چرا برخی از مردم فکر می کنند که مردان طاس به شدت جذابند؟

توسطتحریریه خبرنامه

تیر ۳۰, ۱۳۹۹ به روز رسانی : تیر ۳۰, ۱۳۹۹

آقایان نترسید! حتی اگر هر روز حجم موهای‌تان کم می‌شود، باز هم جایی برای نگرانی نیست. علم حالا پشت شماست! مطابق با مطالعه‌ای که در دانشگاه پنسیلوانیا انجام شد، مردان با سرهای تراشیده بسیار جذاب‌تر از مردانی هستند که سر پرمو دارند!

و خانم‌ها! دلیلی وجود دارد که فکر می‌کنید برخی از مردها، با سر طاس بسیار جذاب هستند. در واقع علم دلایلی برای این ایده دارد!

۴ دلیل که چرا مردان طاس جذاب‌ترند

۱. پذیرفتن طاسی، سطح اعتماد به نفس شما را بالا برده‌است

مردها با کم شدن حجم موهای‌شان نگران می‌شوند و می‌کوشند مشکل را به گونه‌ای حل کنند. اما آنهایی که حقیقت را می‌پذیرند و موهای‌شان را می‌تراشند به چنان اعتماد به نفسی دست پیدا می‌کنند که دیگر نگران فشار اجتماع نیستند. و بله، اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر آدمی است! این ویژگی به ویژه برای زنان بسیار جذابیت دارد و به همین دلیل است که برای بسیاری از آنها مردان طاس جذاب هستند!

مطلب مرتبط: ۹ شیوه تقویت اعتماد به نفس که برای موفقیت های بزرگ الزامی است

۲. زنان به صورت مردان دقت می‌کنند

تماس چشمی یکی از قدرتمندترین اشکال زبان بدن است که بسیاری از محققان گفته‌اند اگر درست انجام شود هم اعتماد به نفس و هم جذابیت را برمی‌انگیزد. زنان در غیاب سر پرمو، باید به چشم‌های مردان نگاه کنند و همین تماس چشمی ایجادشده، آنها را برای‌شان جذاب‌تر می‌کند. با تماس چشمی، اعتماد شکل گرفته بین زن و مرد هم بیشتر می‌شود.

مطلب مرتبط: ۸ زبان نامناسب بدن که باید همین امروز کنار بگذارید

۳. حس مادرانه

در تئوری دیگری، مردان طاس، زنان را به یاد بچه‌ها و نوزادان می‌اندازند! این بدان معنا نیست که آنها جذاب‌ترند چون شبیه کودکان هستند، بلکه در واقع با نگاه به آنها حس مادرانه در وجود زنان شکل می‌گیرد. البته نه همه زنان، ولی بسیاری از آنها این حس را تجربه می‌کنند. آنها به مردان طاس نگاه می‌کنند، حس مادرانه در وجودشان ایجاد می‌شود و او را دوست‌داشتنی می‌بینند. هرچند این مورد هنوز تئوری است اما یکی از دلایل ممکنی است که مردان بدون مو زنان بیشتری را جذب می‌کنند و جذاب‌تر دیده می‌شوند.

۴. مردان طاس باهوش‌تر تلقی می‌شوند

مطابق با مطالعه‌ای که در دانشگاه زارلاند و با حضور ۲۰ هزار تن صورت گرفت، مردان طاس باهوش‌تر دیده می‌شوند.

مطلب مرتبط: ۹ عضو بدن که میزان هوش شما را نشان می دهند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *