جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
5
(1)

بیش از پنجاه درصد زنان به آرایش وابسته هستند. به عبارت دیگر، بیش از پنجاه درصد از زنان مدرن بدون آرایش احساس ناقصی می کنند. و در برنامه صبحگاهی خود زمانی را برای آرایش روزانه اختصاص می دهند. اگر شما نیز جز آن درصد از زنانی هستید که به بهبود روتین آرایش روزانه خود اهمیت می‌دهید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

حتی اگر از آرایش صبحگاهی خود راضی هستید، اما احتمالا برنامه آرایشی معمول هر روز شما به بهبود رویتن آرایش روزانه نیاز دارد. و هنوز هم راه‌های آسان بسیاری وجود دارد که می‌تواند کاربردی باشد. در این مطلب به 7 راه آسان برای بهبود روتین آرایش روزانه پرداخته ایم که حتما به کارتان می‌آید.

بهبود روتین آرایش روزانه با این 7 روش آسان

مطلب مرتبط: پاک کننده آرایش خانگی: چگونه پاک کننده آرایشی خودتان را بسازید

  1. بهبود روتین آرایش روزانه ، مرتب و دسته بندی وسایل آرایشی

بسیاری از ما بدون مرتب کردن و دسته بندی وسایل آرایشی، انبوهی از محصولاتی داریم که استفاده نمی‌کنیم. احتمالا از این که متوجه شوید چند پالت سایه خاک خورده، ریمل های خشک و سایر موارد غیرقابل استفاده دارید، شگفت زده خواهید شد. مرتب کردن محصولات آرایشی قدیمی که برای استفاده خیلی کهنه هستند یا دیگر نمی خواهید آن ها را استفاده کنید. می‌تواند زمان زیادی از وقت آرایش تان را صرف جستجو برای وسیله مورد نیازتان کند.

مطلب مرتبط: آرایش جذاب لب با ۷ نکته مهم برای زیبایی در اشکال مختلف لب

همچنین اگر نتوانید آن چه را می‌خواهید پیدا کنید، و به خاطر سرعت کار از آن محصولات قدیمی استفاده کنید. یا هم استفاده تصادفی از محصولات آرایش قدیمی می تواند خطرناک باشد. هنگامی که تاریخ محصولات منقضی شوند،  این محصولات می تواند باکتری هایی را ایجاد کند که برای پوست شما مضر است. پاکسازی محصولات آرایشی و دور انداختن آن ها به محض این که از دوره استفاده خود گذشتند، به کاهش خطر کمک می‌کند.

مطلب مرتبط: کانتور حرفه ای بینی: چگونه بینی خود را مانند یک فرد حرفه‌ای کانتور کنید

  1. بهبود روتین آرایش روزانه ، استفاده از کرم پودر

برخلاف تصور رایج، کرم پودر مطلقا در روتین آرایش روزمره شما ضروری نیست. شما می خواهید آرایش روزانه شما طبیعی و براق به نظر برسد. اگر هر روز صبح صورت خود را با کرم پودر آرایش کنید، مثل این می‌ماند که برای یک روز کاری معمولی لباسی بیش از حد از غیرمعمول پوشیده باشید. بعلاوه، استفاده از کرم پودر وقت ارزشمند از زمان صبح شما را که می‌توانید به چیزهای دیگر اختصاص دهید، از شما می‌گیرد.

جای کرم پودر را به یک مرطوب کننده رنگی بدهید. طبق معمول پرایمر و سپس کانسیلر بزنید و با یک لایه نازک از مرطوب کننده ظاهر آرایش خود را کامل کنید. در این صورت آرایش شما طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و احتمال پوسته پوسته شدن آن روی صورت در طول روز کاری، بسیار کمتر است.

مطلب مرتبط: ۱۴ بهترین پاک کننده صورت خانگی که پوستی پرطراوت و شاداب تحویل تان می دهد!

  1. بهبود روتین آرایش روزانه ، به درستی از هایلایتر استفاده کنید

از آن جایی که هایلایت و استروبینگ (استفاده از سایه های روشن) برای مدتی یکی از ترندهای برتر آرایش بوده است. اکنون اکثر خانم ها هایلایت جز از روتین آرایش روزمره خود قرار داده اند. هایلایت صورت آسان است و می‌تواند تفاوت قابل توجهی در نتیجه روتین آرایش شما ایجاد کند. بنابراین مهم است که از هایلایتر خود به درستی استفاده کنید.

استفاده از هایلایتر روی صورت نباید بیش از یک دقیقه طول بکشد. از یک برس صورت متوسط ​​باریک برای برجسته‌سازی زاویه‌ در سرتاسر استخوان‌های گونه‌تان و روی شقیقه‌ها استفاده کنید. برای برجسته کردن چشم ها برای گوشه های داخلی چشم از سایه روشن و برس سایه چشم نوک تیز استفاده کنید. از همان برس برای برجسته کردن استخوان های ابرو و زوایای ابروها استفاده کنید.

مطلب مرتبط: انتخاب بهترین رژ لب قرمز بر اساس رنگ پوست

  1. بهبود روتین آرایش روزانه ، رنگ خود را پیدا کنید

برای ایجاد بهترین رویتن آرایش، نیاز است تا از رنگی هماهنگ با رنگ پوست خود استفاده کنید. آرایش به منظور تقویت ویژگی های طبیعی چهره شما است. بنابراین شما باید فقط از سایه هایی استفاده کنید که مکمل رنگ شما باشد، نه در تضاد با آن.

وقتی در حال خرید لوازم آرایش پوستی مانند کرم پودر، کانسیلر یا مرطوب کننده رنگی هستید. زمانی را هم برای انتخاب سایه با مشوره یک متخصص آرایشی اختصاص دهید. اگر پوست روشنی دارید، از مدل های آرایشی برای پوست های گرم مانند رنگ نارنجی دوری کنید. رژگونه‌های هلویی و طلایی، برنزه‌کننده‌ها و هایلایترها، در این طیف رنگ ها، مناسب پوست هایی متوسط و رو به تیره است.

مطلب مرتبط: آموزش آرایش چشم مبتدی با ۲۴ نکته برتر از آرایش برای مبتدیان

  1. بهبود روتین آرایش روزانه ، ابتدا آرایش چشم را انجام دهید

انجام آرایش چشم قبل از انجام روتین میکاپ می تواند باعث تغییر روتین آرایش صبحگاهی شما شود. هنگامی که آرایش چشم خود را انجام می دهید، حتما خطایی از شما سر می‌زند. پس می‌توانید به راحتی پس از ریزش سایه چشم بر روی گونه ها یا ریمل مالیده به زیر چشم را پاک کنید. اما اگر آرایش صورت شما کامل شده و در آرایش چشم به مشکل خوردید، باعث می‌شود برای پاک کردن آن کرم پودر یا کانسیلر خود را لکه‌ایی یا پاک کنید. انجام آرایش چشم قبل از روتین آرایش صورت شما، باعث صرفه جویی در زمان، انرژی شود. و چهره ایی جذاب و تمیزتری پس از آرایش را به نمایش بگذارد.

مطلب مرتبط: درمان خانگی برای مژه های بلند و ابروهای پرپشت

  1.  مژه های خود در روتین آرایشی خود فر کنید

فر کردن مژه ها خیلی مهم تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. مژه های فر شده جلوه بهتری به چشم ها می‌بخشد، و همچنین مژه های شما را به طور قابل توجهی بلندتر و پرپشت تر نشان دهد. مژه های فر شده همچنین باید چشمان شما را بازتر و بزرگ تر نشان دهند.

قبل از این که فر مژه خود را روی مژه هایتان مماس کنید، آن را به مدت سه تا پنج ثانیه با درجه گرم سشوار گرم کنید. تا مژه های شما راحت تر حالت گرفته و برای مدت طولانی تری فر بمانند. سپس در حالی که فرکننده هنوز داغ است، بلافاصله روی مژه های خود قرار دهید. بیگودی فر مژه را باز و بسته کنید و چند بار مژه ها را بین آن قرار دهید و رها کنید. قبل از استفاده از آن بر روی مژه چشم دیگر، دوباره آن را گرم و همین کار را تکرار کنید.

مطلب مرتبط: ۱۲ بهترین نکات آرایش صورت که شما را در سال ببر متفاوت نشان خواهد داد!

  1. روتین روزانه ، توقف استفاه از محصولات غیرضروری

آیا همه محصولات آرایشی که هر روز بی خیال روی صورت خود استفاده می‌کنید برای زیبایی روزانه شما ضروری هستند؟. این که هر روز بدون فکر به موثریت یک محصول به روتین آرایشی خود محصولات جدید اضافه می‌کنید. آسان است. اما استفاده از این محصولات که تفاوت قابل توجهی روی چهره شما ندارد، باعث اتلاف وقت است. استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی در یک وقت می تواند منافذ شما را مسدود کند. و منجر به جوش و سایر مشکلات پوستی شود. اگر فکر می کنید برخی از محصولات آرایشی شما بی تاثیر هستند. سعی کنید آن ها را برای یک یا دو روز از روتین خود حذف کنید. اگر تفاوت منفی در ظاهر خود متوجه نشدید، برای همیشه با آن ها خداحافظی کنید.

مطلب مرتبط: ۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

این که وقت بگذارید و تلاش کنید تا به روتین آرایش روزانه خود را بهبود بخشید، بخش مهمی از آرایش است. اگر می‌خواهید هر روز صبح آرایش کنید، پس از این که این برنامه می‌تواند زیبایی طبیعی چهره شما را حفظ کند مطمئن شوید. در این صورت شما با سرعتی بالا و در زمان کم آرایش زیبایی خواهید داشت که جلوه طبیعی چهره شما را نیز حفظ خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان