جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
0
(0)

ما نمی توانیم از کسی که عاشق او می شویم صرف نظر کنیم، درست است؟. شما درک می‌کنید که این زوج های مشهور نیز نتوانسته‌اند از هم صرف نظر کنند، حتی با وجود تفاوت سنی زیاد. برای این زوج های مشهور، سن فقط یک عدد است. و حتی اگر انتخاب آن ها صفحات اجتماعی را منفجر کرده است نیز. آن‌ها ثابت کرده اند که تفاوت سنی قابل توجه نباید مانعی برای سعادت رابطه باشد. از بلیک لایولی و رایان رینولدز گرفته تا سارا پالسون و هالند تیلور، در این جا مشهورترین زوج‌ها با تفاوت‌های سنی زیاد وجود دارند – که تفاوت سنی یکی از آن ها نزدیک به 40 سال است.

مطلب مرتبط: ۱۰ حقایق شگفت انگیز درباره گلادیاتورها: مشهورترین چهره های روم باستان

بلیک لایولی و رایان رینولدز

اختلاف سنی: 11 سال

این زوج زیبا در صحنه فیلمبرداری “فانوس سبز” با هم آشنا شدند. درست زمانی که لایولی توانسته بود فیلم “دختر سخن چین” را با موفقیت به پایان برساند تنها 22 سال داشت. و آن زمان رینولدز 33 ساله بود (و با اسکارلت جوهانسون، بازیگر همکارش ازدواج کرده بود. اما این ازدواج تا سال 2011 دوام کرد و از هم جدا شدند. سپس لایولی و رینولدز در سال 2012 با هم ازدواج کرده و اکنون صاحب دو دختر به نام های جیمز و اینز هستند.

از مشهورترین زوج‌ها با تفاوت‌های سنی زیاد، جورج کلونی و امل علم‌الدین

اختلاف سنی: 17 سال

در کمال تعجب همه، مشهورترین مجرد جهان سرانجام با وکیل حقوق بشری که 17 سال از او کوچکتر بود، ازدواج کرد. کلونی 52 ساله بود که از علم الدین 35 ساله در آن زمان خواستگاری کرد و این زوج خیلی زود عروسی پر زرق و برق در ایتالیا برگزار کردند. و اکنون این دو زوج  یک دوقلو به نام های الکساندر و الا دارند.

مطلب مرتبط: میلیاردرهای مشهور از چه گوشی‌هایی استفاده می کنند؟

بیانسه و جی_زی

اختلاف سنی: 12 سال

ملکه بی و جی زی زمانی با هم آشنا شدند که بی تنها 19 سال و جی زی 31 سال سن داشت. آن ها در مراسمی مخفی در سال 2008 با هم ازدواج کردند. و اولین فرزند آن ها دختری به اسم بلو آیوی در سال 2012 و دوقلوهای سر و رومی در سال 2018 متولد شدند.  آن ها با همکاری در زمینه موسیقی به زندگی مشترکشان ادامه می دهند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

اختلاف سنی: 11 سال

وقتی جوانترین عضو برادران جوناس که اکنون 29 سال دارد نامزدی خود را با پریانکا چوپرا، ستاره خیره کننده «کوانتیکو» اعلام کرد. همه دنیا تعجب کردند. ظاهراً این زوج مشهور از طریق دوستان شان با هم ارتباط داشتند. و هنگامی که در نهایت با هم وارد رابطه دوستی شدند، فقط دو ماه طول کشید تا پریانکا حلقه ازدواج را دستش کند. هنگامی که شایعات قرار اولین ملاقات آن ها پخش شد. جیمی کیمل مجری برنامه تاک شو با چوپرا در مورد اختلاف سنی زیاد آن‌ها شوخی کرد و از او پرسید: “آیا با نیک جوناس قرار می گذارید؟ 11 سال سن زیادی نیست؟.” این بازیگر با خنده گفت: “من سن او را نپرسیدم. 11؟ من این را نمیدانستم. خوب شد گفتید.”

مطلب مرتبط: ویژگی افراد باهوش: ۱۸ خصیصه که انسان های باهوش را از بقیه متمایز می کند

از مشهورترین زوج‌ها با تفاوت‌های سنی زیاد، دیوید فاستر و کاترین مک فی

اختلاف سنی: 34 سال

تهیه کننده مشهور موسیقی 72 ساله و برنده سابق “امریکن آیدل” نامزدی خود را در جنوری 2018 اعلام کردند. و این خبر به سرعت در صفحات اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و یکی از نکات مهم این بحث اختلاف سنی 34 ساله آن ها با هم بود. حتی بزرگ فاستر، ارین فاستر، که یک سال از مک‌فی بزرگتر است. در رسانه‌های اجتماعی با اظهار نظر «مامان جون» با اعلام خواستگاری آن دو شوخی کرد.

الن دی جنرس و پورشا دروسی

اختلاف سنی: 15 سال

به نظر می رسد تعداد کمی از مردم می دانند که مجری و بازیگر محبوب برنامه تاک شو اختلاف سنی زیادی با همسرش دارد. اما علیرغم اختلاف سنی زیاد، این زوج در سال 2004 که با هم آشنا شدند. تقریبا از همان نگاه اول می‌دانستند که همدیگر می‌خواهند. دی جنرس به People گفت: “من برای عشقی که در زندگی‌ام وجود دارد بسیار سپاسگزارم، زیرا همه آن را پیدا نمی‌کنند. همه بهترین دوست و همراه زندگی خود را پیدا نمی کنند. این زوج در سال 2008 – پس از این که دادگاه عالی کالیفرنیا ممنوعیت ازدواج همجنس گرایان را لغو کرد. در یک مراسم خصوصی زیبا در املاک خود در بورلی هیلز ازدواج کردند.

مطلب مرتبط: از هفته های زردک استیو جابز تا حمام یخ تونی رابینز؛ ۷ عادت افراد ثروتمند و فوق العاده موفق

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز

اختلاف سنی: 13 سال

خوب، خوب، خوب، آن چه را که دل می خواهد، همان می‌شود. این هنرپیشه آزاد و مدل سابق ویکتوریا سیکرت و مجری برنامه تلویزیونی، زمانی که آلوز 23 ساله و مک کانهی 36 ساله بود با هم آشنا شدند. و به گفته مک کانهی، او در آن زمان به دنبال عشق نبود، اما وقتی همسفر خود را تشخیص داد، فقط می‌خواست با او باشد. “من راه خودم را می‌رفتم، به دنبال عشق نبودم. طولی نکشید که سرنوشت راه خود را پیدا کرد. و سپس، این زن شگفت انگیز از میدان دید من عبور کرد و من فکر کردم، “این کیست؟” و این کامیلا بود. پس از شش سال این زوج صاحب 3 فرزند شدند و سرانجام در سال 2012 نامزد و ازدواج کردند.

از مشهورترین زوج‌ها با تفاوت‌های سنی زیاد، مایکل داگلاس و کاترین زیتا جونز

اختلاف سنی: 25 سال

گاهی اوقات قرار است چنین شود. علیرغم 25 سال اختلاف سنی آن ها، ستاره ها همه از عاشقانه شیرین این دو استقبال کردند. داگلاس و زیتا جونز هر دو در 25 سپتامبر به فاصله 25 سال از هم متولد شده‌اند. این زوج خوش تیپ در سال 2000 زمانی که یکی 31 و دیگری 56 ساله بودند با هم ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند. در حالی که ازدواج آن ها نقاط ناخوشایندی داشت. با تشخیص سرطان گلو برای داگلاس و زیتا جونز که اخیرا از اختلال دوقطبی خود سخن گفته، این زوج مثل همیشه کنار هم باقی مانده اند.

مطلب مرتبط: ۷ آدم مشهوری که مرگ خود را پیش بینی کردند

مگان مولالی و نیک آفرمن

اختلاف سنی: 11 سال

این دو نفر کمدین زمانی که آفرمن 29 ساله و مولالی 41 ساله بود با هم آشنا شدند و در سال 2003 ازدواج کرده اند. در حالی که این زوج کارهای زیادی را جداگانه انجام می دهند، آن ها با هم تور می روند و اغلب در پروژه های یکدیگر به طور مهمان حضور می یابند. برای مثال، مولالی نقش معروف یکی از بازیگران سابق تامی ران سوانسون را در برنامه تلویزیونی آفرمن «پارک‌ها و تفریح» داشت. راز موفقیت زندگی زناشویی آن ها چیست؟ مولالی به GQ گفت: “ما یک قانون دو هفته‌ای داریم. ما هرگز بیش از دو هفته از هم جدا نیستیم.”

مطلب مرتبط: جلوه های ویژه از زیباترین بازیگران زن بالیوود در سال ۲۰۲۱

از مشهورترین زوج‌ها با تفاوت‌های سنی زیاد، هریسون فورد و کالیستا فلکهارت

اختلاف سنی: 22 سال

زمانی که هریسون فورد و فلکهارت شروع به گذاشتن قرار ملاقات کردند، مردم باورشان نمی‌شد. ولی حالا آن ها یکی از زوج‌های هالیوود با طولانی‌ترین رابطه هستند. این جفت که همه را شگفت زده کردند در سال 2002 زمانی که فلوکهارت 38 ساله و فورد 60 ساله بود وارد رابطه شده. و در نهایت در سال 2010 ازدواج کردند. فلوکهارت قبلاً مادر پسرخوانده‌ای به اسم لیام بود که پس از ازدواج فورد پدر قانونی او شد.در مورد فاصله سنی زیاد آن ها تعجب می‌کنید؟ فلوکهارت به مردم می گوید که حتی متوجه این تفاوت سنی نمی شود. گاهی اوقات حتی می گویم، وای، فراموش می کنم که او 22 سال از من بزرگتر است. سن اصلا در رابطه ما تأثیری ندارد. من از ظاهر صبحگاهی او خوشم می آید. خوش تیپ نیست، اما زیباتر است. او شبیه یک پسر بچه می‌ماند.

مطلب مرتبط: بیماری که ساده می گیریم؛ ۱۰ تن از مشهورترین آدم های که به افسردگی دچار بوده اند

الک بالدوین و هیلاریا توماس

اختلاف سنی: 26 سال

پس از طلاق بد و علنی بالدوین از همسر اولش، بازیگر کیم بسینجر. او دوباره عاشق مربی یوگا خود، هیلاریا توماس که 26 سال از او کوچکتر بود شد. این زوج در سال 2012 ازدواج کردند و اکنون پدر و مادر چهار فرزند هستند. هیلاریا ادعا می‌کند که تفاوت نسلی آن‌ها بر نحوه زندگی و مسئولیت آن ها در قبال فرزندانشان تأثیر ندارد. از سویی هم بالدوین اخیرا درگیر ماجرای شلیک در سر صحنه فیلم‌برداری شد. که در آن “هالینا هاچینز” فیلمبردار 42 ساله این گروه کشته و “جول سوزا” کارگردان فیلم “زنگار” زخمی شد. هرچند این شوک بزرگی برای هالیوود بود و بسیاری ها استفاده از اسلحه واقعی در ساخت فیلم ها زیر سوال بردند. اما هیچ تاثیری بر زندگی الک بالدوین و هیلاریا توماس به وجود نیامد.

مشهورترین زوج‌ها با تفاوت‌های سنی زیاد، جیسون استاتهام و رزی هانتینگتون وایتلی

اختلاف سنی: 20 سال

این ستاره اکشن و مدل در صحنه فیلمبرداری «ترانسفورمرز» با هم آشنا شدند. و در سال 2010 زمانی که استاتهام 43 ساله بود و هانتینگتون وایتلی تنها 23 سال داشت، رابطه و ملاقات خود را شروع کردند. پس از پنج سال آشنایی، این زوج در سال 2016 نامزد کردند و اولین نوزاد خود را به دنیا آوردند. پسر آن ها جک، در جون 2017 به دنیا آمد. اکنون پس از تولد دومین فرزند آن ها، این زوج صاحب یک دختر شده‌اند.

مطلب مرتبط: فهرست کامل ۶۹ دوشیزه دنیا یا میس ورلد از سال ۱۹۵۱ تا ۲۰۱۷

سم و آرون تایلر جانسون

امبر تامبلین و دیوید کراس

اختلاف سنی: 19 سال

بازیگر سابق «جوان آرکادیا» و شوهر کمدین‌اش قطعاً با نزدیک به دو دهه اختلاف سنی خود. باعث تعجب بسیاری ها در سال 2012 شدند. درست زمانی که آن ها از عاشقانه های خود در صفحات اجتماعی حرف زدند. در آن زمان تامبلین 25 ساله و دیوید کراس 44 سال سن داشت.

از مشهورترین زوج‌ها با تفاوت‌های سنی زیاد، سارا پلسون و هالند تیلور

اختلاف سنی: 32 سال

جای تعجب ندارد وقتی سارا پلسون 40 ساله در 2015 از آشنایی خود با هالند تیلور 72 ساله سخن زد، بسیاری شگفت زده شدند. پس از ملاقات در یک مهمانی شام 12 سال قبل، این زوج سال ها بعد از طریق توییتر، دوباره به هم وصل شدند. که برای بقیه جای تعجب دارد. اما این بدان معنا نیست که این زوج از بحث و جدل پیرامون زندگی خود بی اطلاع هستند. پلسون به ساندی تایمز گفته: «مردم به من و هالند نگاه می‌کنند و می‌گویند: “مامان مشکلاتی دارد”. اما واقعیت این است که آن ها با هم خوشحال هستند و سن هیچ تغییر در حس آن ها نسبت به هم ایجاد نکرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان