جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.1
(18)

بالیوود پس از هالیوود جایگاه دوم را در صنعت سینمای جهان دارد. زنان زیبایی هندی از هر نقطه ای از جهان مورد قدردانی قرار می گیرند. زیرا زیباترین زنان بالیوود 2022 در صنعت فیلم هندی ترکیبی از چهره های خیره کننده، سادگی و مهارت های باورنکردنی هستند. هرچند وقتی بسیاری از زنان این صنعت منحصر به فرد و جذاب هستند، تعیین زیباترین بازیگر زن آسان نیست.

زیباترین زنان بالیوود 2022

در این جا مجموعه ای شگفت انگیز از 14 زیباترین زنان بالیوود 2022 فهرست شده است. این زنان پر زرق و برق جای ویژه در سینمای بالیوود دارند.

  1. دیپیکا پادوکن از زیباترین زنان بالیوود 2022

علاوه بر زیبایی خیره کننده، این زیبای بالیوودی در حال حاضر پردرآمدترین بازیگر زن جهان است. بنابراین، نه تنها ظاهر او، بلکه او واقعا یک هنرپیشه با استعداد است. که مهارت خود را هم در بالیوود و هم در هالیوود به رخ کشیده است.

دیپیکا پادوکن از زیباترین زنان بالیوود 2022

  1. کاترینا کیف زن زیبای بالیوود

وقتی با کاترینا کیف روبرو شویم، زیبایی او به خوبی مشخص می شود. او اصالتا هنگ کنگی است و جایگاهی محکم در میان بازیگران زن پردرآمد بالیوود دارد. علاوه بر این، بازیگر سلام لندن به دلیل اندام عالی، مهارت‌اش در رقصیدن و بازی‌های بی عیب و نقص خود، طرفداران قابل توجهی دارد. او در حال حاضر با بازیگر ویکی کاوشال ازدواج کرده است.

کاترینا کیف زیباترین زنان بالیوود 2022

  1. از زیباترین زنان بالیوود 2022 ، پریانکا چوپرا جوناس

این بازیگر فوق‌العاده زیبا و سکسی که اهل جمشدپور است. که در سال 2000 برنده جایزه دوشیزه دنیا را به دست آورد. اجراهای او در هر دو بالیوود و هالیوود مورد قدردانی فراوان قرار گرفته است. این بازیگر در سال 2018 با نیک جوناس ازدواج کرد.

زیباترین زنان بالیوود 2022 پریانکا چوپرا جوناس

  1. ژاکلین فرناندز از زنان زیبای بالیوود

ظاهر جذاب این هنرپیشه شما را شگفت زده خواهد کرد. فرناندز در سال 2006 در مراسم بهترین دوشیزه جهان در سریلانکا مقام نخست را به دست آورد. اما به دلیل مشارکت در صنعت فیلم هندی مشهور است.

ژاکلین فرناندز از زیباترین زنان بالیوود 2022

  1. آلیا بات از زیباترین زنان بالیوود 2022

آلیا بات نماد زنی جوان و موفق است. که در سال 2014 در فهرست 100 نفر از اعضای فوربس هند قرار گرفت. پر حاشیه ترین زن سینمای بالیوود و دختر کوچکتر کارگردان مشهور ماهش بات که برنده چندین جایزه شد.

آلیا بات از زیباترین زنان بالیوود 2022

  1. آنوشکا شارما یکی از زیباترین زنان بالیوود

این زیبای شگفت انگیز هندی کار خود را با رب ن بانا دی جودی آغاز کرد. و در مقابل شاهرخ خان فوق ستاره بالیوود بازی کرد. ستاره کریکت معروف هندی ویرات کوهلی همسر اوست. او با ظاهر عالی و جذاب، با مهارت های بازیگری خود تماشاگران را مجذوب خود کرده است.

آنوشکا شارما یکی از زیباترین زنان بالیوود

  1. سارا علی خان زیباترین بالیوود

در سال 2019، فوربس هند نام این زیبای تازه یافته را در فهرست 100 لیست سلبریتی ها در نظر گرفت. آمریتا سینگ و سیف علی خان والدین این بازیگر خیره کننده هستند.

سارا علی خان زیباترین بالیوود

مطلب مرتبط:

مردان جذاب ۲۰۲۲ جهان چه کسانی هستند؟

۱۰ ویژگی یک زن عالی و جذاب برای مردان که تحقیقات روانشناختی ثابت کرده‌اند

زوج های مشهور با تفاوت های سنی زیاد

صحبت پریانکا در مورد شایعات طلاقش از نیک جوناس

  1. کیارا ادوانی جذاب های بالیوود

ظاهر برازنده و چهره زیبا کیارا آدوانی او را در مدت کوتاهی به ملکه قلب ها برای میلیون ها نفر تبدیل کرد. ظرافت بازی او در هر فیلمی مانند چشمگیر است.

کیارا ادوانی جذاب های بالیوود

 

  1. کریتی سانون در سینمای بالیوود

در چند وقت اخیر، محبوبیت کریتی سانون جذاب به گوش همه رسیده است. او همچنین عنوان بهترین بازیگر زن در جوایز فیلم فیر 2014 را برای اولین فیلمش قهرمان بازی 2 به دست آورد.

کریتی سانون خیره کننده در بالیوود

  1. شرادا کاپور در لیست زیباترین زنان بالیوود

لیست زیباترین بازیگران زن بالیوود بدون ذکر نام شرادا کاپور ناقص خواهد بود. دختر شوکتی کاپور، دختر بالیوودی، نیز در فهرست زنان زیر 30 سال فوربس آسیا جایگاهی ویژه دارد.

شرادا کاپور در سینما

  1. آنانیا پاندی جز زیباترین زنان بالیوود 2022

این دختر جوان زیبا برای اولین بازی درخشان خود در سال 2019 در فیلم دانشجوی سال 2، مورد تمجیدهای بسیاری قرار گرفت. علاوه بر این، او از یک جنبش رفاه اجتماعی به نام Go Positive حمایت کرد. و به نمادی محبوب برای جوانان تبدیل شد.

آنانیا پاندی زنی جذاب

  1. وانی کاپور در سینمای بالیوود

این هنرپیشه فوق العاده زیبا برای بازی های شگفت انگیزش جوایز فیلم فیر را دریافت کرد. یکی از موفق‌ترین فیلم‌های حرفه‌ای او بفیکر است که نقش مقابل او را رانویر سینگ بازی می‌کند.

وانی کاپور جذاب

 

  1. زیباترین زنان بالیوود 2022 با هما کریشی

بازیگر و مدل هندی در بین بسیاری ها محبوب است و از فیلم های او می توان به دی-دی اشاره کرد. این بازیگر بالیوود توانسته در سال جاری توانسته جز زیباترین زنان بالیوود 2022 باشد.

هما کریشی جذاب

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

۱۸ کشور که جذاب‌ترین مردان دنیا را دارند

چرا برخی از مردم فکر می کنند که مردان طاس به شدت جذابند؟

۱۰ جذاب ترین زنان ورزشکار در سال ۲۰۲۱

  1. دیشا پاتانی از زیباترین زنان بالیوود

دیشا پاتانی با اندام زیبا و خیره کننده با طرفداران قابل توجه در رسانه های اجتماعی است. این زیبای هندی سفر بازیگری خود را با فیلم تلوگو آغاز کرد.

 

دیشا پاتانی زیبا

و پیش از بازیگری توانسته بود جایگاه اول ملکه زیبایی هندوستان را در مسابقه Miss India Femina 2013 به دست آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان