جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(1)

با شروع فصل گرما، همه ما به دنبال راهکاری برای رفع معضلاتی که نور آفتاب در این فصل ایجاد می ‌کند، می افتیم. نور آفتاب می تواند مشکلات زیادی برای ما ایجاد کند، مثلا ممکن است ما را دچار بیماری گرما زدگی کند، به اشیا و وسایل ما آسیب وارد کند و یا آسیب های پوستی ایجاد کند. برای همین اغلب به دنبال روشی هستیم که از این مشکلات فرار کنیم. راهکار شما دست ماست!

خرید آفتابگیر ماشین

برای این که تا حدود زیادی از تابش مستقیم نور خورشید دور بمانید، بهترین و ساده ترین راه این است که از آفتابگیر ماشین استفاده کنید. آفتابگیرها به شیشه ماشین قلاب می شوند، در آن جا قرار می گیرند و مانع آسیب های می شود که نور خورشید ایجاد می کند. هر چند که آفتابگیر وسیله ای ساده است، اما می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد.

خرید آفتابگیر تبلیغاتی

بیایید با خرید آفتابگیر تبلیغاتی بیشتر آشنا شویم. آفتابگیرها وسایلی ساده اما کاربردی هستند که تنها وظیفه آن ها ورود نور خورشید به داخل خودرو نیست. بلکه آن ها می توانند، به عنوان یک وسیله بازاریابی قوی و موفق نیز بکار گرفته شوند. چون امکان چاپ برند، لوگو، اطلاعات کاربری و هر نکته‌ی دیگری که مدنظر شما باشد، روی آن ها وجود دارد. و همین می تواند به بیشتر دیده شدن کسب و کار شما بیانجامد. این روزها خیلی از شرکت ها به دنبال روش های تبلیغاتی ارزان اما کار آمد هستند که با کمک آن ها برندشان را نشان دهند. آفتابگیرها می توانند همان چیزی باشند که شما می خواهید.

1.آفتابگیرهای تبلیغاتی بدون محدودیت هستند!

یکی از بزرگترین مزیت های که آفتابگیرها دارد این است که در آن ها برای چاپ برندتان هیچ محدودیتی نخواهید داشت. می توانید در هر ابعادی که دلخواه تان است، اطلاعات کسب و کارتان را چاپ کنید تا در معرض دید عموم قرار بگیرد. مهم تر از همه این که، چون آفتابگیرها سطح بزرگی را پوشش می دهند و در محلی قرار می گیرند که افراد زیادی روزانه چشمشان به آن ها می خورد، بازخورد خوبی برای شما خواهد داشت.

2.چاپ روی آفتابگیرهای تبلیغاتی

آفتابگیرها معمولاً با استفاده از چاپ سیلک چاپ می شوند، اما هر مرکز فروشی، می تواند گزینه های چاپ خاصی را به شما ارائه دهد. آفتابگیر در رنگ ‌های متنوعی عرضه می‌شوند که یک طرف آن نقره‌ای و دیگری قابل تنظیم مطابق با نظرات شما مشتری گرامی است.

از آنجایی که آفتابگیرها از فاصله 8 تا 10 متری قابل مشاهده هستند، می توانید برند خود را به طور موثر تبلیغ کنید، زیرا آن ها حتی از راه دور هم قابل مشاهده می باشند. تنها توصیه ما به شما این است که برای چاپ، از فونت های کوچک و اطلاعات بیش از حد روی آفتابگیر خودداری کنید. برای افزایش عملکرد این ابزار بازاریابی، روی آن نام برند، لوگو، اطلاعات تماس و راه های ارتباطی خود را به شکل استاندارد و جذاب قرار دهید. کارشناسان ما، در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهتریت خروجی حاصل شودمرکز فروش آفتابگیر ماشین

3.چه مشاغلی می توانند آفتابگیر تبلیغاتی تهیه کنند؟

همه مشاغل می توانند با استفاده از آفتابگیر به عنوان هدایای تبلیغاتی بازاریابی مفیدی را تجربه ‌کنند. این هدیه تبلیغاتی تنها به یک صنف کسب و کار مربوط نمی شود. اما برخی از کسب و کارها که بطور تخصصی در صنعت خودرو هستند، مانند مکانیک ها، نمایندگی های خودرو، پارکینگ های خصوصی، فروشگاه های قطعات خودرو، و کارواش ها، ممکن است از این روش نتایج بهتری کسب کنند. این کسب و کارها با ارائه آفتابگیر به عنوان هدیه به مخاطبان خود، می توانند اطمینان حاصل کنند که اقلام تبلیغاتی آنها برای مصرف کنندگان مفید واقع می شود.

4.ارزان بودن آفتابگیرهای تبلیغاتی؛ یک امتیاز مثبت

اگر نگران هزینه های زیاد بنرها و بیلبوردهای شهری هستید، می توانید بیلبورد تبلیغاتی مقرون به صرفه خود را بسازید و آن را در معرض دید مخاطبان بسیاری قرار دهید. آفتابگیرهای تبلیغاتی به شما این امکان را می دهند تا، تجارت خود را به صورت مقرون به صرفه و موثر تبلیغ کنید. آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند که در مدل های مختلف از قبیل دایره ای، مستطیل، مربع و… برای شیشه جلو و شیشه های عقب استفاده می شوند. این ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه، به دلیل توانایی بالای در جلب توجه مخاطبان، در میان هدایای تبلیغاتی دیگر، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

بهترین مرکز فروش آفتابگیر  تبلیغاتی ماشین

حالا که با این ابزار تبلیغاتی بقدر کافی آشنا شدید، زمان خرید آن ها فرامی رسد. برای خرید این آفتابگیرها نیاز است تا به مراکز معتبر فروش مراجعه کنید، به چند علت؛

  1. تا از قیمت های مناسبی برخوردا شوید.

  2. کیفیت آفتابگیرها باید درجه یک باشند، زیرا آن ها در معرض آفتاب قرار دارند و همانطور که می دانید اشعه های آفتاب فوق العاده مخرب می باشند.

  3. چاپ اصولی و استانداردی را روی محصولات شما بیاندازند.

  4. شما را در زمینه انتخاب طرح، مدل، رنگ و موارد اینچنینی راهنمایی کنند.

  5. سفارش شما را سریعاً آماده و ارسال کنند.

اگر نتوانید مرکز فروش معتبری را انتخاب کنید، قطعاً مشکلات متعددی را برای شما پیش خواهد آمد. ممکن است ابعاد آفتابگیرها به درستی تعیین نشود، چاپ استاندارد روی محصولات قرار نگیرد، رنگ خوبی برای ابزار بازاریابی تان انتخاب نشود و… . که هر کدام از این مشکلات می تواند شما را با ضررهای مالی متعدد و نرسیدن به نتیجه مطلوب روبه رو کند.

اما ما در فروشگاه آفتابگیران ، با کمک تکنولوژی های جدید چاپ، استفاده از پارچه های درجه یک، رنگ های با کیفیت و داشتن علم بازاریابی ، به شما کمک می کنیم تا بهترین و مناسب ترین طرح ها را برای تبلیغ‌تان بکار ببرید تا شاهد نتایج اثربخشی باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان