جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

شرکت صنایع دستی آقاجانی، به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم بزرگداشتی در 12 اردیبهشت 1403، جهت تقدیر و احترام از کارگران و هنرمندان خوش ذوق این مجموعه، برگزار کرد.

آقای علی اکبری: معاون صنایع دستی آقاجانی، در نکوداشت این روز فرخنده گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، کارگر و کارآفرین دو همکار در خط مقدم نبرد اقتصادی هستند.

وی افزود: استقلال یک کشور، وابسته به کار است.

هر نوع کاری که بشریت را ارتقا بدهد، با عزت و احترام همراه است و باید با خوبی از آن یاد کرد؛ چرا که هیچ کاری بی اهمیت نیست.

“کارگران” از شریف ترین طبقه های اجتماع هستند که با زحمت و تلاش فراوان، سبب چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی می شوند.

«روز کارگر»، روز فریاد، عدالت و همبستگی همه اقشار جامعه است. شما، شاهدان بزرگی هستید؛ بزرگان افکار، آرزوها و تلاش هایی که باعث شده اند در هر روز و هر ساعت، در تمامی زمینه های کاری، بهترین نتیجه را بگیریم.

آقای اکبری در پایان گفت:

با عنایت و پشتیبانی همه جانبه مدیر عامل محترم شرکت “جناب آقای امیر آقاجانی” با هر آنچه در توان داریم، جهت ارائه بهترین شرایط و خدمات برای کارگران عزیز تلاش می کنیم تا اینگونه نشان دهیم که برای شما عزیزان اهمیت ویژه ای قائل هستیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم لوح هایی جهت یادبود به ۳۰ نفر از پرسنل زحمتکش این مجموعه با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه استان اصفهان همچون آقای دکتر عبدللهی معاون محترم صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان، جناب آقای دکتر قربانی فرماندار شهرستان برخوار، مهندس یاری شهردار دولت آباد، جناب سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار، سرکار خانم منیره عامری رئیس محترم اداره کار، تعاون شهرستان برخوار و سردار رضایی مدیر عامل منطقه صنعتی دولت آباد اعطا شد.

صنایع دستی آقاجانی؛ نماد هنر  نصف جهان

زمانی که صحبت از صنایع دستی لوکس می شود، خرید از معتبرترین برندها اهمیت بالایی پیدا می کند. چون نام برند است که کیفیت محصولات را تضمین می نماید.

«شرکت صنایع دستی آقاجانی» یکی از برندهای مطرح تولید صنایع دستی ایرانی فیروزه کوب در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال 1384 با “مدیریت امیر آقاجانی”در اصفهان آغاز کرد.

این مجموعه با برنامه ‌ریزی بلند مدت، به کارگیری سنگ فیروزه نیشابور اصل، زیر ساخت و مواد اولیه مرغوب، ارائه‌ محصولات اصیل و با کیفیت ایرانی، توانست در مدت زمان کمی سهم شایانی از بازار صنایع دستی ایران را به خود اختصاص دهد.

“برند آقاجانی” ضمن تأمین نیاز بازار داخل، محصولات نفیس فیروزه کوبی خود را به سایر کشورهای جهان صادر می کند.

به طور کل فعالیت های شبانه روزی تیم تولید این مجموعه باعث شده تا به یکی از پیشتازان عرصه‌ تولید و توزیع صنایع دستی در ایران و جهان تبدیل شود و همیشه حرف برای گفتن داشته باشد. و شعار ما، کیفیتی متمایز، زیبایی و اصالتی ماندگار است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان