جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

شکوفایی کسب و کار: کارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها هستند!

کارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها تغییر شغل در سال 2023
خواندن 5 دقیقه
2
(2)

باید گفت رهبران کسب‌وکار موفق باید بدانند که وقتی کارگران خوشحال هستند، کسب‌وکارها شکوفا می‌شوند. نظرسنجی در بریتانیا با پاسخ 170 هزار نفر انجام شده و داده‌ایی را در مورد بیش از 1800 سازمان ارائه می‌کند. این نظرسنجی نشان می‌دهد که شادی در محل کار امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. این مطالعه بینش‌های منحصربه‌فردی را در مورد این که چه چیزی افراد را در محل کار خوشحال می‌کند ارائه می‌کند. و نشان می‌دهد که عواملی مانند احساس تعلق و هدف، محرک‌های بزرگ‌تری برای شادی در محل کار هستند تا پرداخت حقوق. در واقع، بینش‌ها، داده‌ها و تحقیقات زیادی هست که نشان می‌دهدکارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها هستند.

جهت رونق کسب و کار شما: فراخوان معرفی کسب و کارها

پیشنهاد می‌شود بخوانید: راز کسب و کارهای دیجیتالی؛ ۵ راز بازاریابی شبکه های اجتماعی که باید بدانید

کارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها

عامل شادی

دنی استیسی، مدیر ارشد، بینش کارفرمایان در ایندید می‌گوید:”در بسیاری از کارهای مشاوره‌ای که انجام می‌دهم، با یک مشتری می‌نشینم. و نه تنها به نحوه ایجاد یک محل کار شاد، بلکه نحوه سنجش شادی را نیز نگاه می‌کنیم. زیرا اندازه‌گیری درک تجربیات کارکنان شما واقعا کلیدی است.” تحقیقات ایندید نشان داد که بیش از یک سوم افراد (36 درصد) در محل کار ناراضی هستند. در حالی که بیش از یک چهارم افراد تقریبا همیشه در محل کار احساس خوشحالی می‌کنند.

جهت رونق کسب و کار شما: تبلیغات کسب و کار

مطلب مرتبط: موفقیت در کسب و کار: ۵ راهکار ساده جهت توسعه شخصیتی در محل کار

تحقیق شادی کاری از سوی ایندید از بزرگترین مطالعات در نوع خود می‌باشد. حدود شش میلیون پاسخ در نظرسنجی در مورد این که چه چیزی مردم را خوشحال می‌کند و چرا بررسی شده است. همچنین به اشتراک گذاشتن این داده‌ها به جویندگان کار کمک می‌کند. تا بهتر بفهمند کار در یک شرکت واقعاً چگونه است و آیا مکان مناسبی برای آنهاست یا خیر. وقتی صحبت از ایجاد یک محل کار شادتر می‌شود. مهم است که به یاد داشته باشید که در حال حاضر پنج نسل مختلف در نیروی کار وجود دارد. استیسی می‌گوید: «مردم بیشتر کار می‌کنند و در سنین بسیار کم وارد نیروی کار می‌شوند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید:  ۹ ترفند روانشناسی در کسب و کار و زندگی که آدمها برطبق میل شما عمل کنند!

این که چه چیزی باعث خوشحالی مردم می‌شود، رفتار متقابل است. تجربه فردی که هر فرد از جهان دارد و هویت او را می‌سازد و نحوه رفتار با آن‌ها، باید در راس ذهن شما به عنوان یک رهبر تجاری باشد. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که افراد مختلف خواسته‌های متفاوت و نیازهای متفاوتی دارند. در تحقیق ایندید، 91 درصد از افراد قصد ترک شغل فعلی خود را دارند. و می‌گویند که شادی عامل مهمی در انتخاب نقش و شغل بعدی آن‌ها خواهد بود. استیسی می‌گوید برای رهبران کسب‌وکار، یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ایجاد یک فرهنگ شرکتی مثبت کارکنان شاد است. و برای پرورش کارگران شاد، ارتباط مستقیم و معتبر با رده های بالای مدیریتی مهم است.

استیسی می‌گوید: «برای مثال از ایندید، چیزی که من در طول همه‌گیری دوست داشتم جلسات پرسش و پاسخ است. تیم رهبری جلسات پرسش و پاسخ ماهانه را برای تمام 11000 کارمند برگزار می‌کند تا با آنها تماس بگیرند و از آنان سؤال بپرسند. مدیر عامل ما آن را در کنار سایر اعضای تیم رهبری ارشد اداره می کند. و پاسخ ها فوق العاده رک و صادقانه هستند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۲۰ ایده کسب و کار کوچک و پرسود که همه می توانند امتحان کنند

“در این جلسات نه تنها رهبر ارشد در مورد کار صحبت می‌کند. بلکه در مورد چالش‌های شخصی کارکنان که در دوران همه گیری داشته‌اند نیز صحبت می‌کند. و سپس، برای من، به عنوان یک کارمند (که جایی نزدیک به تیم رهبری ندارد). شنیدن و فکر کردن به آن باعث می‌شود مطمئن شوم که آن ها هم چالش‌هایی مانند من را دارند.” او معتقد است که به اشتراک گذاری داستان های معتبر راهی عالی برای ایجاد امنیت روانی در یک تجارت است. استیسی می‌گوید: “من فکر می‌کنم این یک مکان فوق العاده برای شروع شادی است.”

کارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها؛ بازار کار خریداران

همانطور که استیسی اشاره می‌کند، با داشتن رکورد تعداد مشاغل، کارمندان انتخاب‌های زیادی برای شغل دارند. تحقیقات نشان داده است که در پی همه‌گیری، نیمی از کارگران برای تغییر شغل و یافتن شادی در کار انگیزه دارند. حقوق بالاتر برای 31 درصد از افراد مورد بررسی، مهم است. در حالی که تعادل بهتر بین کار و زندگی عامل تعیین کننده برای 21 درصد است. و تحسین و تمجید بیشتر برای 19 درصد مهم است. استیسی معتقد است که در شرایط اقتصادی فعلی، رهبران کسب و کار باید آنچه را که در مورد شرکت هایشان خوب است. برای کارکنان بالقوه ایجاد کنند. او می‌گوید: «به‌عنوان یک رهبر تجاری، باید به این فکر کنید که چه چیزی باعث شادی مردم می‌شود.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۳۳ راه کم هزینه و موثر برای تبلیغ کسب و کار

ما می‌دانیم که 86 درصد از کارگران معتقدند که فرهنگ محیط کار باید از سلامت روان حمایت کند. بنابراین، یکی از جنبه‌های نحوه جذب استعدادها باید توضیح این باشد که چگونه از سلامت روانی کارکنان خود حمایت می‌کنید. بخش دیگر ممکن این باشد که چگونه در مورد تنوع و فراگیری و تقویت امنیت روانی فکر می کنید. این واقعا مهم است که شرکت‌ها مخاطبانی را که می‌خواهند با آن‌ها صحبت کنند درک کنند. شما باید نشان دهید که کار کردن در شرکت شما چگونه است. زیرا افراد واقعا به آن اهمیت می‌دهد.»

بنابراین اگر به دنبال کسب و کار پررونق هستید، به کارکنان خود اهمیت بدهید. از اوضاع و احوال زندگی شان جویا شوید. و محیط کاری آرام و دور از تنش ایجاد کنید. و شما خواهید دید که چگونه کسب و کارتان شگوفا خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان