جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

کدام تجهیزات دیجیتال برای فروشگاه و رستوران لازم است؟

کدام تجهیزات دیجیتال برای فروشگاه و رستوران لازم است؟
خواندن 6 دقیقه
5
(2)

برای راه اندازی یک کسب کار مانند فروشگاه و یا رستوران اولین و مهم‌ترین مرحله تهیه سرمایه برای خرید تجهیزات مورد نیاز است. وجود تجهیزات لازم در بخش‌های مختلف باعث می‌شود که شما خدمات رسانی بهتری داشته باشید و از این رو مشتریان شما نیز رضایت بیشتری داشته باشند. وجود این تجهیزات و رضایت مشتریان باعث جذب مشتری بیشتر و افزایش سود دهی شما خواهد شد. به عبارتی شما با انتخاب محصولات و تجهیزات لازم و باکیفیت باعث ماندگار شدن کسب و کار خود می‌شوید. برای آشنایی بیشتر با این تجهیزت قصد داریم در این مطلب به بررسی تجهیزات لازم برای راه اندازی فروشگاه و رستوران به صورت دقیق بپردازیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال راه اندازی کسب وکار‌هایی از این قبیل هستید و یا رستوران یا فروشگاه خود را به تازگی راه اندازی کرده‌اید و به دنبال اطلاعاتی در زمینه تجهیزات لازم برای محل کار خود هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

بارکد خوان

بارکدخوان یک وسیله‌ی دیجیتال است که در بیشتر فروشگاه‌ها و رستوران‌ها برای تشخیص نوع کالا و اطلاعات مربوط به محصول مانند قیمت آن را تشخیص می‌دهد. بارکدخوان‌ها به طور کلی در پنج نوع بارکدخوان قلمی، بارکدخوان لیزری، بارکدخوان CCD، بارکدخوان مبتنی بر دوربین و بارکدخوان چند وجهی موجود هستند. از این رو تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد بوده و برای اینکه از خرید خود راضی باشید باید به دنبال محصولی باکیفیت و کارایی بالا متناسب با کسب و کار خود باشید. لازم به ذکر است که با توجه به کیفیت هر دستگاه بارکد خوان قیمت آن نیز می‌تواند متفاوت از دیگری باشد.

قیمت بارکدخوان

لیبل پرینتر

لیبل پرینتر نیز یکی از تجهیزاتی است که امروزه در بیشتر فروشگاه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد و از آن برای چاپ برچسب‌های موجود روی کالا‌ها استفاده می‌شود. از این رو استفاده از این دستگاه پرینتر در کسب و کار‌های مختلف دارای کارایی مهمی می‌باشد. این دستگاه با نام‌های چاپگر لیبل، چابگر برچسب و پرینتر لیبل زن نیز شناخته می‌شود. لیبل‌هایی که توسط لیبل پرینتر چاپ می‌شوند دارای انواع بارکد‌ها و تگ‌ها حاوی برخی اطلاعات هستند که با استفاده از بارکدخوان می‌توان نوع کالا و اطلاعات مربوط به آن کالا را مشاهده کرد. دستگاه لیبل پرینتر می‌تواند لیبل‌ها را روی سطوح مختلف مانند مقوا، برچسب، ورقه‌های رولی و حتی سطوح فلزی چاپ کند.

فیش پرینتر

فیش پرینتر یا همان چاپگر فیش که به فاکتور زن نیز معروف است یکی از مهم‌ترین تجهیزات فروشگاهی و رستورانی به شمار می‌آید که کاربرد آن پرینت انواع رسید و فاکتور می‌باشد. فیش پرینتر‌ها به طور کلی به دو دسته فیش پرینتر سوزنی و فیش پرینتر حرارتی تقسیم می‌شوند که امروزه نمونه‌های سوزنی دیگر کاربرد زیادی ندارند و جای خود را به فیش پرینتر‌های حرارتی داده‌اند. فیش پرینتر‌های حرارتی بسیار به صرفه هستند و برای عملیات چاپ نیازی به جوهر و یا تونر ندارند. تمامی رسید‌ها و فاکتور‌هایی که در طول روز از سوپر مارکت‌ها، بانک‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و… دریافت می‌کنید همگی توسط فیش پرینتر چاپ می‌شوند. از این رو در هر کسب و کاری که مشغول به کار هستید اگر با صدور فاکتور و رسید سر و کار دارید حتما به خرید فیش پرینتر با کیفیت و کاربردی نیاز خواهید داشت.

پرینتر لیبل زن

سیستم نوبت دهی

سیستم نوبت دهی و اعلام شماره مشتری یکی از تجهیزات بسیاری کاربردی در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکزی که نیاز به اعلام شماره مشتریان دارند است. نصب و استفاده از این سیستم‌ها به دلیل امکان نصب بی‌سیم و راه اندازی آسان بسیار راحت می‌باشد. استفاده از این سیستم‌ها از ایجاد ناهماهنگی در هنگام تحویل سفارشات در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها جلوگیری می‌کند و به کار سرعت عمل می‌بخشد. این سیستم‌ها دارای ویژگی‌هایی همچون دامنه فعالیت بی سیم تا ۵۰ متر، اعلام صوتی شماره مشتریان، نمایشگر بزرگ و پر نور سه رقمی، وضوح بالا، راه اندازی بدون نیاز به کابل کشی، قابیلیت پخش موسیقی پس زمینه بین اعلام نوبت‌ها و قابلیت فراخوان نوبت مشتریان به دو صورت خارج از نوبت و ترتیبی هستند.

صندوق فروشگاهی

یکی از موارد بسیار پرکاربرد در انواع مشاغل استفاده از صندوق‌های فروشگاهی است. این صندوق‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی هستند و استفاده از آن می‌تواند کار را بسیار راحت کند. از ویژگی‌های این صندوق‌ها می‌توان به ارائه گزارش‌های جزئی، سرعت بالاتر وارسی اطلاعات، گزارش دهی صحیح، دسته بندی سریع، پیگیری ساده‌ی لیست کالاها و گزارش‌های شغلی اشاره کرد. از این رو اگر می‌خواهید در محل کارتان همه چیز سر جای خود باشد و کار‌ها به صورت منظم انجام شود حتما از یک صندوق فروشگاهی استفاده کنید.

صندوق فروشگاهی

خرید انواع لوازم فروشگاهی با بهترین قیمت

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد یکی از مهم‌ترین موارد در راه اندازی هر فروشگاه و رستورانی داشتن تجهیزات لازم و کافی می‌باشد. وجود این تجهیزات باعث راحتی کار و سرعت بخشیدن به آن می‌شود. از این رو پیش از هر چیز باید اقدام به تهیه بودجه لازم برای تهیه این تجهیزات نمایید. تهیه این محصولات ممکن است با پرداخت هزینه‌ی زیادی همراه باشد از این رو باید به دنبال محصولاتی باکیفیت از فروشگاه‌های معتبر باشید تا از خرید محصولات تقلبی جلوگیری کنید. امروزه فروشگاه‌ها و حتی سایت‌های اینترنتی زیادی به فروش انواع محصولات و تجهیزات مربوط به فروشگاه‌ها و رستوران‌ها باکیفیت بالا و قیمت مناسب پرداخته‌اند که یکی از آن‌ها فروشگاه اینترنتی هزار مارکت می‌باشد. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هزار مارکت می‌توانید انواع تجهیزات رستورانی و فروشگاهی و موارد دیگر را با بهترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت تهیه نمایید.

سخن پایانی

راه اندازی کسب و کار‌های فروشگاهی و رستورانی امروزه به یکی از سرمایه گذاری‌های محبوب میان بیشتر مردم تبدیل شده و بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی فروشگاه‌ها و رستوران‌ها خود هستند. بعد از خرید یا اجاره محل مورد نظر برای راه اندازی فروشگاه یا رستوران مهم‌ترین مورد تهیه تجهیزات لازم برای طی کردن پروسه کاری است. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی این کسب کار‌ها هستید و یا خودتان رستوران یا فروشگاهی را به تازگی افتتاح کرده‌اید به اطلاعاتی در زمینه تهیه محصولات مورد نیاز و ضروری خواهید داشت. مطالعه این مطلب به شما کمک می‌کند تا یک دید کلی در زمینه تجهیزات مورد نیاز محل کار خود داشته باشید و از کاربرد و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها آشنا شوید. تمامی این موارد به شما کمک می‌کند تا انتخابی درست و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان