جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
1
(1)

فلوکی فراتر از یک میمبررسی پتانسیل ارز دیجیتال Floki inu

ارز فلوکی در زمان قدرت میم کوین‌ها به وجود آمد و امروز خود را فراتر از یک میم کوین می‌دانداما آیا فلوکی ارز امنی برای سرمایه‌گذاری هست یا خیر؟ قیمت فلوکی در آینده چطور تغییر خواهد کرد؟ در این مقاله به معرفی ارز فلوکی خواهیم پرداخت و پتانسیل آن را مرور و بررسی خواهیم کردپس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست و با چه اهدافی به وجود آمد؟

ارز فلوکی اینو در ابتدا به این منظور شکل گرفت که جایگزین دوج کوین و شیبا شود و در میان برترین ارزهای دیجیتال قرار بگیردبا این حال هنوز به این هدف خود دست نیافته استیکی از مهمترین اهداف شکل‌گیری این ارز کمک گرفتن از قدرت میم کوین‌ها برای کاربردهای واقعی و اهداف خیرخواهانه بوده است.

همان‌طور که می‌دانید از سال ۲۰۲۱ از نام سگ‌ها برای توسعه ارزهای دیجیتال استفاده شد و رمز ارزهای زیادی با نام سگ و یا لوگوی این حیوان به وجود آمدنددر همان سال ایلان ماسک نیز در توییت‌هایش از یک سگ از نژاد شیبا اینو نام برد و آن را فلوکی قرار دادبه این ترتیب ایده ایجاد ارز فلوکی در ذهن چند نفر از توسعه دهندگان فناوری بلاکچین شکل گرفت و این رمز ارز پس از مدت زمانی کوتاه به وجود آمد.

از سوی دیگر توسعه دهندگان این رمز ارز به دنبال این بوده‌اند که فرصت سرمایه‌گذاری و کسب سود را به کاربران و مردم به ویژه در اختیار اقشار ضعیف جوامع قرار دهندبه طور کلی می‌توان ارکان اصلی ارز فلوکی اینو را شامل سه رکن دانست که یکی از آن‌ها فرهنگ و قدرت میم است.

توسعه دهندگان این ارز دیجیتالی بر این باورند که مردم به میم‌ها علاقه دارندبه همین دلیل ارزهای دیجیتال مورد قبول و اقبال آن‌ها واقع می‌شودنکته دیگر اینکه ابزار اصلی پروژه فلوکی، توکن فلوکی است که کاربردهای متنوع و فراوانی خواهد داشت.

از نظر توسعه دهندگان فلوکی اینو، می‌توان از فناوری بلاکچین در جهت دستیابی به اهداف خیرخواهانه استفاده کرد و با کمک ارزهای دیجیتال به بهتر شدن جهان پیرامون یاری رساندبه این ترتیب پروژه فلوکی قصد دارد در هر کدام از کشورهای توسعه نیافته در سراسر جهان یک مدرسه ایجاد کند.

این اهداف و چشم اندازها باعث شده تا در حال حاضر در سراسر جهان از این ارز به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین ارزهای دیجیتال یاد شده و به یکی از پراستفاده‌ترین آن‌ها تبدیل گردد.

بررسی پتانسیل ارز فلوکی

برای بررسی پتانسیل ارز فلوکی باید در ابتدا بدانید که این اکوسیستم چگونه کار می‌کندلازم به ذکر است که این رمز ارز در ابتدا بر بستر اتریوم راه‌اندازی شد و از استاندارد ERC20 برخوردار بودسپس به بستر BNB smart chain انتقال یافت و استاندارد آن هم به  BEP20 تغییر کرد.

در محیط این ارز برای هر کدام از معاملات مبلغی به عنوان مالیات تراکنش دریافت شده و از آن برای توسعه اکوسیستم، استخدام توسعه دهندگان، افزایش مشارکت‌ها، پرداخت هزینه‌های کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی و… استفاده می‌شود.

از آنجایی که فلوکی قصد دارد خود را فراتر از یک میم مطرح نماید، چندین سرویس را برای کاربران در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به valhala اشاره کرد که عنوان یک بازی بوده و به صورت رایگان بر روی تست نت لایه ۲ optimism kovan اجرا می‌شود.

سرویس دیگر این پروژه، فلوکی فای است که نام یک مجموعه مالی غیر متمرکز بوده و قرار است پروتکل پروجکت را راه اندازی کنداین پروژه در واقع نام رمز فلوکی لوکر بوده و راهکاری برای قفل دارایی‌های دیجیتال استاین پروژه کمک می‌کند تا کاربران بتوانند توکن‌های قابل تعویض و غیر قابل تعویض و یا LP را قفل کنند و یا برای آن‌ها فرایند آزادسازی در نظر بگیرند.

فلوکی اینو قصد دارد یک فروشگاه نیز راه اندازی کند که به طور ویژه برای توکن‌های غیر قابل تعویض به وجود آمده و محصولاتی را در خود جای داده است.

یکی دیگر از سرویس‌هایی که قرار است توسط فلوکی به کاربران عرضه و ارائه شود دانشگاه و یا پلتفرم آموزشی کریپتو استدر این پلتفرم باید محتواهای متنوعی قرار گرفته و برای کاربران مختلف با سطوح دانشی گوناگون، محتوای مناسب تدارک دیده شود.

در دسترس همه قرار دادن دیفای، از طریق مشارکت‌ها، پیشنهادات و… از دیگر سرویس‌ها و خدمات مد نظر این پروژه استبرای بررسی پتانسیل این ارز دیجیتال باید با اعضای آن نیز آشنا شده و سابقه هر کدام را بدانید.

لازم به ذکر است که فلوکی اینو را یک تیم ناشناس توسعه داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به آماندا، Jackie xu،brown whale و…. اشاره کردهیچ کدام از این افراد سابقه مشخصی ندارنداما پژوهش‌ها نشان می‌دهد که در حوزه مارکتینگ، تبلیغات و بازاریابی توانسته‌اند به موفقیت‌هایی دست پیدا کنند.

نتیجه‌گیری

با وجود اینکه ارز فلوکی خود را فراتر از یک میم کوین می‌داند و یکی از مهمترین اهداف خود را ارائه قدرت و فرصت به مردم برای کسب سود قرار داده، اما تاکنون هیچ سرمایه‌گذار بزرگ و مطرحی از آن پشتیبانی به عمل نیاورده است.

از سوی دیگر در شرایط حاضر چیزی نزدیک به ۹ تریلیون توکن فلوکی در گردش بوده اما مکانیزمی برای سوزاندن توکن برای آن تعریف نشده استبرای اینکه این پروژه بتواند به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کند باید اکوسیستم بزرگ و مطلوبی داشته باشد و در آن، توکن فلوکی به عنوان ابزار پرداخت مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین لازم است به جذب توسعه دهندگان بیشتری دست بزند تا کاربران آن نیز افزایش یابندبرای خرید ارز فلوکی و مشاهده قیمت لحظه‌ای آن می‌توانید به سایت بیت ۲۴ مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان