جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
153 بازدید

شات زنجبیل؛ این نوشیدنی از قهوه بیشتر سر حال‌تون می‌کنه!

شات زنجبیل؛ این نوشیدنی از قهوه بیشتر سر حال‌تون می‌کنه!
خواندن 5 دقیقه
3
(2)

اخیرا احساس می‌کنید روزها و بعد از بیدار شدن از خواب آنطور که باید و شاید انرژی ندارید و حتی قهوه هم دیگری کاری برای‌تان نمی‌کند؟ برای‌تان یک ترکیب فوق‌العاده داریم!‌ مزایای سبک زندگی عاری از کافئین روز به روز آشکارتر و محبوب تر می شود، اما اگر صبح‌ها به کمی انرژی بیشتر نیاز دارید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ شات زنجبیل یک معجون خوشمزه، سالم و قدرتمند است که فواید فوق‌العاده ای هم دارد. این معجون قادر است ذهن و بدن شما را حسابی بیدار کند.

البته، ممکن است بتوانید شات زنجبیل از پیش آماده شده را در خواربارفروشی یا آبمیوه‌فروشی محلی خود بخرید، اما طبیعی است که این نوشیدنی هم به صورت تازه و خانگی خیلی بهتر است. هر چند نگران نباشید. تهیه شات زنجبیل در خانه آنقدری هم سخت نیست. به عنوان یک امتیاز ویژه، می‌توانید شات را از قبل برای چند روزتان درست کنید. این نوشیدنی حدود یک هفته تازه باقی می ماند یا اگر می خواهید ماندگاری بیشتری داشته باشند، می توانید آن را فریز کنید. شات زنجبیل را در برنامه روزانه تان قرار دهید و خیلی زود متوجه خواهید شد که سطح انرژی‌تان بالاتر خواهد رفت.

شات‌های زنجبیل ترکیبی ساده از زنجبیل و لیمو هستند و برای افرادی که مواد طبیعی را ترجیح می‌دهند عالی تلقی می شوند. برخی از رسپی‌ها کمی آب هم دارند یا با عسل و شربت افرا و حتی آب سیب شیرین می شوند. اگرچه دمنوش یا شات زنجبیل هم به تنهایی عالی است، اما برخی افراد طعم آن را زیادی قوی می دانند. افزودن شیرین کننده یک راه عالی برای کاهش تندی زنجبیل است.

شات زنجبیل فواید زیادی برای سلامتی دارد

اولین باری که یک شات زنجبیل را امتحان می‌کنید، خواهید دید که روزتان متفاوت آغاز می‌شود. اما آیا این نوشیدنی واقعا برای شما خوب است؟ شات زنجبیل فقط با دو ماده اصلی طبیعی که دارد،‌ واقعا برای سلامتی مفید است. لیمو منبع خوبی از ویتامین C و پتاسیم است و همچنین مقدار زیادی اسید سیتریک دارد که به گفته وبسایت Healthline می تواند به جلوگیری از سنگ کلیه کمک کند. این ماده غذایی همچنین مملو از آنتی اکسیدان است که بدن هرگز نمی تواند از آنها سیر شود. در عین حال، زنجبیل هم فواید بی نظیری برای لامتی دارد.

یکی از مزایای اصلی زنجبیل این است که خواص ضد التهابی دارد. التهاب مزمن یک مشکل واقعی است و هر کاری که بتوانیم برای کنترل آن انجام دهیم عالی است. این ریشه خوراکی خواص ضدالتهابی خود را از جینجرول، ترکیب فعال اولیه زنجبیل به دست می آورد. جینجرول همچنین یک آنتی اکسیدان است. در عین حال، وبسایت Healthline خاطرنشان می‌کند که زنجبیل به درمان حالت تهوع کمک می‌کند – برای هر کسی که از حالت تهوع صبحگاهی رنج می‌برد عالی است. شما می توانید یک کتاب را از فواید زنجبیل برای بدن بنویسید و باز هم چیزهایی برای گفتن وجود داشته باشد. یک شات زنجبیل صبح یا عصر راهی عالی برای افزایش مصرف این ریشه باورنکردنی است.

طرز تهیه شات زنجبیل

مطابق با رسپی زیر می‌توانید بهترین شات زنجبیل را آماده کنید:

  • مواد لازم:

زنجبیل: برای داشتن بهترین طعم، توصیه می کنیم از ریشه زنجبیل تازه استفاده کنید. 

آب لیمو: آب لیموی تازه همیشه طعم بهتری نسبت به آب لیموی شیشه ای دارد. 

آب نارگیل: آب نارگیل کمی شیرینی طبیعی به ترکیب اضافه می کند تا طعم تند لیمو و زنجبیل متعادل شود (اختیاری).

فلفل کاین: فقط یک قاشق فلفل کاین به این شات ها گرما می دهد و همچنین می تواند گردش خون و هضم را بهبود بخشد (اختیاری).

  • نحوه درست کردن شات زنجبیل:

– برای تهیه شات های زنجبیل به آبمیوه گیری فانتزی (و تمیز کاری زیاد) نیاز ندارید. فقط مخلوط کن پرقدرت‌تان را بیرون بیاورید و تمام!

– ریشه زنجبیل را بشویید و خرد کنید. نیازی به پوست کندن زنجبیل نیست زیرا قبل از نوشیدن آب آن را صاف می کنید. فقط آن را به صورت ریز خرد کنید تا راحت تر میکس شود.

– آب لیمو را بگیرید. طعم آب لیموی تازه به خوبی با زنجبیل جفت می شود و طعم بسیار بهتری نسبت به آب لیموی بطری دارد. همچنین دوز سالم ویتامین C را به شما می دهد.

 – مواد را مخلوط کنید تا یکدست شوند. تکه های زنجبیل و آب لیمو را با هم میکس کنید تا تکه درشتی از زنجبیل باقی نماند.

– ترکیب را صاف کنید. صاف کردن مخلوط زنجبیل و لیمو به حذف تکه‌هایی از پوست زنجبیل و الیاف مزاحم زنجبیل کمک می‌کند! برای گرفتن بیشترین آب، هنگام صاف کردن، مواد جامد را با پشت قاشق فشار دهید.

– سرو کنید. شات‌های زنجبیل به‌صورت یک‌باره و به‌عنوان یک شات سریع مصرف می‌شوند. مراقب باشید بیش از یک بار در روز ننوشید زیرا زنجبیل بیش از حد می تواند باعث سوزش سر دل شود.

نکته: موارد اختیاری این رسپی را می توانید در انتها به ترکیب‌تان اضافه کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. […] کنید و به راحتی وزن کم کنید. به علاوه می توانید طرز تهیه شات زنجبیل را نیز بیاموزید تا صبح تان بسیار سرحال تر آغاز […]

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان