های پولساز

او از سال 2006 تا حالا در یوتیوب فعالیت دارد، اما آن زمان به صورت اتفاقی و بی ثبات فعالیت داشت. بنابراین او تصمیم می گیرد به موضوعی که بیشتر از سایر موارد او را هیجان زده می کند بپردازد: یعنی پول.

چانگ می گوید: من در خانواده­ای به شدت صرفه جو بزرگ شدم، همیشه علاقه­مند بودم راه­هایی بیابم تا در کسب درآمد، پس­انداز و سرمایه گذاری هوشیارتر باشم. در سال 2018، یک کانال جدید در یوتیوب ایجاد کردم که به مشاوره مالی اختصاص یافته بود و تقریبا هر روزه در آن فعالیت داشتم، به همین منوال در اینستاگرام و تیک تاک.

چند ویدیوی اول من به مقدار خیلی کمی بازدید داشت که نیمی از بازدیدکنندگان را مادرم تشکیل می داد. او تا آن زمان بیشتر پولش را از طریق مشاغل جانبی مزخرفش بدست می آورد.

اما در آوریل 2020، حدود یک ماه پس از اینکه کووید-19 به عنوان یک پاندمی اعلام شد، چانگ متوجه افزایش علاقه به محتوای مرتبط به محرک های انگیزشی می شود.« در آن ماه، من 20 ویدیو در مورد اقدامات انگیزشی و کمک در یوتیوب پست کردم. یکی از ویدیوهای من در فضای مجازی مشهور شد. با این ویدئو 10078 دلار درآمد تبلیغاتی و 30,300 دنبال کننده کسب کردم.

مطلب مرتبط: ایده های جالب استارتاپی که می توانند به کسب و کارهای موفق تبدیل شوند!

چارلی چانگ؛ مهارت های پولساز

مهارت های پولساز

او در ماه می، 19 ویدیو منتشر و 15791 دلار از درک تبلیغات درآمد داشت. و در ماه جون او اولین قرارداد حمایت مالی­اش را با Foundr، یک شرکت آموزش آنلاین انجام داد. چانگ می گوید که آنها برای هر ویدیوی تیک تاک 250 دلار پرداخت می کردند. او به آزمایش انواع مختلف محتوای ویدیویی ادامه داد تا ببیند چه چیزی در رشد مخاطبان و مجذوب کردن برندها موثرتر است.

چانگ در ماه نوامبر، بعد از حصول اطمینان از یک قرارداد همکاری دیگر و کسب حدود 200000 دنبال کننده، تصمیم می گیرد اولین دوره آنلاین خود را آغاز کند و به مردم آموزش دهد که چگونه در راه اندازی کانال های یوتیوب خود موفق شوند.

پیشرفت چارلی چانگ در کسب وکار

در سال 2021، او بازاریابی های دیگری را به جریان درآمد خود اضافه کرد. او می گوید که درآمد من در جنوری 86000 دلاررسید، و در ماه های بعدی به میانگین 150000 دلار در ماه رسید.

او می گوید: حالا من بیش از 650000 دنبال کننده در یوتیوب دارم. امسال تا فعلا، حدود 197700 دلار در ماه از طریق پنج جریان درآمد کسب کردم – که برخی از آنها پول زیادی می آورد. در یک دوره، در ماهی 245000 دلار درآمد داشتم.

نکته مورد علاقه درباره کسب و کارم: می توانم انتخاب کنم چه زمان و در کجا کار کنم. بعضی روزها صفر ساعت و روزی دیگر 12 ساعت کار می کنم، معمولا 35 ساعت در هفته کار می کنم.

لینک مرتبط: شکوفایی کسب و کار: کارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها هستند!

چگونه چندین مجرای جریان درآمد بسازیم

1- بازاریابی افلییت: 40 درصد درآمد ماهانه

بازاریابی افلییت نوعی بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن یک کسب و کار برای هر بازدید کننده یا مشتری که توسط تلاشهای بازاریابی خود شرکت وابسته حاصل می شود، یک یا چند شرکت وابسته پاداش می دهد.

چانگ گفت: با بازاریابی وابسته، برای تبلیغ محصول یا خدمات برند دیگر، حق الزحمه دریافت می کنم. من لینک­های مرتبط را در توضیحات ویدیوهای YouTube  و وب سایت خود پست می کنم، بعد هر بار شخصی به صفحه محصول یک برند هدایت شود یا خریدی انجام دهد، پول دریافت می کنم.

برای کسب درآمد غیرفعال از طریق بازاریابی وابسته، باید لینک­ها را در محتوای درست یعنی در محتوای قرار دهید که مردم در جستجوی آنها هستند که حتی باعث می شود پس از مدت ها از منتشر شدن پست، منجر به کلیک و در نهایت درآ چرامد زا باشد. به عنوان مثال، شما می توانید عبارات و کلید واژه های محبوب را با استفاده از ابزار Google Trends جستجو و آن‌ها را پیدا کنید.

2- حمایت های مالی از برند: 25 درصد درآمد ماهانه

با حمایت های مالی از برندی، شرکت ها رسما به من پول می دهند تا آنها را در یکی از ویدیوها یا در وب سایت خود ذکر یا تبلیغ کنم. برندها معمولا از طریق ایمیل آدرس با من ارتباط می گیرند، من همچنان با آژانس‌هایی مانند Spacestation کار می‌کنم تا حمایت‌های مالی بیشتری را بدست آورم.

مطلب مرتبط: راز کسب و کارهای دیجیتالی؛ ۵ راز بازاریابی شبکه های اجتماعی که باید بدانید

بعد از گذشت مدتی و کسب تجربه شما مشتریان و مخاطبان وفاداری بدست خواهید آورد که آنها در رشد و موفقیت شما نقش به سزایی را بازی خواهند کرد. با پرسیدن این سوال، جایگاه خود را دریابید: مشکل خاصی که می توانم با داستان و دانش منحصر به فرد خود حل کنید چیست؟ نکات درونی و بیرونی مخاطبان خود مانند سن، مکان و علایق عمومی آنها را درک کنید. در جریان فرآیند مذاکره، به برندها یادآوری کنید که چرا آن مخاطب برای آنان ارزشمند است.

3- تبلیغات یوتیوب: 25 درصد درآمد ماهانه

من یک چهارم درآمدم را از تبلیغات یوتیوب که در جریان یا قبل از ویدیوهایم ظاهر می شوند، بدست می آورم. برای عضویت در این برنامه باید حداقل 1000 دنبال کننده و 4000 ساعت زمان بازدید در 12 ماه داشته باشید. هنگامی که بخشی از برنامه شدید، اگر می خواهید موفق باشید باید به صورت مداوم پست کنید و بر اساس آنچه مخاطبان شما دوست دارند و واکنش مثبت نشان می دهند، ویدیو بسازید.

4- 5 درصد درامد ماهانه: فروش دوره و کورس های آنلاین

چارلی چانگ

دوره‌های «6-Figure YouTube Academy» و «Personal Brand Masterclass» من هر دو در Kajabi موجود هستند. این دوره ها ماه ها برنامه ریزی، تحقیق شده و فیلمبرداری زیادی را دربرگرفت.

چانگ بعد از آنکه ویدیو هایش را در کجابی سازمان دهی کرد، برای آنها در یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک بازاریابی کرد و گفت نیازی نبود برای تبلیغ آنها پول خرج کنم.

5- آموزش: 5 درصد درآمد

او می گوید: من با مشتریان یک به یک ملاقات می کنم تا در مورد چگونگی موفقیت بیشتر کسب و کارشان مشورت کنم. این یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان و شناخت آنها در سطح فردی است. جلسات تدریس او از طریق Zoom صورت می گیرد، که می تواند با هر کسی از هر کجای دنیا ملاقات کند. او برای هر جلسه 60 دقیقه ای 500 دلار پول می گیرد.

چارلی اخیرا شروع به ساخت StartupWise کرده، یک پلتفرم منابع برای کسب و کارهای جدید و کارآفرینان. او همچنین روی شرکتی به اسم Side Hustle Mastery و خبرنامه و متمم آن به نام Hustle Club کار می کند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته موثر در کسب و کار برای موفقیت و دستیابی به اهداف

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان