جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

صرافی کوینکس یکی از پرآوازه‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که خدماتی همچون خرید، فروش، و مبادله ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری را برای کاربران فراهم می‌کند. این صرافی در سال ۲۰۱۷ میلادی در هنگ کنگ تاسیس شد.

از آن زمان تاکنون، کوینکس یکی از پیشگامان در عرصه صرافی ارزهای دیجیتال بوده و با ارائه خدمات مطمئن و کارآمد به مشتریان، جایگاه معتبری در بازار کریپتو به دست آورده است. این صرافی به مرور زمان خدمات و امکانات خود را گسترش داده است و اکنون به‌عنوان یکی از صرافی‌های حرفه‌ای مشغول فعالیت است. در این مطلب به بررسی صرافی کوینکس خواهیم پرداخت. اگر یک کاربر تازه‌وارد هستید خواهید دانست که آیا این صرافی پاسخگوی نیازهای شما هست یا خیر و اگر یک معامله‌گر حرفه‌ای هستید، خواهید دانست که آیا این صرافی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ادامه معاملات‌تان باشد یا خیر. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس با بیش از ۶ سال سابقه در زمینه بازار ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت است. با وجود سابقه کم این صرافی، کوینکس با ارائه خدمات و امکانات مناسب، موفق به کسب جایگاه خوبی در میان کاربران شده است.

آیا کوینکس کاربران ایرانی را تحریم کرده است؟

امروزه به دلیل وجود مشکلاتی همچون تحریم و عدم ارائه خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال به کاربران ایرانی، انتخاب یک صرافی برای انجام فعالیت‌های مالی به یکی از دغدغه‌های معامله‌گران ایرانی تبدیل شده است. تاکنون بسیاری از صرافی‌ها همچون هات فارکس، بایننس، کوکوین و … با کاربران ایرانی قطع همکاری کرده‌اند و به همین دلیل ارائه خدمات به کاربران ایرانی موضوع بسیار مهمی است که در ابتدای مسیر معامله‌گری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خوشبختانه کوینکس جزو معدود صرافی‌هایی است که هنوز به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند و مراحل احراز هویت در آن اجباری نیست. با این وجود ممکن است دسترسی به وبسایت این صرافی برای برخی دشوار باشد که البته دلیل آن وجود قوانین فیلترینگ است. راه حل این مشکل، استفاده از یک VPN با آی پی ثابت است که مسیر را برای کاربران هموار می‌کند و به‌راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که از آی‌پی‌های آمریکا استفاده نکنید زیرا این صرافی پس از مورد شکایت قرار گرفتن توسط دادستان نیویورک، ارائه خدمات به کاربران آمریکایی را قطع کرده است.

آیا کوینکس معتبر است؟

کوینکس در حال حاضر از لحاظ حجم معاملات در رتبه ۶۶ سایت کوین مارکت کپ قرار دارد و میانگین حجم معاملات آن حدود ۳۱ میلیون دلار است که مقدار نسبتا قابل‌قبولی است.

بعد از اجرا شدن قانون احراز هویت اجباری توسط صرافی‌هایی مانند بایننس و کوکوین و …، بسیاری از معامله‌گران ایرانی به صرافی کوینکس پیوستند.

لیست شدن یک صرافی در سایت معتبر و مرجع کوین مارکت کپ، امتیاز مهمی برای آن بروکر محسوب می‌شود و حتی به اعتبار آن می‌افزاید. علاوه‌برآن، بازدید ماهیانه این صرافی حدودا ۱.۴ میلیون به‌صورت ماهانه است که رقم خوبی به شمار می‌رود. همچنین  تاکنون هیچگونه گزارشی مبتنی بر کلاهبرداری یا پولشویی صرافی کوینکس منتشر نشده است. بنابراین اینگونه می‌توان نتیجه گرفت که این صرافی از اعتبار مناسبی برخوردار است و کاربران می‌توانند با خیال آسوده از خدمات کوینکس استفاده کنند.

مزایای صرافی کوینکس

صرافی کوینکس، یکی از برجسته‌ترین و مورد اعتماد‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که امکانات و خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. برخی از امکانات این صرافی عبارتند از:

معاملات اهرمی

از جمله مزایای کوینکس، امکان ارائه معاملات اهرمی به کاربران است. این امکان از ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ فراهم شده است. معاملات اهرمی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با سرمایه کمتر، میزان بیشتری از معاملات را انجام دهند. با این حال، باید به دقت از این قابلیت استفاده کرد تا از ضررهای ناگزیر جلوگیری شود.

سپرده‌گذاری رایگان (Lending)

صرافی کوینکس امکان سپرده‌گذاری یا lending را برای کاربران فراهم کرده است. این روش به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون فعالیت مداوم در بازار ارزهای دیجیتال، درآمدزایی کنند. با این روش، کاربران می‌توانند منابع مالی خود را به صرافی وام دهند و در ازای آن بهره‌ای ثابت یا متغیر دریافت کنند.

مشارکت در پروژه‌های بلاکچین

کوینکس در آوریل ۲۰۱۹ سرویسی به نام Accelerator معرفی کرده است که به کمک و ارتقاء پروژه‌های بلاکچین می‌پردازد. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد تا در سود پروژه‌های صرافی کوینکس شریک شوند.

پلتفرم معاملاتی آسان و سریع

رابط کاربری زیبا و ساده کوینکس به کاربران احساس راحتی می‌دهد و فرآیند معاملات را ساده و سریع می‌کند. این پلتفرم از نظر سهولت استفاده و تنظیمات کاربرپسندی، از رضایت بالایی برخوردار است و تجربه تریدینگ را برای کاربران بهبود می‌بخشد.

خلاصه مطلب

صرافی ارز دیجیتال کوینکس یکی از صرافی‌های معتبر و برجسته در بازار کریپتو به شمار می‌رود که البته در میان کاربران ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارد. دلیل این شهرت آن است که این صرافی برخلاف بسیاری از صرافی‌های دیگر مانند بایننس و کوکوین، همچنان به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند.

کوینکس با ارائه خدمات و امکاناتی همچون معاملات اهرمی، لندینگ یا سپرده‌گذاری رایگان، ارائه پلتفرم معاملاتی کاربرپسند و … به یک گزینه جذاب برای معامله‌گران تبدیل شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان