جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
2.3
(7)

اگر می‌پرسید کدام مدل‌ها به موهای مجعد می‌آیند، باید موهایتان را در نظر بگیرید. حتی اگر موهای شما در دسته مجعد یا موج دار باشد، مدل موی مورد نیاز هر کس متفاوت است.اگر موهای شما مجعد است، ممکن است متوجه شوید که فر موهای شما تا موقع خواب در شب عالی هستند، اما وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، می شکند و بهم می ریزد. دلیل اینکه موهای شما اینگونه است در واقع به دلیل فرم آن است. با این حال، با کوتاه کردن مناسب، می توانید از این مشکل جلوگیری کنید و مناسب ترین مدل موهای خود را پیدا کنید.در واقع با کوتاه کردن مناسب موهای مجعد می توانید مناسب ترین مدل مو را پیدا کنید. پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال 2022 در اینجا لیست شده است.

مدل موی کوتاه برای موهای مجعد

می توان گفت خانم هایی که دارای موهای مجعد طبیعی هستند در حالت دادن به موهای خود خوش شانس ترند. زنانی که چندان خوش شانس نیستند باید کمی بیشتر از موهای خود مراقبت کنند تا فر یا موج های خود را زیباتر کنند.

استفاده از مدل های کوتاه روی موهای مجعد به موها حجم داده و زیبایی آن ها را برجسته می کند. اگر می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید، می‌توانید مدل‌هایی به کوتاهی پیکسی یا مدل‌های باب بلندتر را انتخاب کنید. مدل موی کوتاه به موهای مجعد کمک می کند تا حالت کرکی داشته باشند. با توجه به اینکه موهای کرکی و طبیعی در بین ترندهای سال 2022 وجود دارد، می توانید با کوتاه کردن موهای خود به راحتی ترند امسال را دنبال کنید.

وقتی برای موهای مجعد تحقیق می کنید، با مدل موهای کوتاه زیادی مواجه می شوید. با دیدن این مدل ها متوجه خواهید شد که در واقع چند گزینه دارید. با مشاهده مدل های موجود در لیست ما، می توانید در مورد مدل موی مناسب با نوع صورت خود تصمیم بگیرید و با لذت از موهای خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

موهای مجعد پیکسی

مدل پیکسی نه تنها برای موهای صاف مناسب است. موهای مجعد نیز می توانند از این مدل مو استفاده کنند. اگر موهای شما به طور طبیعی مجعد است، به لطف استایلرها می توانید با خیال راحت مدل پیکسی را انتخاب کنید.

موهای مجعد پیکسی

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت: چه مدل مویی به شما می آید؟

باب نامتقارن کوتاه

اگر به دنبال یک مدل موی غیر معمول هستید و مطمئن نیستید که چگونه موهای خود را برای آن کوتاه کنید، باب کوتاه نامتقارن برای شما مناسب است. با این سبک می توانید فرهای طبیعی خود را برجسته کنید و همه نگاه ها را به سمت خود معطوف کنید. می توانید به راحتی از یک برش کوتاه نامتقارن با موهای مجعد و موج دار خود استفاده کنید و موهای خود را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید.

باب نامتقارن کوتاه

موهای تراشیده شده کناره ها

می توان گفت که موهای تراشیده شده در کنار هم ترند امسال است. این برش نه تنها جذاب است بلکه یک مدل موی مجعد بسیار مدرن است. همه ی موهای مجعدی که می خواهند مدل کوتاهی را امتحان کنند می توانند این مدل را امتحان کنند که وقتی وارد هر محیطی می شوید همه متوجه شما می شوند.

موهای تراشیده شده کناره ها

مدل موهای فر متوسط

اگر نمی‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید، می‌توانید با طول متوسط ​​موهای عالی داشته باشید. حتی برای موهای متوسط، موهای مجعد طبیعی، و همچنین برای کسانی که می خواهند موهای صاف خود را با حالت دهنده ها موج بزنند، ایده آل است. اگر موهای شما مجعد نیست، می توانید با استفاده از اتو مو، موج هایی طبیعی به دست آورید.

بیشتر بخوانید: ۷ استایل زمستانی شیک و مد روز که در این زمستان بدرخشید

پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال 2022؛ موهای موج دار با بالیاژ بلوند

اگر موهای شما به طور طبیعی موج دار یا مجعد نیست. می توانید با حالت دادن به آن با گرما یا با رول، موج های زیبایی به دست آورید. این برش لایه ای با بالیاژ بلوند  برای خانم هایی که دوستدار موهای موج دار یا مجعد هستند، ایده آل است. این کوتاهی با طول متوسط ​​به موهای شما کمک می کند تا شاداب تر و موج دار تر به نظر برسند.

پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال 2022

تو موها را کوتاه کن

موهای کوتاه U با طول متوسط ​​برای خانم‌هایی که می‌خواهند موهایشان را بلندتر کنند و هدفشان برجسته‌تر کردن فر موهایشان است، ایده‌آل است. در کات U می توانید با لایه هایی که آرایشگرتان روی موهایتان می گذارد وزن موهایتان را کم کنید و از طرفی به موهایتان حجم بدهید.

موهای کوتاه U

بیشتر بخوانید: گلیسیرین و کاربرد آن: فواید گلیسرین برای سلامت پوست، مو و ناخن

چتری تا شانه

اگر می‌خواهید موهایتان را با طول متوسط ​​استفاده کنید. می‌توانید با کوتاه کردن چتری‌ها و انداختن چتری‌ها به کنار، به فر موهایتان بیافزایید. اگرچه خانم‌هایی که موهای مجعد دارند گاهی از حجم موهایشان می‌ترسند. اما چیزی که واقعاً اهمیت دارد نحوه توزیع این حجم در سراسر موهاست. وقتی موهای خود را با توجه به نوع موهای خود کوتاه کنید و از محصولات مناسب استفاده کنید. متوجه خواهید شد که هیچ نگرانی از بابت موخوره نخواهید داشت.

 پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال 2022

از پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال 2022؛ برش متوسط ​​برای صورت های گرد

خانم های با موهای مجعد و صورت گرد می توانند از این مدل مو استفاده کنند. می‌توانید از موهای خود با لایه‌های برش‌شده مختلف که خیلی کوتاه نیستند استفاده کنید. زیرا وقتی هیچ لایه‌ای روی موهای مجعد متوسط ​​وجود ندارد، موها محو می‌شوند.

برش متوسط ​​برای صورت های گرد

برش نامرتب قد وسط با حاشیه

اگر می‌خواهید از موهایتان به‌طور نامرتب استفاده کنید، می‌توانید موهای حجیمی داشته باشید. به این صورت با افزودن لایه‌ها و فر به موهایتان، مراقبت از آن‌ها بسیار آسان است. می توانید این مدل را با برش دادن انتهای چین ها با استفاده از زاویه 90 درجه به صورت گرد بدست آورید. سپس از آرایشگر خود بخواهید چتری های اطراف صورت شما را کوتاه کند.

برش نامرتب قد وسط با حاشیه

مدل موهای مجعد بلند

استفاده از موهای مجعد به خصوص با مدل های بلند بسیار دشوار است. اگر موهای شما مجعد است و می خواهید از آنها بلند استفاده کنید. می توانید با مدل موی مناسب به این امر برسید.

موهای بلند را به صورت V کوتاه کنید

اگر موهایتان متوسط ​​تا بلند است، می‌توانید از مدل V استفاده کنید تا موهای جلویی شکیل‌تر به نظر برسد. این مدل مو مخصوصاً برای موهای نازکی که نمی توانند بیش از حد لایه لایه شوند، ایده آل است. در برش V، قسمتی که مو در آن شکل می‌گیرد. قسمت جلویی و قسمت‌های پشتی به همان اندازه و بدون چین خواهد بود.

مو به صورت V

از پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال 2022؛ موج های کوتاه و ساحل

اگر موهای شما بلند و مجعد است، می توانید با افزودن لایه های کوتاه به موهایتان، موهای حجیمی داشته باشید. بدون اینکه طول آن را کوتاه کنید. موهای مجعد بلند معمولاً به حجم نیاز دارند. بنابراین می توانید با لایه هایی که خیلی کوتاه نیستند به این هدف برسید.

 پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال 2022

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان