جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
1420 بازدید

یه ظرف بدون دَرَم اما یه گنج درونم پنهان شده، من چی هستم؟

یه ظرف بدون دَرَم اما یه گنج درونم پنهان شده، من چی هستم؟
خواندن 2 دقیقه
4.1
(32)

حل معما و پازل یک فعالیت خانوادگی عالی یا سرگرمی انفرادی جذاب است. این که آیا معمای انتخابی شما توهم نوری است یا جدول کلمات متقاطع، فرقی نمی‌کند چون به هر حال هر مدل معمایی به مغز شما نیرو می‌دهد. محبوبیت معما و چیستان بخشی از یک تاریخ بسیار طولانی است.

انواع و اقسام بسیار زیادی از معما و تست هوش وجود دارد. همه ما می‌دانیم که تست‌های هوش به دلیل اینکه مهارت‌های مغزی و شناختی را بهبود می‌دهند برای کودکان فوق العاده مفید هستند، اما آیا می‌دانستید که مغز بزرگسالان نیز می‌تواند از تست‌های هوش و معما‌ها سود ببرد؟

و اما چیستان امروز:

من یک ظرف بدون در هستم، نه قفل دارم و نه لولا، اما گنجی طلایی در من مخفی است!‌ بگو من چیستم؟

101 Brain Teasers for Adults (with Answers) - Parade

پاسخ چیستان

خوب بگویید ببینیم پاسخ چیستان را متوجه شدید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است که آفرین. لطفا برای‌مان در بخش نظرات بنویسید که چقدر طول کشید تا به جواب برسید. اگر هم نه که پاسخ را در زیر می‌بینید:

.

.

.

پاسخ چیستان امروز ما تخم مرغ است، تخم مرغ!‌ بله این ماده غذایی گنجی طلایی درون خود دارد اما نه دری دارد و نه قفلی!

کلام پایانی

خوانندگان گرامی خبرنامه، خوشحالیم که در این مطلب هم کنار ما بودید. در صورتی که به معما و چیستان علاقه دارید می‌توانید در بخش چیستان خبرنامه به موارد دیگر دست پیدا کنید. لطفا با نظرات و انتقادات خود ما را در ارائه مطالب کاربردی‌تر یاری نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 32

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1.  نیم‌رخ
    ناشناس

    مروارید می‌شود

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان