جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.7
(3)

آیا می خواهید تغییری در موهای خود ایجاد کنید. اما هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید که چگونه اصلاح کنید؟ اول از همه، باید مشخص کنید که چه ویژگی های صورت دارید. گرد، مثلثی، مستطیلی و …. در اینجا نحوه انتخاب مدل مو توسط متخصص آرایشی توصیه شده است. اکنون که در مورد فرم صورت خود آشنایی پیدا کرده اید، می توانید مدل مویی را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با شما باشد. با راهنمای انتخاب مدل مو با خبرنامه همراه باشید.

تشخیص فرم صورت

قبل از هر چیز باید شما بدانید که فرم صورت شما چه شکلی است. به آینه نگاه کنید و سپس نگاهی به مدل هایی که در تصویر زیر می بینید، بیندازید. به آسانی خواهید توانست نوع فرم صورت خود را بفهمید. پس از فهمیدن فرم صورت، می توانید به آسانی مدل موی خود را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب مدل مو

راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت بیضی: همه کاره ترین از همه

اگر اجزای صورت شما بیضی شکل باشد، حالت دادن به موهایتان بسیار آسان خواهد بود. به گفته متخصصان زیبایی، این فرم صورت تقریباً در انواع مدل موهای کوتاه، از موهای کوتاه گرفته تا موهای بلند، نتایج موثری می دهد. حتی اگر موهای کمی بلندتر را ترجیح می دهید، می توانید مطمئن باشید که بسیار به چهره شما می آید.

موهای با طول متوسط ​​زمانی که به خوبی مراقبت شوند عالی به نظر می رسند. سبک‌های کامل‌تر، لایه‌ای و بی‌نقص را در نظر بگیرید. زیرا هر چه موها بلندتر و پرتر باشند، کنترل آن آسان تر است.

اگر موهای شما نازک است، بهتر است مدل موهایی با لایه های بلند و کم پشت را امتحان کنید. زیرا لایه های زیاد، موها را نازک تر و کم پشت تر نشان می دهد.

راهنمای انتخاب مدل مو

فرم صورت گرد: مدل موی مربعی را انتخاب کنید

اگر فرم صورت شما گردتر از بیضی است، ممکن است بخواهید مدل موی بلندتری را انتخاب کنید. مدل موی کوتاهتر بخواهید، زیبایی بهتری به چهره شما می دهد. اگر به طور معمول موهای خود را از وسط جدا نمی کنید، می توانید آن را با این مدل مو امتحان کنید. قانون اساسی برای صورت های گرد؛ ترجیح دادن مدل موی مربعی بیشتر است.

راهنمای انتخاب مدل مو

راهنمای انتخاب مدل مو با توجه صورت مثلثی: پشت گوش و الگوهای بافتنی

صورت های مثلثی با پیشانی کوچکتر و خط فک پهن تر دسته بندی می شوند. در این تیپ‌های صورت که طول چانه را برجسته می‌کنند، باید مدلی را انتخاب کنید که در آن مدل‌های بافتنی، مدل‌های پشت گوش و جزئیات چانه نوک تیز به چشم بیاید. همچنین باید از بریدن چتری خودداری کنید زیرا پیشانی شما باریک است.

راهنمای انتخاب مدل مو

شکل صورت قلب: استخوان های گونه را برجسته کنید

اگر چهره ای قلبی شکل دارید، باید در انتخاب مدل موی جدید دقت ویژه ای داشته باشید. برش شما به نواحی پایینی صورت شما عرض اضافه می کند. در حالی که پهنای قسمت بالایی صورت شما را کاهش می دهد. علاوه بر این، اگر بخواهید بر روی گونه های بلندی که معمولاً زنان با ویژگی های صورت قلبی شکل دارند تأکید کنید، انتخاب منطقی خواهد بود.

راهنمای انتخاب مدل مو

راهنمای انتخاب مدل مو؛ شکل صورت الماس: بهترین دوست مدل موی باب

مطمئن نیستید که صورت الماسی دارید؟ درک این موضوع در واقع ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. اگر صورت شما روی گونه ها پهن و روی پیشانی و خط فک باریک است، این معیارها را دارید. در این صورت، امتحان مدل موی باب که اخیراً مد شده است، حال و هوای متفاوتی به شما می بخشد.

راهنمای انتخاب مدل مو

شکل صورت مربع: امواج نور

اگر صورت مربعی دارید، استایل نازک و ظریف انتخابی برجسته خواهد بود. اگر می خواهید ظاهر خود را کمی لطیف کنید، باید لایه های گردتر و بافت دارتری را انتخاب کنید. موهای کمی موج دار در گرمای تابستان ظاهری جذاب به شما می بخشد.

راهنمای انتخاب مدل مو

راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به شکل صورت مستطیلی: موهای خود را به پهلو تقسیم کنید

یک صورت مستطیلی را اغلب می توان با صورت بیضی اشتباه گرفت، اما راه های مختلفی برای تشخیص آن وجود دارد. بر خلاف بیضی، صورت مستطیلی بلندتر و باریک تر است. اگر چه به طور کلی باریک تر است، شکل مستطیلی شکل صورت همچنان نمای پیشانی وسیع تری را در مقایسه با صورت بیضی ایجاد می کند. درست مثل کیت بکینسیل.

راهنمای انتخاب مدل مو

اگر این ویژگی های صورت را دارید، می توانید موهای خود را از پهلو جدا کنید و آزادانه آنها را نامرتب نگه دارید. برش مورب و نامتقارن به ویژه در انواع صورت مستطیلی عالی به نظر می رسد. اگر از فرهای بلند خوشتان نمی آید، می توانید مدل موهای کوتاه اما کمی موج دار را نیز انتخاب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان